Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Bij vrienden: Misschien wel, het hangt er vanaf. Ik ken inderdaad ook een bevriend koppel. Hij is homo en kapper. En zij is op de hoogte. (Dus dan is dat ok voor mij se)

Dus als hij er niet bij is, wordt daar wel eens over gesproken (met hem er bij niet. Bij hem ligt het gevoelig en hij wil er niet over spreken)
Als ge een kapper kiest, moet ge achteraf ook niet komen klagen!

Als ge een kapper kiest, moet ge achteraf ook niet komen klagen!
Ik ben (toevallig) zijne minnaar niet. Maar zelfs al ben ik dat wel: Als iedereen op de hoogte is en er mee akkoord gaat dan is het gewoon: 'Et alord?'. ;)

Een van de grootste redenen waarom het zo moeilijk is om samen te leven met haar, ze blijft continue thuis om alles en iedereen te controleren.
Kan je geen biertje drinken (gewoon om even uit te testen) aan de overkant van het straat en beweren aan haar via whatsapp (of zo) dat je nog op het werk zit om zo eens lekker ontspannen ME time te verkrijgen zonder u te hoeven verantwoorden? Of controleert ze zo'n zaken ook en traceert ze u?

Laatst bewerkt:
Kan je (gewoon even uittesten) geen biertje drinken aan de overkant van het straat en beweren aan haar via whatsapp (of zo) dat je nog op het werk zit om zo eens lekker ontspannen ME time te verkrijgen zonder u te hoeven verantwoorden? Of controleert ze zo'n zaken ook en traceert ze u?

De twee dagen dat ik op kantoor werk, dien ik om 15h de kinderen van school te gaan halen om daarna het laatste uurtje van huis uit verder te werken. En in de avond moet ik vaak mijn zoon naar de tennis of voetbal rijden, op vrijdagavond heeft die nog tot 21h voetbaltraining.

Ik snap uw punt wel, maar voor mijzelf dingen doen is geen probleem. Ik kan zelf gaan sporten zonder dat er gezeik op komt, tenzij ik voor meer dan twee uur weg ben of als het pintelieren betreft. In de zomer ben ik ook vaak een (anderhalf) uur weg in de avond om te sporten bv.

Het verstikkende is meer dat zij altijd thuis is en dat zij altijd moet beslissen of wat ik en de kinderen willen doen wel toegelaten is. We wonen langs het strand maar 's avonds met de dochter een strandwandeling doen, is bv niet mogelijk want het is te koud of ze moet naar bed, of wat dan ook. Spontaan dingen doen met de kinderen buitenshuis is gewoon veel stress. Als zij zegt "ik ga met de kinderen wandelen/naar de speeltuin/naar mijn mama" is het van mijn kant gewoon "ok". Als ik zeg dat ik ermee ga wandelen, is het van "waarom? naar waar ga je? blijf maar thuis, dochter is een beetje aant hoesten/ ze moet gaan slapen/ik wil het niet" etc.
Maar goed, we zijn wat aan het afdwalen.

Mijn vrouw doet letterlijk niets van sociale activiteiten. Zij is continue thuis.
Een van de grootste redenen waarom het zo moeilijk is om samen te leven met haar, ze blijft continue thuis om alles en iedereen te controleren. Ze gaat 's avonds nooit weg, want ze vertrouwt niet dat ik de kinderen in bed kan leggen. Onze dochter wordt er 4 in Augustus en kan nog altijd niet alleen gaan slapen, want mijn vrouw gaat altijd samen met haar naar bed omdat ze denkt dat onze dochter daardoor beter slaapt. (om dan de helft van de tijd na 30 minuten te roepen "verdorie, stop met spelen en val nu eens in slaap!!"
Ik heb al vaak genoeg voorgestelt dat ze weggaat en dat ik geen klein kind ben en gerust een kind in bed kan leggen. Krijg ik steevast het antwoord "Neen, gij laat ze alleen achter in de kamer en dat is slecht voor hun ontwikkeling". Tsja...

