Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Klinkt bovenal vermoeiend.

Heeft alvast geen tijd voor videospellen dan.

*insert random moreel superioriteit quote ivm computerspellen*, dat is wat hij zou doen.

Zijn madam #2 was vroeger vermogensbeheerder en werkt nu voor een groot farma bedrijf als relatie beheerder. You get it, brains and looks, al de stereotypen.

Paar maanden geleden nog een goeie gehoord. Hij werkte al exact een jaar als consultant bij een groot bouwbedrijf. Je weet wel, tip van zijn #2 madam. "Je bent duidelijk niet zo heel goed in zelfstandige activiteiten als hoofdberoep [ze had snel door dat dat geen hol opbrengt - zo moeilijk is het niet om te zien als buitenstaander :laugh:). Misschien moet je die zelfstandige activiteiten op een lager pitje zetten en ergens werken met een continu inkomsten stroom". Bon, zo gezegd, zo gedaan. Hij werkte daar. All is good. Eerste keer in jaren dat de financiele problemen niet elke paar weken kwamen bovendrijven - thanks #2!

Na exact een jaar komt hij plots af met 'ja, budget cuts en *insert random bullshit*. Ik ga er stoppen'. Wanneer is je laatste dag ? 'Was vorige week woensdag'. Hij moest ook geen overdracht doen van dossiers, gewoon van de ene dag op de andere gestopt. Elke mens met 2 hersencellen heeft dus door dat hij buitengeflikkerd is of dat ze zijn contract gewoon hebben laten uitlopen en niet verlengd hebben. Zal zijn dat ze content van hem waren.

Blijkbaar heeft hij dergelijke episodes van 'ergens werken en dan buitenvliegen' in het verleden al vaak meegemaakt. Zo erg zelfs dat er dadingen gesloten moesten worden en/of dat hij illegal shit gedaan had (vb contracten tekenen met leveranciers en zo terwijl hij die toestemming niet heeft) die dan uitkwam en dat hij zijn domicilie dan rap naar zijn ouders verzet had etc.

Dus mijn madam, die nota bene in HR werkt er uiteraard ook geen fluit van geloofde, rap naar de ouders om te checken of de domicilie toch niet opnieuw verzet was en/of ze recent geen waarborgen of iets dergelijks getekend hadden. De domicilie was verzet (ahja, zijn madam had net betrapt dat hij met een ander aant poepen was en hij had zijn domicilie eerst naar daar verzet niet lang geleden), maar dat was omdat 'de gemeente te traag was met *insert random bullshit*'.

Of mijn madam die ooit random bij haar ouders toekomt en ze ziet daar paar verkeersboetes op tafel liggen. "Ah pa, zot gedaan met de auto". "Ah, dat zijn boetes van <schoonbroer>". *perplexed face*. "Ja, ik moest die betalen want <schoonbroer> zei dat dat beter was voor *insert random bullshit*. *perplexed face*. "Betaalt jouw pa je boetes niet, cege". "Euh nee, ik zou het zelfs niet durven vragen. Indien het vroeg, zou ik een klets tegen mijn kop krijgen. By the way, je kunt ook niet altijd en overal te snel rijden, dan krijg je geen 10 boetes per maand. Just an idea..." "Je mag niet zo veel kritiek hebben op <schoonbroer>". OK dan.... :laugh:

Als ik het zo uitschrijf. Die familie is eigenlijk echt een comedy show. Fiston mag alles en iedereen moet blijkbaar gewoon meedansen.

Als ik het zo uitschrijf. Die familie is eigenlijk echt een comedy show. Fiston mag alles en iedereen moet blijkbaar gewoon meedansen.
Niemand hoeft mee te dansen. Het is niet omdat je vriend of schoonbroer in dit geval dwaze streken uithaalt dat je dat met de mantel der liefde moet bedekken.

Mijn uitgangspunt is wel dat je je niet te moeien hebt met iemand anders zijn relatie. Daarbij begrijp ik uiteraard wel dat er situaties zijn waarin je dat wel kan doen, na een goede afweging.

Waar de slinger echter doorslaat is de opgelegde moraliteit. Je vriend doet iets wat jij niet vindt kunnen en daarom ga je dat per definitie zelf kenbaar maken. Zonder afweging of zoiets gepast is, maar vanuit je eigen kader, omdat jij je er beter bij voelt. Wel, in dat geval vind ik niet dat je je hoeft te moeien met iemand anders zijn relatie. Je afkeer laten weten aan die vriend volstaat dan.

