Pskonejott
Active member
Nah, ik hecht gewoon veel waarde aan loyaliteit onder vrienden. Ik denk trouwens ook dat consquent bedrog sowieso uitkomt in tijden van social media, tracking devices,...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw vriend verraden is niet ok, maar dat overspel laten we gewoon passeren?Holy fuck, dat ge zelfs overweegt om een goeie kameraad te gaan verraden. Inderdaad, gevalletje who needs enemies.
Zit je dan niet met een moreel dilemma als je 'loyaliteit' zo belangrijk vindt?Nah, ik hecht gewoon veel waarde aan loyaliteit onder vrienden.
Wat als je met het koppel (dus met beiden) bevriend bent?Holy fuck, dat ge zelfs overweegt om een goeie kameraad te gaan verraden. Inderdaad, gevalletje who needs enemies.
Ge hebt u niet te moeien in de interne keuken van kameraden. Dat ge er is mee praat en advies geeft, sure. Maar onder druk zetten? Waardeloze kameraad zijt ge dan, ik zou alle contact met u verbreken en een aantal keer uw banden plat steken.
Nah, ik hecht gewoon veel waarde aan loyaliteit onder vrienden. Ik denk trouwens ook dat consquent bedrog sowieso uitkomt in tijden van social media, tracking devices,...
Uw vriend verraden is niet ok, maar dat overspel laten we gewoon passeren?
Zit je dan niet met een moreel dilemma als je 'loyaliteit' zo belangrijk vindt?
Ik heb er geen probleem mee dat anderen zwijgen in zulke gevallen, ik zou het gewoon zelf -afhankelijk van de situatie- niet doen.
) moet die kameraad maar dragen.Wat als je met het koppel (dus met beiden) bevriend bent?
Ik hecht gewoon veel waarde aan loyaliteit tussen koppels.
Of denk je dat wie zijn vrouw bedriegt zijn vrienden nooit zou bedriegen ??
Ik deel die waarde maar ik vraag mij oprecht af of je in zulk geval moet de persoon zijn die het overspel bekend maakt. Eigenlijk maakt het voor mij zelfs niks uit want wie wat gaat scheef poepen deelt niet dezelfde (belangrijke) waarden en normen als ik en ik ben dan liever niet bevriend met zulke personen.Ik hecht gewoon veel waarde aan loyaliteit tussen koppels.
Ik hecht gewoon veel waarde aan loyaliteit tussen koppels.
Dat uw zus er dan met blijft afspreken als vriendin, over de rest mag ze een oordeel hebben maar is toch minder van tel?On that topic. Zoals hier eerder al vermeld heeft mijn schoonbroer (broer van mijn madam) 2y lang zijn madam (we noemen ze #2) bedrogen door een parallelle relatie te hebben met een andere (we noemen ze #1). Redelijk crazy, vrouw met kind die 2w/2w regeling had - sprak er enkel mee af als ze kinderloos was. Blijven slapen, mee op reis gaan, you name it. #2 is van dag 1 eigenlijk bedrogen geweest. #1 was al een losse flodder 5 y geleden en hij is die gewoon blijven 'los flodderen' (in haar ogen hadden ze een LAT relatie) terwijl hij een relatie met #2 gestart is. Na 6 mnd is hij gaan samenwonen met #2 en naar familiefeesten meegebracht, op familie weekends, dus volle bak publiek dat dat zijn madam was...
#1 heeft zelf uitgesnuffeld dat er een #2 was en #2 gecontacteerd omdat ze hem niet meer geloofde. Dus had hij plots geen enkel wijvetje meer. Oh, jammer.
Dat is dus allemaal uitgekomen ergens voor kerstmis. Mijn madam was dus not amused met zijn gedrag, zeker niet omdat ze goed overeenkwam met #2 (eindelijk eens een zus !)
We zijn nu bijna een half jaar verder en het is nog altijd ambras tussen die 2 (mijn madam en haar broer) en het begint serieus op mijn kloten te werken. Meneer vindt dat hij niks misdaan heeft, madam vindt hem een varken. De pa (mijn schoonpa) is bij #2 gaan pleiten om hem terug te nemen (#zielig). De pa is kwaad om mijn madam omdat ze haar broer niet kan vergeven. blablabla. Gisteren was de broer hier nog eens 'om erover te klappen'. Ik ben na 2 min het huis uitgegaan en wat in de hof gaan werken. Gebleit, geroep en 'ik moet mij niet verantwoorden' en 'waarom zeg je geen sorry'. IK HEB HET ER VOLLEDIG MEE GEHAD.