Voorts heeft ze geen rijbewijs, geen fiets, ze gaat niet fitnessen of wat dan ook, en heeft ze geen hobbies behalve Zalando, Instagram en politiek op TV kijken. De enige uitjes die ze doet, is haar moeder bezoeken die op't einde van de straat woont of met onze zoon naar de kerk gaan op zondagvoormiddag. Ze heeft ook letterlijk geen vrienden meer. Een paar kenissen van het werk, that's it.
Heel af en toe (op jaarbasis spreken we van gemiddeld 1x of 2x per maand) gaat ze zwemmen in het zwembad achter de hoek, op zondagochtend om 08h.
Ik ben er 99,999999% van overtuigd dat er geen mogelijkheid is waarin ze op een ander gaat, of is gegaan de afgelopen jaren.

Aha dus ze doet het achter de kerk.

Dat is echt iets van de oudere generatie

Als er geen duidelijke grenzen worden afgesproken, kan je nu wel gewoon uitgaan van de standaardsituatie in deze maatschappij waarin monogamie wordt verwacht hoor. Het klinkt een beetje als "niemand heeft expliciet gezegd dat ik geen affaire mocht hebben dus het is geen bedrog" op deze manier, terwijl ik nu echt niet geloof dat mensen die hun partner bedriegen en niet gatachterlijk zijn, dit doen omdat er geen duidelijke afspraken werden gemaakt op voorhand.
Klopt, al valt het me op dat die standaardsituatie precies ook nog interpreteerbaar is. Zoenen is een duidelijke harde grens maar bijvoorbeeld over de exacte definitie van flirten zijn de meningen hier precies ook nog verdeeld.

Klopt, al valt het me op dat die standaardsituatie precies ook nog interpreteerbaar is. Zoenen is een duidelijke harde grens maar bijvoorbeeld over de exacte definitie van flirten zijn de meningen hier precies ook nog verdeeld.
Ik moet oppassen wat ik hier zeg na vorige keer :unsure:

Flirten is in ieder geval voor ruime interpretatie vatbaar inderdaad. Je kan 'eens' een flirterige opmerking maken, of de ganse avond rond iemand fladderen... Is het geen verschil als je partner eens even flirt met een 'onbekend' persoon op een feestje, of dat hij/zij regelmatig flirt op het werk (met dezelfde persoon)? ... Of als je Bart De Pauw-gewijs een berichtje stuurt in de trend van 'ik wil je n**ken' ? :unsure:

Ik denk dat de meeste mensen in een monogame relatie ofwel het flirten liever niet hebben, of gewoon eenmalig met een willekeurig persoon. Zodra het systematisch wordt, zal het bij veel mensen een ander verhaal worden. En misschien hebben veel mensen het ook niet graag dat het vlak onder hun neus gebeurt.

Ik denk dat in een 'standaardrelatie' het ook altijd een goed uitgangspunt is om niets te doen wat je zélf ook niet graag zou hebben.

Dat lijkt me nu wel eerder een detail terwijl de grote lijnen voor zowat iedereen duidelijk zijn, min of meer wat @Archaos zegt.

Ik denk dat in een 'standaardrelatie' het ook altijd een goed uitgangspunt is om niets te doen wat je zélf ook niet graag zou hebben.

Lijkt me een goed startpunt, ja.

Je kunt er allemaal excuses rond draaien en weet ik veel wat. De lijn binair trekken, lijkt me nogal obvious en eenduidig.

Waarom zou je wel mogen flirten en/of kussen, maar niet poepen ? Ik ken geen enkele vent of vrouw die ouder is dan, let's say, 25 die niet de intentie heeft om te poepen eens ze beginnen te flirten en eventueel tot gefriemel of kussen komen. Er is toch niemand die met een vrouw prutst en als ze zegt 'steek hem er maar in', zou zeggen 'ah nee, ik wou enkel wat over je tetjes wrijven'. Je mag je hand opsteken, ik ken geen enkele.

Dus waarom het moeilijk maken en ergens een lijn trekken verder dan 0cm ?

Er is voor mij 0,0 verschil tussen 100x over en weer sturen 'ik wil je voelen' en 'aan de tetjes prutsen' of whatever of er gewoon mee poepen. Dat laatste is gewoon een logisch gevolg van al het voorgaande. Een emmer loopt niet over van de laatste druppel maar evengoed alle druppels ervoor. Trek de grens op de eerste druppel, niet op de laatste.

Tenzij je het echt niet kunt laten, fair enough. Maar wees dan eerlijk in de relatie.