De verplichte familiefeestjes moeten missen lijkt mij eerder positief

Hij doet het weeral toch maar
Ik zie dat van hetzelfde genre als die zelfstandige charlatans met een dikke bak en veel noten op hun zang maar elke week een andere deurwaarder aan de deur. De schone schijn naar buiten en elke seconde over hun schouder moeten kijken. Oftewel voor de deurwaarder oftewel voor een hulpje van iemand genre Frank Slaets omdat de opties voor geld te lenen heel wanhopig werden.

En zo zijn er heel veel ventjes in Schilde/Brasschaat/Antwerpen die eigenlijk negatief eigen vermogen hebben en bidden dat hun ouders op tijd het loodje leggen om gered te worden door de erfenis. Ik heb ook zo een familielid die het netto levensloon van de gemiddelde Belg al heeft gestolen op eenzelfde manier. :')

Dat zijn de grootste losers die er zijn want die verkopen zelfs hun eigen moeder uit wanhoop als het zou kunnen. En geen enkele dag hebben die echt rust want die weten dat het volgende er steeds aankomt omdat ze weten dat ze fuckups zijn tot in het oneindige.

Dat zijn nu is echt complete kakkerlakken. Nog erger dan levenslange bijstandstrekkers.

Ik zie dat van hetzelfde genre als die zelfstandige charlatans met een dikke bak en veel noten op hun zang maar elke week een andere deurwaarder aan de deur. De schone schijn naar buiten en elke seconde over hun schouder moeten kijken. Oftewel voor de deurwaarder oftewel voor een hulpje van iemand genre Frank Slaets omdat de opties voor geld te lenen heel wanhopig werden.

En zo zijn er heel veel ventjes in Schilde/Brasschaat/Antwerpen die eigenlijk negatief eigen vermogen hebben en bidden dat hun ouders op tijd het loodje leggen om gered te worden door de erfenis. Ik heb ook zo een familielid die het netto levensloon van de gemiddelde Belg al heeft gestolen op eenzelfde manier. :')

Dat zijn de grootste losers die er zijn want die verkopen zelfs hun eigen moeder uit wanhoop als het zou kunnen. En geen enkele dag hebben die echt rust want die weten dat het volgende er steeds aankomt omdat ze weten dat ze fuckups zijn tot in het oneindige.

Dat zijn nu is echt complete kakkerlakken. Nog erger dan levenslange bijstandstrekkers.
Dat sparkte precies serieus wat ergernissen

Hier is het nog een slag erger. Geen dikke bak (wel een Renault Zoe) en zelfs geen camionette. Wel continu auto's van familieleden lenen en een ongekeurde remorque aan hangen (was goedkoop bij de bevriende Turk die rollend materieel verkoopt) om gerief naar zijn werven te rijden. Dan weet je dat hij het gemaakt heeft he, met zijn '20% rendement per project'. Sure thing. Daarom dat je zelfs prive geen deftige auto kunt betalen en in je vennootschap geen camionette. Dan heb je het echt gemaakt :laugh:

Ik heb een weddenschap lopen met de madam. Zijn ouders zijn een huis aan het verbouwen op te verhuren. Fiston moet nog zakken schulden af betalen, ouders hebben er niks beter op gevonden dan huizen te kopen en hem er gratis te laten werken als terugbetaling. Waarom gemakkelijk doen als het ook moeilijk kan, niet ? Ik ben 100% zeker dat eens het af is (dat is de weddenschap), fiston zal pushen om een generatie door te schuiven met vruchtgebruik (huurinkomsten) bij de ouders te houden zodat hij zijn stuk kan laten uitkopen. Kwestie van nog eens aan het infuus te hangen en een vroege erfenis te krijgen. Alleen jammer dat mijn madam het niet wil, want a) dan verliest ze haar woonbonus wegens 2 woningen en b) dan zijn de mammie en pappie hun spaarpot voor eventuele latere leeftijd farcen kwijt. En de andere broer wil het ook niet want die zit in een constructie met renovatie van een kot van >500k waar hij maar 1 woning mag hebben voor fiscale/btw redenen. Long story short, fiston zal van een kale reis thuiskomen en er zal weer ambras van komen.

