Eén van mijn beste kameraden kan er ook wat van se. Een korte geschiedenis:
- Een jaar of 10 geleden was hij in een relatie met zijn vriendin (toen al een jaar of 12 een relatie).
Ik wist dat hij die al eens bedrogen had met een Griekse en hij had die 1500 euro ofzo betaald voor een abortus, maar vond het niet echt aan mij om dat daar aan de klok te gaan hangen.
Soit, op een bepaald moment loopt dat mis. Ze krijgen ruzie en hij pakt zijn spullen en vertrekt.
1 maand later ging ik met dat koppel samen met mijn toenmalige vriendin samen naar Thailand, hij is dus niet meegegaan. Maar pas daaraan gekomen blijkt dat hij in dezelfde blok is komen wonen met zijn nieuwe vriendin (niet die Griekse) en dat ze bij mekaar konden binnenkijken omdat de tuintjes tegenover elkaar lagen. Natuurlijk was zijn ex daar het hart van in en brak die op vakantie bij ons daar in Thailand.
Dan paar maand later komt zijn ex achter dat verhaal van die Griekse via haar zelf. Blijkt dat die helemaal niet zwanger was, maar hem eigenlijk opgelicht had voor 1500 euro.
Soit, met zijn nieuwe vriendin loopt het ook mis. Ik kan hem dan eens ergens uit de nood helpen want hij had iets met een Thaise die hij bedrogen had en hij mocht niet meer langskomen voor zijn spullen. Ik dus in het Thais kunnen bemiddelen en zijn spullen gaan halen.
Tussendoor had em nog iets gedurende een jaar of 2 met een Iranese waar hem onnoemelijk veel geld aan verspild heeft en een knipperlicht relatie had maar ze had 'the golden pussy'.
Dat was een heftige relatie vol drama en god weet wat. Hij had zijn domicilie bij mij even moeten zetten (ik weet de details niet meer), stonden de flikken 's nachts aan mijn deur want zij had hem beschuldigd van haar in elkaar te timmeren en nu kwamen ze em zoeken. Daar bleek uiteindelijk niets van aan het was gewoon een zéér tumultueuze relatie.
Nu woont hij al een tijd in Brussel bij een meisje (deftig, mooi meisje met kind). Kom ik hem 2 maand geleden ineens in Hasselt tegen met een zwart meisje, dat was zijn "zwarte vlam" die ook van Brussel was. Lief meisje, meende het wel met hem maar wist niet dat hij dus nog inwoonde bij iemand anders.
Soit, daar maakt hij het uiteindelijk mee gedaan want hij kon die twee niet combineren.
Zit em een maand later in Hasselt op restaurant met nog een ander. Hij kon het toch niet laten.
2 weken dan een nieuw hoogtepunt. Was em op date in Brussel met uiteraard nog een ander, komt em zijn vriendin tegen.
Drama op straat, politie erbij en is em zijn spullen moeten gaan halen onder begeleiding. Hij werkt in Brussel dus kan nu elke dag van Limburg pendelen.
Enfin, ik vergeet denk ik nog de helft. Maar hoe die zijn verslaving aan vrouwen zijn leven (en dat van al die anderen) overhoop gooit is toch hallucinant. Ik dacht met het ouder worden dat het zou minderen, maar hij is er ondertussen 42 en het mindert gewoon niet. Hij ligt goed in de markt, maar toch het kan wel allemaal heel wat deftiger.
Voor de rest fijne mens wel se, maar zijn liefdenslevenssage kunde ne boek over schrijven volgens mij.