Ik heb in mijn relatie al paar keer gedacht 'lekker wijf, zou ik wel eens willen krikken'. Maar bij die gedachte stopt het. Die thuis is toch lekkerder anyway en die wil ik ook wel eens krikken. Maar vanaf je de stap neemt om af te spreken en berichten te sturen achter de rug om van de madam thuis, weet je toch dat je niet goed bezig bent. Zo moeilijk is het toch allemaal niet ? Niet ?

Wat zou de bedoeling zijn van 'oh, je bent zo lekker' of 'oh, wat heb je aan' of 'gaan we eens iets drinken'? Het doel is niet om het samen over de lange-termijn doelen van Donald Trump te hebben, he. Vraag me dan altijd af als ik die verhalen hoor van vent/vrouw die in het geniep afspreekt en dan is het 'het was de bedoeling niet om je te kwetsen' en 'zo was het niet bedoeld' en 'er is niks gebeurd'. Maar wat was exact de bedoeling dan?

Je kunt er allemaal excuses rond draaien en weet ik veel wat. De lijn binair trekken, lijkt me nogal obvious en eenduidig.

Waarom zou je wel mogen flirten en/of kussen, maar niet poepen ? Ik ken geen enkele vent of vrouw die ouder is dan, let's say, 25 die niet de intentie heeft om te poepen eens ze beginnen te flirten en eventueel tot gefriemel of kussen komen. Er is toch niemand die met een vrouw prutst en als ze zegt 'steek hem er maar in', zou zeggen 'ah nee, ik wou enkel wat over je tetjes wrijven'. Je mag je hand opsteken, ik ken geen enkele.

Er is voor mij 0,0 verschil tussen 100x over en weer sturen 'ik wil je voelen' en 'aan de tetjes prutsen' of whatever of er gewoon mee poepen. Dat laatste is gewoon een logisch gevolg van al het voorgaande. Een emmer loopt niet over van de laatste druppel maar evengoed alle druppels ervoor. Trek de grens op de eerste druppel, niet op de laatste.

Tenzij je het echt niet kunt laten, fair enough. Maar wees dan eerlijk in de relatie.

Ik heb in mijn relatie al paar keer gedacht 'lekker wijf, zou ik wel eens willen krikken'. Maar bij die gedachte stopt het. Die thuis is toch lekkerder anyway en die wil ik ook wel eens krikken. Maar vanaf je de stap neemt om af te spreken en berichten te sturen achter de rug om van de madam thuis, weet je toch dat je niet goed bezig bent. Zo moeilijk is het toch allemaal niet ? Niet ?

Wat zou de bedoeling zijn van 'oh, je bent zo lekker' of 'oh, wat heb je aan' of 'gaan we eens iets drinken'? Het doel is niet om het samen over de lange-termijn doelen van Donald Trump te hebben, he. Vraag me dan altijd af als ik die verhalen hoor van vent/vrouw die in het geniep afspreekt en dan is het 'het was de bedoeling niet om je te kwetsen' en 'zo was het niet bedoeld' en 'er is niks gebeurd'. Maar wat was exact de bedoeling dan?
Voor mij is het ook niet moeilijk hoor. Zelf ook niet de behoefte om te flirten met andere personen. Maar je gooit nu wel heel veel op een hoop. Berichten sturen als 'je bent zo lekker', dat noem ik al niet meer flirten, maar gewoon vol je kaarten op tafel gooien. Of op zijn minst het verste uiteinde van flirten.

Ik ben er ook niet mee akkoord dat als je flirt met iemand, dat dat dan meteen betekent dat je ermee wil poepen...
Idem met het feit dat flirten zeker ook niet (altijd) fysiek contact met zich meebrengt.

Dat kan ook vrij onschuldig zijn met een bepaald complimentje, een blik, een knipoog, wat uitdagender dansen, een dubbelzinnige verwijzing, ...
Iets wat je niet tegen je moeder of je zus zou doen/zeggen :unsure:

Maar evengoed begrijp ik mensen die zeggen dat je beter niet flirt, om het lot niet te tarten. Anderzijds kan het dus ook onschuldig genoeg blijven en toch ook een zeker 'boost' geven.

Dat is natuurlijk wel een "extremer" beeld van flirten. Het kan ook zo zijn dat iemand zijn partner op stap is met vrienden/vriendinnen en dat die groep in contact komt met een andere groep en iedereen wat aan de praat geraakt en er geflirt wordt door een vrijgezel uit de andere groep. Als die partner dan het gewoon laat gebeuren en zich misschien laat trakteren, maar daar de grens trekt, is dat al een pak minder spannend dan sms'jes sturen over bepotelen of afspreken he.