Neemt al pro-actieve zak chips om van het spektakel te genieten.

As usual zal ik me uiteindelijk na wat tegenpruttelen wel opofferen om de boel uit te kopen aan bradeerprijzen. Geef me 50 of 100k korting en ik koop de 2 broers proactief uit. Al dan niet samen met de madam.

Ik heb het ze vorige week nog gezegd. "Jullie zouden beter allemaal stoppen met gebouwtjes te kopen en verbouwen en verhuren en weet ik veel want het brengt niks op. Je zou beter een staatsbon van Duitsland of zo kopen, krijg je 3-4% per jaar". En dan krijg je als antwoord "Ja, geld dat geld maakt, wat ben je daar mee". OK dan, smijt het dan gewoon in de riool terwijl je op een werf je kloten afdraait. Dat is van geld niks maken en er nog veel moeite voor doen. :laugh:

Anyway, zwaar off topic aan het gaan.

wel... meer geld. More is more zeg ik altijd!

Klucht is uiteraard dat dat argument niet zo veel waard is als het alternatief een crap huis kopen en inefficient verbouwen en dan verhuren is. Zelfde resultaat, alleen minder opbrengst en meer miserie... Maar dat gaan ze binnen paar jaar dan wel door hebben vermoedelijk.

Staatsbon Duitsland en 3-4% rendement... in welke wereld leef jij?

Ook geen idee wat de financiële strapatsen van je schoonbroer te maken hebben met het onderwerp van dit forum.

Staatsbon Duitsland en 3-4% rendement... in welke wereld leef jij?

De 20-30y wereld. Idem voor Frankrijk, maar daar eerder 4 dan 3%

Ook geen idee wat de financiële strapatsen van je schoonbroer te maken hebben met het onderwerp van dit forum.

Notoir scheefpoeper die relationele en financieel kerkhof gemaakt heeft in de familie.

Je kunt de 'anyway, zwaar off topic aan het gaan' lezen onderaan de post.

Ik heb het tegen mijn schoonpa en schoonbroer ook al gezegd. Mijn madam heeft het recht om er slecht gezind van te zijn en haar broer niet meer sympathiek te vinden. Dat mag. Volwassenen mogen het gedrag van een ander afkeuren.

Mijn madam mag ook met de ex-vriendin blijven afspreken en daar vrij mee communiceren. Ook al heeft de broer dat niet graag. Dan had hij maar niet moeten scheefpoepen. Als hij wou dat ze het niet wist, had hij het maar niet moeten doen. Ze weet al de details, want #2 heeft uren en uren en uren gebeld als vriendin met mijn madam.

Dat mijn schoonpa wil dat ze weer gaan doen zoals voordien en beste vriendjes zijn, ain't gonna happen. Dat mijn schoonpa daar pissig voor is op mijn madam, snap ik niet. Hij zou beter pissig zijn op zijn zoon, als hij toch op iemand pissig moet zijn blijkbaar. Gaan we op zijn Vlaams alles en iedereen onder de mat vegen om conflicten te vermijden ?

Elke vorm van kritiek over iets van de zoon is blijkbaar een directe aanval op de zoon en onaanvaardbaar voor mijn schoonpa. Als ik een project financiele nonsens vind, dan krijg ik standaard 'maar X weet wel wat hij doet, he'. 'Ja, <schoonpa>, maar hij krijgt geen lening bij de bank, zijn balans rammelt, zijn investeerder trekt zijn kak in en hij wil er zelf geen prive geld insteken. Zo'n goed idee lijkt het me niet'. *2 weken passeren*. Ploef, schoonpa smijt er 50k in. *2 weken passeren* 'Het is een lange termijn investering geworden'. lees: (bouw)grond gekocht aan bradeerprijzen maar het de bestemmingsaanpassing is afgekeurd. En wat zegt mijn schoonpa daar dan op? 'Ja, volgens X is de gemeente zijn belofte niet nagekomen'. Weet je wat, <schoonpa>, bankroll zoontje volgende keer NA dat de bestemmingsaanpassing is goedgekeurd. 'Maar dan kost de grond veel meer'. Ja, als hij veel minder kost ervoor, lijkt het me dat de verkoper de kans op goedkeuring minimaal beschouwt. Maar ja, bullshitten, he. Grond goedkoop kopen, fingers crosed. Niet goedgekeurd, papie betaalt. Wel goedgekeurd, naar bank om lening gaan, papie terug betalen en dikke flappen tappen. Zo'n figuur is het dus... (en de pappie is dus niet uitzonderlijk rijk, heel zijn leven leraar geweest).

