Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ego? Aandacht van knappe vrouwen is leuk.Ik heb het nooit gesnapt. a) het werkt niet, b) het is triestig en c) de madam thuis zal het waarschijnlijk apprecieren.
"He, schatteke", tegen de blonde aan de receptie. Waarom, wie zijn ze, wat doen ze. Tis niet dat die spontaan op de knien zal vallen en de perlut van de oudere man afzuigen. Tis niet dat de collega's denken 'ah, de Robert gaat punten scoren'. Tis niet dat zijn madam het weet, best maar. Dus waarom, wie zijn ze, wat doen ze...
Zo moeilijk is het toch niet om je normaal te gedragen en binnen de lijntjes te kleuren, zeker op het werk.
Het record bij ons op het werk was 1 week. Italiaan die alle dametjes <25 zat te spammen via mail om af te spreken na het werk. Kansloos, recht naar de uitgang. En dan het niet snappen...
Je wordt dat gewoon hoor.Ego? Aandacht van knappe vrouwen is leuk.
Spontane aandacht wel, maar van dat Bart De Pauw gedrag zoals die Italiaan kan ik me nu niet bedenken dat een normale man gelukkig wordt.Ego? Aandacht van knappe vrouwen is leuk.
Spontane aandacht wel, maar van dat Bart De Pauw gedrag zoals die Italiaan kan ik me nu niet bedenken dat een normale man gelukkig wordt.

Mijn doctoraatsstudenten zijn overwegend vrouwelijk, en ik wil zeker ook niet die creepy baas zijn die thuis een vrouw en kind heeft en op het werk wat op 25-jarigen komt kwijlen. Mij lijkt het ook normaal om een beetje voorzichtig te zijn, maar kennelijk komt er een leeftijd waarop sommige mannen dat allemaal laten varen.Mijn werk-pc liep eens vast waardoor ik per ongeluk -toen nog via Skype- belde naar iedereen in de laatste openstaande chat. Dat was juist de chat van een afscheidsdrink van een collega die een paar dagen voordien nog op zijn gsm liet zien welke knappe dames achter de bar stonden bij z'n laatste vakantie. Uiteraard had die vooral (jonge) vrouwelijke collega's uitgenodigd voor z'n drink. Toen er 2 daarvan aan mijn bureau stonden met de vraag waarom ik hen gebeld had, ervoer ik dat uiteraard eerder als ongemakkelijk dan als leuk, terwijl ik bv. geen complexen heb over mijn uiterlijk en zelfvertrouwen heb. Ik wil gewoon niet de rare kwiet zijn die uit het niets vrouwen begint op te bellen die niets met hem te maken hebben.![]()
Het record bij ons op het werk was 1 week. Italiaan die alle dametjes <25 zat te spammen via mail om af te spreken na het werk. Kansloos, recht naar de uitgang. En dan het niet snappen...
Italianen zijn raar. Zaten in het buitenland eens aan tafel met een Italiaanse professioneel contact van ons en die kerel zat op Tinder pro (of hoe het ook noemt, wist zelfs niet dat zoiets bestond) zijn scharrel voor die avond te zoeken. Enkel had die thuis ook een vriendin. Die was hem eens komen verrassen in de club waar hij op vrijdagavond zat (zij ging normaal pas na het weekend thuiszijn, of zoiets) en had hem al lebberend met een andere deerne aangetroffen. Wij, Belgen, in de veronderstelling dat hij dan ging vertellen hoe hij het heeft mogen uitleggen en goedmaken. Zegt die kerel doodleuk: 'but it was a positive experience, because then my girlfriend realised she had to do a better effort, so now we have a better relationship'. Behalve dat hij diezelfde avond ook wel op één of meerdere vrouwen die niet zijn vriendin zijn is gekropen natuurlijk. Vreemd volk, die Italianen.
Of dat is toch wat hij naar de buitenwereld toe verkondigtItalianen zijn raar. Zaten in het buitenland eens aan tafel met een Italiaanse professioneel contact van ons en die kerel zat op Tinder pro (of hoe het ook noemt, wist zelfs niet dat zoiets bestond) zijn scharrel voor die avond te zoeken. Enkel had die thuis ook een vriendin. Die was hem eens komen verrassen in de club waar hij op vrijdagavond zat (zij ging normaal pas na het weekend thuiszijn, of zoiets) en had hem al lebberend met een andere deerne aangetroffen. Wij, Belgen, in de veronderstelling dat hij dan ging vertellen hoe hij het heeft mogen uitleggen en goedmaken. Zegt die kerel doodleuk: 'but it was a positive experience, because then my girlfriend realised she had to do a better effort, so now we have a better relationship'. Behalve dat hij diezelfde avond ook wel op één of meerdere vrouwen die niet zijn vriendin zijn is gekropen natuurlijk. Vreemd volk, die Italianen.