Waarom zou je wel mogen flirten en/of kussen, maar niet poepen ? Ik ken geen enkele vent of vrouw die ouder is dan, let's say, 25 die niet de intentie heeft om te poepen eens ze beginnen te flirten
Dat vind ik wel een stevige uitspraak. Het zou de eerste keer niet zijn dat mensen vinden dat ik flirt maar voor mij is dat zeer onschuldig. Ik kom nogal eens dubbelzinnig uit de hoek bv. Voor mij is dat niet bewust 'ik vind cege super interessant, ik ga wat extra contact zoeken en duidelijk maken dat ik geïnteresseerd ben'.
Het is problematisch als het dat is natuurlijk.

Mijn vrouw doet letterlijk niets van sociale activiteiten. Zij is continue thuis.
Een van de grootste redenen waarom het zo moeilijk is om samen te leven met haar, ze blijft continue thuis om alles en iedereen te controleren. Ze gaat 's avonds nooit weg, want ze vertrouwt niet dat ik de kinderen in bed kan leggen. Onze dochter wordt er 4 in Augustus en kan nog altijd niet alleen gaan slapen, want mijn vrouw gaat altijd samen met haar naar bed omdat ze denkt dat onze dochter daardoor beter slaapt. (om dan de helft van de tijd na 30 minuten te roepen "verdorie, stop met spelen en val nu eens in slaap!!"
Ik heb al vaak genoeg voorgestelt dat ze weggaat en dat ik geen klein kind ben en gerust een kind in bed kan leggen. Krijg ik steevast het antwoord "Neen, gij laat ze alleen achter in de kamer en dat is slecht voor hun ontwikkeling". Tsja...

Voorts heeft ze geen rijbewijs, geen fiets, ze gaat niet fitnessen of wat dan ook, en heeft ze geen hobbies behalve Zalando, Instagram en politiek op TV kijken. De enige uitjes die ze doet, is haar moeder bezoeken die op't einde van de straat woont of met onze zoon naar de kerk gaan op zondagvoormiddag. Ze heeft ook letterlijk geen vrienden meer. Een paar kenissen van het werk, that's it.
Heel af en toe (op jaarbasis spreken we van gemiddeld 1x of 2x per maand) gaat ze zwemmen in het zwembad achter de hoek, op zondagochtend om 08h.
Ik ben er 99,999999% van overtuigd dat er geen mogelijkheid is waarin ze op een ander gaat, of is gegaan de afgelopen jaren.
Djeez lijkt mij wel iemand die zeer moeilijk is om samen te zijn. Als je effectief tegen haar gaat beginnen over scheiden gaat ze denk ik zeer moeilijk doen als ik dat zo wat lees. Good luck.

Eén van mijn beste kameraden kan er ook wat van se. Een korte geschiedenis:

- Een jaar of 10 geleden was hij in een relatie met zijn vriendin (toen al een jaar of 12 een relatie).
Ik wist dat hij die al eens bedrogen had met een Griekse en hij had die 1500 euro ofzo betaald voor een abortus, maar vond het niet echt aan mij om dat daar aan de klok te gaan hangen.
Soit, op een bepaald moment loopt dat mis. Ze krijgen ruzie en hij pakt zijn spullen en vertrekt.

1 maand later ging ik met dat koppel samen met mijn toenmalige vriendin samen naar Thailand, hij is dus niet meegegaan. Maar pas daaraan gekomen blijkt dat hij in dezelfde blok is komen wonen met zijn nieuwe vriendin (niet die Griekse) en dat ze bij mekaar konden binnenkijken omdat de tuintjes tegenover elkaar lagen. Natuurlijk was zijn ex daar het hart van in en brak die op vakantie bij ons daar in Thailand.
Dan paar maand later komt zijn ex achter dat verhaal van die Griekse via haar zelf. Blijkt dat die helemaal niet zwanger was, maar hem eigenlijk opgelicht had voor 1500 euro.

Soit, met zijn nieuwe vriendin loopt het ook mis. Ik kan hem dan eens ergens uit de nood helpen want hij had iets met een Thaise die hij bedrogen had en hij mocht niet meer langskomen voor zijn spullen. Ik dus in het Thais kunnen bemiddelen en zijn spullen gaan halen.