En al die financiele strapatsen zijn door de jaren heen allemaal door de familie geslikt, keer op keer. Want ondanks zijn 'hij kan het uitleggen' (in mijn ogen obvious - soms infantiel niveau - bullshitten) heeft hij uiteindelijk enkel zijn eigen geld verbrast en dat van zijn ouders (en beetje van zijn zus en broer, maar dat is misschien 5 of 10k - die hadden snel door dat ze geen geld meer moeten lenen). Dat hij dan zijn madam als zo'n stuk vuiligheid behandelt en alles moet verkloten met bullshit....

Vooral goed in bullshitten tegen de sterren op en schaamteloos liegen. Over alles. Niet enkel zijn liefdesleven. Beste verhaal is: Die sjarel heeft ooit zijn ouders een waarborg laten pakken op hun eigen huis (bovenop de hypotheek) om zijn 'zelfstandige escapades' te financieren.

Het is uiteraard fout gelopen en IK (de schoonzoon nota bene) heb de portefeuille mogen opentrekken om de vrede in de familie te bewaren (en het ouderlijke huis te behouden) want het geld van de andere familie leden was al verbrast geleend. Heb wel een stukje vastgoed aan goeie prijzen op de kop kunnen tikken, maar goed, het is een genante (een van de zovele) gebeurtenis voor die sjarel.

Ik loop hier nu 10y rond en er zijn 3-4 dergelijke toestanden al geweest. En als ik mijn madam moet geloven, daarvoor ook al 3-4 (liegen en bedriegen en uiteindelijk al de centen kwijtspelen). Zie hierboven voor nog een ander verhaaltje.

En nee, hij is niet uitzonderlijk knap. Zijn madam #2 is wel uitzonderlijk knap. Maar beetje goedgelovig en heel vergevingsgezind omdat ze 37 is en kinderen wil. Oh.my.god als die ooit kinderen hebben. Een aanwezige vader zal het niet zijn, dat kan ik je nu al garanderen. Past niet goed in plaatje van 'ik doe gewoon mijn goesting altijd en overal'.

Ik weet niet wat er zo 'baas' achtig aan is. Zijn #2 ex heeft hem dus terug in huis gehaald, maar aan de ketting. Moet elke avond thuis slapen (euh, ok, strenge regels daar zeg), mag maar 1 telefoon meer hebben (strenge regels) en hij moet elke keer zeggen naar waar hij gaat als hij weg gaat (strenge regels). De moeder en broer van #2 zijn ietsje strenger in de leer en daar mag hij geen voet meer binnen zetten. Naar de familiefeesten aan zijn kant komt hij niet meer want 'hij wil op de vragen niet antwoorden'. Zijn broer communiceert niet meer met hem en zijn zus heeft ambras met hem en daardoor zijn pa ook met haar. Ja, echt een baas. Nuja, in het matra van "i don't care, ik doe gewoon mijn goesting" is dat voor hem natuurlijk niet echt een groot probleem.

Needless to say, mijn buik is meer dan vol van zijn gebullshit. Was al meer dan vol van zijn gebullshit voor de amoureuze escapades. Dat ik nu om de zoveel dagen een bleitende en gefrustreerde madam thuis mag aantreffen omdat ze weer eens ambras heeft met ofwel haar pa ofwel haar broer, is er te veel aan. Mijn buik is nog voller van zijn opmerkingen als 'alsof cege dat nooit doet' en 'ik ben zeker dat cege wel al een paar side chicks gehad heeft in die 10y dat hij bij jou is'.
Dus zijn ouders hebben borg hestaan voor hem? Borg dreigde uitgewonnen te worden en jij hebt die schuld afgelost ? Dat volg ik nog, maar snap niet hoe je daarmee vastgoed aan goede prijze´ hebt bekomen?
Snap ook niet goed waarom je vrouw en haar broer dan niet over de brug zijn gekomen...

