Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Natuurlijk meen ik dat niet maar die arbiter is echt niet neutraal. Dit is echt wel bewust dingen niet fluiten voor Club Brugge.Dat gaat ge toch echt niet menen van een derdeklasser.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk meen ik dat niet maar die arbiter is echt niet neutraal. Dit is echt wel bewust dingen niet fluiten voor Club Brugge.Dat gaat ge toch echt niet menen van een derdeklasser.
Dat gaat ge toch echt niet menen van een derdeklasser.

Zijn we zeker dat de scheids niet gewoon Stijn Stijnen is in een vermomming?'t Is wel Stijn Stijnen natuurlijk, ik sluit het niet uit![]()
Penalty in de pin straks!Ja, Carl. Sobol gaat het doen
Op stijnen zijn kaartje stond wel "drank is voor mij 90 minuten lang"Waarom het in 90 min afmaken als het ook in 120 min kan?

Die spits had al 3x rood en 8x geel kunnen hebben of zo. Wat een ongeleid projectiel.En nog een rode kaart niet gegeven. Mannekes
Als Brugge scoort hoop ik dat die Mitchell Bakker gewijs gaat brullen in z'n gezicht.Als ik Mechele was zou ik toch maar niet teveel ruzie zoeken in Maasmechelen![]()