Tussendoor had em nog iets gedurende een jaar of 2 met een Iranese waar hem onnoemelijk veel geld aan verspild heeft en een knipperlicht relatie had maar ze had 'the golden pussy'.
Dat was een heftige relatie vol drama en god weet wat. Hij had zijn domicilie bij mij even moeten zetten (ik weet de details niet meer), stonden de flikken 's nachts aan mijn deur want zij had hem beschuldigd van haar in elkaar te timmeren en nu kwamen ze em zoeken. Daar bleek uiteindelijk niets van aan het was gewoon een zéér tumultueuze relatie.

Nu woont hij al een tijd in Brussel bij een meisje (deftig, mooi meisje met kind). Kom ik hem 2 maand geleden ineens in Hasselt tegen met een zwart meisje, dat was zijn "zwarte vlam" die ook van Brussel was. Lief meisje, meende het wel met hem maar wist niet dat hij dus nog inwoonde bij iemand anders.
Soit, daar maakt hij het uiteindelijk mee gedaan want hij kon die twee niet combineren.

Zit em een maand later in Hasselt op restaurant met nog een ander. Hij kon het toch niet laten.

2 weken dan een nieuw hoogtepunt. Was em op date in Brussel met uiteraard nog een ander, komt em zijn vriendin tegen.
Drama op straat, politie erbij en is em zijn spullen moeten gaan halen onder begeleiding. Hij werkt in Brussel dus kan nu elke dag van Limburg pendelen.

Enfin, ik vergeet denk ik nog de helft. Maar hoe die zijn verslaving aan vrouwen zijn leven (en dat van al die anderen) overhoop gooit is toch hallucinant. Ik dacht met het ouder worden dat het zou minderen, maar hij is er ondertussen 42 en het mindert gewoon niet. Hij ligt goed in de markt, maar toch het kan wel allemaal heel wat deftiger.

Voor de rest fijne mens wel se, maar zijn liefdenslevenssage kunde ne boek over schrijven volgens mij.

Laatst bewerkt:
Hoe maak ik mijn leven moeilijk 101.

"Hij ligt goed in de markt". Wat wil dat zeggen ? Hij mag af en toe over een vrouwtje gaan dat hem voor 1500 euro oplicht (btw, hoe oud moet je zijn om door te hebben dat je door een sloerie voor 1500 in t zak gezet word)?

Dan lig ik ook goed in de markt, maar zou maar 100 euro kosten in Brussel Noord.

Vraag hem keer wat de bedoeling is van een 'vriendin' te hebben als hij de nood voelt om op date te gaan met een ander ondertussen. Je moet geen vriendin hebben e als je continu wil rondpoepen. Wees dan gewoon 'rondpoeper' ipv 'in een relatie'.

Aleja, tzijn altijd dezelfde figuren die zogezegd 'goed in de markt liggen' en 'met de lekkere wijvetjes poepen'. Maar ze zijn wel de enige die zakken geld moeten betalen om erover te mogen gaan. Ik moet geen geld spenderen in mijn relaties en geen drama en - stating the obvious - geen politie bezoeken...

Aleja, mijn schoonbroer is just hetzelfde. Ondertussen 40+ en zogezegd de grote man: goeie zelfstandige en goed met de vrouwtjes. Voorbije 20 y is hij al paar maal (semi)failliet gedraaid. De enige die er effectief geld aan verloren zijn, zijn zijn ouders, hijzelf en zijn broer. Niet de banken, niet zijn investeerders, niet zijn klanten, want die betaalt hij altijd mooi terug met goeie praatjes en goednieuws show.

Heb hem al eens vlakaf gevraagd wat de bedoeling is, want normaal zou je als je foefelt iedereen in t zak zetten behalve jezelf en de inner circle... "Ego" en "reputatie". OK dan. Kun je op je 60 met je goede reputatie op pensioen gaan en heel je familie en jezelf gepluimd hebben. Snap niet goed wat de bedoeling is, maar zal wel aan mij liggen.