En als die zijn madam 37 is en uitzonderlijk knap en slim is, staan de kerels daar toch voor aan te schuiven ( genoeg mannelijke vrijgezellen van 35-40 me dunkt), dus toch heel bizar dat die hem terugpakt...
Anyway, als het opnieuw misloopt tussen die 2 zou ik die wel willen koppelen aan mijn broer: 38, nog geen klein mannen, universitair en werkt ook in farma en veel vrouwe´ vinden hem knap...

En financieel een pak stabieler en nog geen stomme stote´ gedaan ( wat cryptobrol kope´ aside).

Dus zijn ouders hebben borg hestaan voor hem? Borg dreigde uitgewonnen te worden en jij hebt die schuld afgelost ? Dat volg ik nog, maar snap niet hoe je daarmee vastgoed aan goede prijze´ hebt bekomen?
Snap ook niet goed waarom je vrouw en haar broer dan niet over de brug zijn gekomen...

Nee, ik heb de schuld niet afgelost. De schoonbroer heeft zijn onverkoopbare "gezinswoning" (de lunchzaak) met appartement boven (eigendom van de schoonouders na eerdere farcen) mogen verkopen aan bradeerprijzen - enige koper die binnen de 4 w wou en kon kopen was cege. Het is dan misschien familie, met alle kloterij heb ik wel hardball gespeeld.

- Madam kon geen geld ophoesten want die heeft een ander huis dat ze niet op 1 2 3 kon verkocht krijgen. Keep in mind, we zitten midden in covid en we hebben een tweeling van een jaar oud - handen vol en weinig motivatie om de zoveelste keer de shit op te ruimen
- De broer heeft een negatief netto vermogen, maar dat mag je blijkbaar niet zeggen. Na alle scheefpoeperij, oplichterij en bullshit stories is het nochtans gemakkelijk te zien. Er wordt wat geld rondgepompt van vennootschap 1 naar vennootschap 2 en van en naar prive. Maar als je alles optelt is het nogal duidelijk dat schulden >> waarde van de panden. En dat na ~20y 'ondernemer' zijn. Hij zegt dat het allemaal dik zal cashen als hij 60 is. We'll see (ik zet veel geld in op 'nope'). TLDR, geen cash. Alles dat los hangt is al 3x als onderpand gegeven ergens om de zoveelste keer geld op te trekken.
- schoonouders hun geld zat ook vast in het onverkoopbare pand en nog 200k ergens anders in geflopte projecten van de schoonbroer - op den duur stop je met vragen en wil je het niet weten.

(Fun fact, de borg was overigens voor een lening van een bouwkraan van een vennootschap waar hij 1/3 eigenaar van is ! Had hij als zaakvoerder gewoon de ouders een blaadje laten tekenen als borgstelling. Vennootschap draait krom en en en en de kraan mocht niet verkocht worden want anders kunnen ze niet meer bouwen. Maar ze konden de lening ook niet op tijd terugbetalen. JAJA, zo'n figuur is het)

Ik ben een simpel figuur. De ondernemer moet ondernemen. De gepensioneerden moeten van hun pensioen genieten. En mijn madam heeft miserie en werk genoeg dat ze niet voor haar broer moet zorgen. Kuch, een zak geld, en we hadden een nieuw huis.

En als die zijn madam 37 is en uitzonderlijk knap en slim is, staan de kerels daar toch voor aan te schuiven ( genoeg mannelijke vrijgezellen van 35-40 me dunkt), dus toch heel bizar dat die hem terugpakt...

Ja, heel bizar. Ik versta er ook niks van. Maar kinderloze vrouwen tussen de 35 en de 40 doen wel meer rare dingen...

Maar de madam is een achterkomertje en moet voor haar zieke moeder van 80 zorgen, haar pa begraven paar maand geleden (waar de schoonbroer niet naar de begrafenis kon nota bene omdat hij naar de welness moest gaan poepen met #1, euh ik bedoel 'kan niet voor het werk' -- #1 heeft de agenda met #2 gedeeld, heel de familie weet waar hij gepoept heeft de voorbije 2 jaar en welk excuus hij gebruikt heeft) en heeft dus gewoon geen tijd/zin in de zoveelste nieuwe relatie.

Ze heeft het uitgelegd als volgt. Scenario 1: Ik pak een risico door hem te dumpen, te hopen dat ik een vent vind en voor mijn 40 een kind heb. Scenario 2: Ik pak een risico door hem niet te dumpen en dan heb ik een vent die een kind kan geven. In beide scenario's moet ik er alleen voor zorgen, dus ik ga voor scenario 2. OK dan.