Als er geen duidelijke grenzen worden afgesproken, kan je nu wel gewoon uitgaan van de standaardsituatie in deze maatschappij waarin monogamie wordt verwacht hoor. Het klinkt een beetje als "niemand heeft expliciet gezegd dat ik geen affaire mocht hebben dus het is geen bedrog" op deze manier, terwijl ik nu echt niet geloof dat mensen die hun partner bedriegen en niet gatachterlijk zijn, dit doen omdat er geen duidelijke afspraken werden gemaakt op voorhand.Je kan eender welk gedrag pas als bedrog beschouwen van zodra je moedwillig en bewust de grens die je met je partner hebt afgesproken overschrijdt.
Dat impliceert dat er een duidelijke grens is afgesproken, wat vaak niet het geval is.
Een goede relatie vereist (in mijn ogen) goede en duidelijke afspraken die in lijn liggen met mekaars gevoelens. Zelf krijg ik het ferm op de zenuwen van al te bezitterig gedrag.
Akkoord dat dit soort gesprekken beter gevoerd worden binnen een relatie i.p.v. stilzwijgend te veronderstellen dat uw partner weet waar uw grens ligt. Langs de andere kant mag het geen flauw excuus worden om gedrag goed te praten. Als iemand wil afwijken van wat wordt gezien als de standaardsituatie, zijnde een monogame relatie, dan is het aan die persoon om daarover het gesprek te starten en niet aan de partner die dan wordt verondersteld te ruiken dat er bepaalde zaken spelen. En dan kan je nog als koppel uitzoeken waar de grens juist ligt.Dat impliceert dat er een duidelijke grens is afgesproken, wat vaak niet het geval is.
Als er geen duidelijke grenzen worden afgesproken, kan je nu wel gewoon uitgaan van de standaardsituatie in deze maatschappij waarin monogamie wordt verwacht hoor. Het klinkt een beetje als "niemand heeft expliciet gezegd dat ik geen affaire mocht hebben dus het is geen bedrog" op deze manier, terwijl ik nu echt niet geloof dat mensen die hun partner bedriegen en niet gatachterlijk zijn, dit doen omdat er geen duidelijke afspraken werden gemaakt op voorhand.

Toch ook wel al van een koppel of 2-3 in mijn omgeving gehoord dat de regels voor beiden niet exact hetzelfde zijn. Dat zou ik zélf in de relatie toch wel vreemd vinden en zou ook totaal niet werken voor mij.
Hier ook hoor. Van mij mag ze op een ander, ik zou eigenlijk niet liever willen.
Dan is ze misschien wat inschikkelijker om aimabel uit mekaar te gaan.
Je wil niet weten hoeveel mannen die op mannen vallen gehuwd zijn met een vrouw (voor de schone schijn?)Komt hij een uur later terug. En iedereen, euh, heb je geen vrouw en kinderen. Ja, als ik "out of state" ben, mag ik met venten poepen.
Jij zegt dat niet tegen je vrienden?Je wil niet weten hoeveel mannen die op mannen vallen gehuwd zijn met een vrouw (voor de schone schijn?)
Dat ze dit dan openlijk zeggen tegen iemand vreemd (zoals jij) is wel nog iets anders.
Wie zegt dat ze niet op een ander gaat?
Want we kennen uw verhaal wie weet gaat je vrouw ook fietsen, sporten of .... met een vriend(in)
Bij vrienden: Misschien wel, het hangt er vanaf. Ik ken inderdaad ook een bevriend koppel. Hij is homo en kapper. En zijn vrouw is op de hoogte. (Dus dan is dat ok voor mij se)Jij zegt dat niet tegen je vrienden?