Nog niet veel goeds gekomen van scheefpoeperij.
Uiteraard niet, dat moreel dilemma ("moraliteit" in 2025 terwijl half Antwerpen, Brussel en Gent aan de bloedcoke hangt) moet die kameraad maar dragen
Denk dat ze in de cursus 'ethiek voor beginners' een stevige casus zouden hebben aan uw kronkels...
Ethiek en moraliteit kan mij alleen iets schelen in mijn persoonlijke cirkel. Idgaf.
Uiteraard is het veralgemenend, ik denk dat de meesten wel niet helemaal blind zijn voor context. Ik heb hier ook al gezegd dat het allemaal van de situatie afhangt. Ik denk -persoonlijk- ook wel dat jouw situatie niet de meest voorkomende situatie is waarin mensen hun partner bedriegen, en dat dit doorgeens eerder neerkomt op shitty people being shitty people.Ik zal me sommige comments wat te persoonlijk oppakken, maar er wordt hier toch heel veralgemenend gesproken met weinig nuance. Ik hoop dat de vrienden die ik heb, iets genuanceerder reageren, moesten ze ooit iets te weten komen ipv een simpele "tegen volgende week hebt ge het gezegd of ik zeg het". Dat gezegd zijnde, ik zou het ook nooit opzettelijk doen voor de ogen van iemand anders net omdat ik ze niet met een eventuele gewetenskwestie wil opzadelen. Ik deel wel de mening dat zoiets egoistisch is als je het open en bloot doet (hihi) en toch verwacht dat anderen het verzwijgen. Als het geheim moet blijven, doe je het achter gesloten deuren.
On that topic. Zoals hier eerder al vermeld heeft mijn schoonbroer (broer van mijn madam) 2y lang zijn madam (we noemen ze #2) bedrogen door een parallelle relatie te hebben met een andere (we noemen ze #1). Redelijk crazy, vrouw met kind die 2w/2w regeling had - sprak er enkel mee af als ze kinderloos was. Blijven slapen, mee op reis gaan, you name it. #2 is van dag 1 eigenlijk bedrogen geweest. #1 was al een losse flodder 5 y geleden en hij is die gewoon blijven 'los flodderen' (in haar ogen hadden ze een LAT relatie) terwijl hij een relatie met #2 gestart is. Na 6 mnd is hij gaan samenwonen met #2 en naar familiefeesten meegebracht, op familie weekends, dus volle bak publiek dat dat zijn madam was...
#1 heeft zelf uitgesnuffeld dat er een #2 was en #2 gecontacteerd omdat ze hem niet meer geloofde. Dus had hij plots geen enkel wijvetje meer. Oh, jammer.
Dat is dus allemaal uitgekomen ergens voor kerstmis. Mijn madam was dus not amused met zijn gedrag, zeker niet omdat ze goed overeenkwam met #2 (eindelijk eens een zus !)
We zijn nu bijna een half jaar verder en het is nog altijd ambras tussen die 2 (mijn madam en haar broer) en het begint serieus op mijn kloten te werken. Meneer vindt dat hij niks misdaan heeft, madam vindt hem een varken. De pa (mijn schoonpa) is bij #2 gaan pleiten om hem terug te nemen (#zielig). De pa is kwaad om mijn madam omdat ze haar broer niet kan vergeven. blablabla. Gisteren was de broer hier nog eens 'om erover te klappen'. Ik ben na 2 min het huis uitgegaan en wat in de hof gaan werken. Gebleit, geroep en 'ik moet mij niet verantwoorden' en 'waarom zeg je geen sorry'. IK HEB HET ER VOLLEDIG MEE GEHAD.
Nog niet veel goeds gekomen van scheefpoeperij.
Dat uw zus er dan met blijft afspreken als vriendin, over de rest mag ze een oordeel hebben maar is toch minder van tel?
Damn wat een baas die schoobroer
Zo meedere vrouwen kunnen houden en aan geraken die is zeker vrij knap?
En dan hebben de singles hier moeite om aan een vriendin te komen.
Toch niet te begrijpen
Klinkt bovenal vermoeiend.Damn wat een baas die schoobroer
Zo meedere vrouwen kunnen houden en aan geraken die is zeker vrij knap?
En dan hebben de singles hier moeite om aan een vriendin te komen.
Toch niet te begrijpen