(ik denk dat ongeveer elke vent die haar ziet haar wel een kind wil geven, al mag ik dat niet te vaak hardop zeggen hier thuis)

:laugh:

Anyway, als het opnieuw misloopt tussen die 2 zou ik die wel willen koppelen aan mijn broer: 38, nog geen klein mannen, universitair en werkt ook in farma en veel vrouwe´ vinden hem knap...

En financieel een pak stabieler en nog geen stomme stote´ gedaan ( wat cryptobrol kope´ aside).

Ik denk dat elke 12 jarige financieel een pak stabieler is dan die sjarel hier.

Kan aan de schrijfstijl liggen maar ik snap niks van dat hele verhaal.

- ouders borg laten staan met geld dat ze niet hebben dus een bijkomende hypotheek op de gezinswoning
- daarmee een bouwgrond of kraan gekocht, voor 50.000 euro blijkbaar...
- ondertussen wat buitenechtelijke relaties (waar het hier eigenlijk over gaat)
- ook wat veralgemeningen die recht van de toog van de voetbalkantine lijken te komen ("kinderloze vrouwen tussen 35 en 40 doen wel meer rare dingen")
- humble bragging door die 50.000 euro dan maar af te lossen en daar dan een handelspand met appartement voor in de plaats te krijgen...

Waar gaat dit eigenlijk over? Haken en ogen en een serieuze korrel zout...

Ik zeg toch letterlijk dat niet elke sociale interactie flirten is..?
Ge neemt er 1 voorbeeld uit en trekt het uit context om een relaas te kunnen schrijven

Voor mij zou flirten niet zo’n probleem zijn tenzij de intentie serieus is. Net dat zou het verschil maken mi.

Voor mij zou flirten niet zo’n probleem zijn tenzij de intentie serieus is. Net dat zou het verschil maken mi.
Dat was mijn punt, enkele weken geleden, niet.

Punt was dat er veel mensen al spelend/plagend/flirtend.. dingen zeggen en of doen die de wederhelft niet zou mogen/moeten zien/horen. Dus dat veel mensen dat spel nodig hebben of graag doen.

Kan verschillende reden hebben, maar is ook maar een brainfart van me. Niet te zwaar aan tillen.

Echter, eisen dat een vriend iets gaat opbiechten omdat het niet strookt met jouw waardenpatroon. En als extra drukmiddel dreigen dat je het desnoods zelf gaat vertellen... Dat is toch nog iets anders he. Want waar trek je dan grens? Een tong draaien, aan de toog te lang gesproken met iemand, te hoge frequentie in berichtjes naar mekaar,..? Trouwens, interessanter zou toch zijn om eerst te achterhalen waarom die vriend dat bij je opbiecht.

Ik heb het een keer meegemaakt (vriend van een vriendin ging vreemd) en ik wist niet wat te doen. Hoorde hem bezig met een one night stand (denk ik* want vriendin was naar familie in het buitenland: zijn vriendin was mijn buurvrouw namelijk) en vond ongewild de condooms in de gemeenschappelijke hal. Voelde me enorm opgelaten naar mijn vriendin toe. Jaren lang. Ik heb mij gegijzeld in zijn leugen gevoeld. Vaak gedacht, vraagt zij het mij, vertel ik het haar meteen. Helaas zij vroeg het mij nooit, tot laatst het ter sprake kwam (25 jaar na dato) en ik het haar vertellen kon. Hij had het haar nooit verteld. Zij heeft het mij niet kwalijk genomen, gelukkig (want ze is een fijne vriendin die ik niet kwijt zou willen raken). Ik voelde me opgelucht dat er geen geheimen tussen haar en mij stonden en onze vriendschap overeind bleef.

Heb er wel echt last van gehad. Vond hem altijd al een l*l maar daarna helemaal.

* Edit: “Denk ik” slaat niet op het vreemd gaan (dat weet ik zeker) maar op de ‘one night stand’. Misschien was het een vaste voor erbij.. maar dat idee had ik op een of andere manier niet.

Laatst bewerkt:
Je hebt ze dus effectief gezien?

Want geluid kan van alles zijn.

Ik dacht ook ooit dat mijn buur een echt stud was en elke avond een grietje had.

Bleek dat hij hardhorig was en zijn porno nogal luid zette

Terug
Bovenaan