cege
Well-known member
Klinkt bovenal vermoeiend.
Heeft alvast geen tijd voor videospellen dan.
*insert random moreel superioriteit quote ivm computerspellen*, dat is wat hij zou doen.
Zijn madam #2 was vroeger vermogensbeheerder en werkt nu voor een groot farma bedrijf als relatie beheerder. You get it, brains and looks, al de stereotypen.
Paar maanden geleden nog een goeie gehoord. Hij werkte al exact een jaar als consultant bij een groot bouwbedrijf. Je weet wel, tip van zijn #2 madam. "Je bent duidelijk niet zo heel goed in zelfstandige activiteiten als hoofdberoep [ze had snel door dat dat geen hol opbrengt - zo moeilijk is het niet om te zien als buitenstaander
). Misschien moet je die zelfstandige activiteiten op een lager pitje zetten en ergens werken met een continu inkomsten stroom". Bon, zo gezegd, zo gedaan. Hij werkte daar. All is good. Eerste keer in jaren dat de financiele problemen niet elke paar weken kwamen bovendrijven - thanks #2!Na exact een jaar komt hij plots af met 'ja, budget cuts en *insert random bullshit*. Ik ga er stoppen'. Wanneer is je laatste dag ? 'Was vorige week woensdag'. Hij moest ook geen overdracht doen van dossiers, gewoon van de ene dag op de andere gestopt. Elke mens met 2 hersencellen heeft dus door dat hij buitengeflikkerd is of dat ze zijn contract gewoon hebben laten uitlopen en niet verlengd hebben. Zal zijn dat ze content van hem waren.
Blijkbaar heeft hij dergelijke episodes van 'ergens werken en dan buitenvliegen' in het verleden al vaak meegemaakt. Zo erg zelfs dat er dadingen gesloten moesten worden en/of dat hij illegal shit gedaan had (vb contracten tekenen met leveranciers en zo terwijl hij die toestemming niet heeft) die dan uitkwam en dat hij zijn domicilie dan rap naar zijn ouders verzet had etc.
Dus mijn madam, die nota bene in HR werkt er uiteraard ook geen fluit van geloofde, rap naar de ouders om te checken of de domicilie toch niet opnieuw verzet was en/of ze recent geen waarborgen of iets dergelijks getekend hadden. De domicilie was verzet (ahja, zijn madam had net betrapt dat hij met een ander aant poepen was en hij had zijn domicilie eerst naar daar verzet niet lang geleden), maar dat was omdat 'de gemeente te traag was met *insert random bullshit*'.
Of mijn madam die ooit random bij haar ouders toekomt en ze ziet daar paar verkeersboetes op tafel liggen. "Ah pa, zot gedaan met de auto". "Ah, dat zijn boetes van <schoonbroer>". *perplexed face*. "Ja, ik moest die betalen want <schoonbroer> zei dat dat beter was voor *insert random bullshit*. *perplexed face*. "Betaalt jouw pa je boetes niet, cege". "Euh nee, ik zou het zelfs niet durven vragen. Indien het vroeg, zou ik een klets tegen mijn kop krijgen. By the way, je kunt ook niet altijd en overal te snel rijden, dan krijg je geen 10 boetes per maand. Just an idea..." "Je mag niet zo veel kritiek hebben op <schoonbroer>". OK dan....

Als ik het zo uitschrijf. Die familie is eigenlijk echt een comedy show. Fiston mag alles en iedereen moet blijkbaar gewoon meedansen.