Met de dametjes just hetzelfde. Komt hij altijd naar huis met van die skanky drama emo daddy-issue gevallen die hij waarschijnlijk kan manipuleren en weet ik veel wat. Heeft hij eindelijk eens een deftige, slimme, emotioneel stabiele, deftige job, en nog goed uitziend ook. Blijkt hij die heel de relatie lang (2+y) bedrogen te hebben met een of ander skanky geval. Wederom is zijn uitleg "ego" en "reputatie" en de obligatoire kleine jongens uitleg "mannen zijn jagers".

Heb hem al gevraagd of hij denkt meer punten te scoren bij random mensen met een lekker wijvetje aan de arm of met een of andere losse scharrel. "Iedereen doet dat, alsof jij dat niet doet met mijn zus". Euh nee. Anders moet je keer aan je nichtjes vertellen (nvdr: de kinderen van zijn zus) dat je dacht dat hun papa bij andere mama's blijft slapen. 1st class loser.

Doe me denken aan ne maat van mij met een verslaving.

Die werkt enkel weekends en is dus door de week thuis met veel tijd. Gamen en fappen en huishouden is zowat zijn dagelijkse routine.

Laatst had zijn lief hem betrapt met foto's op zijn gsm van de sociale media. Allemaal vriendinnen van hem/haar in bikini of sexy kleedjes.

Hij kon niet anders dan opbiechten fat hij dat gebruikt als 'materiaal'.
Die vriendin kon er nie mee lachen maar ze zijn nog samen.

Dat vind ik wel een stevige uitspraak. Het zou de eerste keer niet zijn dat mensen vinden dat ik flirt maar voor mij is dat zeer onschuldig. Ik kom nogal eens dubbelzinnig uit de hoek bv. Voor mij is dat niet bewust 'ik vind cege super interessant, ik ga wat extra contact zoeken en duidelijk maken dat ik geïnteresseerd ben'.
Het is problematisch als het dat is natuurlijk.
Wat ze in de volksmond cock teasing noemen?

Eén van mijn beste kameraden kan er ook wat van se. Een korte geschiedenis:

- Een jaar of 10 geleden was hij in een relatie met zijn vriendin (toen al een jaar of 12 een relatie).
Ik wist dat hij die al eens bedrogen had met een Griekse en hij had die 1500 euro ofzo betaald voor een abortus, maar vond het niet echt aan mij om dat daar aan de klok te gaan hangen.
Soit, op een bepaald moment loopt dat mis. Ze krijgen ruzie en hij pakt zijn spullen en vertrekt.

1 maand later ging ik met dat koppel samen met mijn toenmalige vriendin samen naar Thailand, hij is dus niet meegegaan. Maar pas daaraan gekomen blijkt dat hij in dezelfde blok is komen wonen met zijn nieuwe vriendin (niet die Griekse) en dat ze bij mekaar konden binnenkijken omdat de tuintjes tegenover elkaar lagen. Natuurlijk was zijn ex daar het hart van in en brak die op vakantie bij ons daar in Thailand.
Dan paar maand later komt zijn ex achter dat verhaal van die Griekse via haar zelf. Blijkt dat die helemaal niet zwanger was, maar hem eigenlijk opgelicht had voor 1500 euro.

Soit, met zijn nieuwe vriendin loopt het ook mis. Ik kan hem dan eens ergens uit de nood helpen want hij had iets met een Thaise die hij bedrogen had en hij mocht niet meer langskomen voor zijn spullen. Ik dus in het Thais kunnen bemiddelen en zijn spullen gaan halen.

Tussendoor had em nog iets gedurende een jaar of 2 met een Iranese waar hem onnoemelijk veel geld aan verspild heeft en een knipperlicht relatie had maar ze had 'the golden pussy'.
Dat was een heftige relatie vol drama en god weet wat. Hij had zijn domicilie bij mij even moeten zetten (ik weet de details niet meer), stonden de flikken 's nachts aan mijn deur want zij had hem beschuldigd van haar in elkaar te timmeren en nu kwamen ze em zoeken. Daar bleek uiteindelijk niets van aan het was gewoon een zéér tumultueuze relatie.

Nu woont hij al een tijd in Brussel bij een meisje (deftig, mooi meisje met kind). Kom ik hem 2 maand geleden ineens in Hasselt tegen met een zwart meisje, dat was zijn "zwarte vlam" die ook van Brussel was. Lief meisje, meende het wel met hem maar wist niet dat hij dus nog inwoonde bij iemand anders.
Soit, daar maakt hij het uiteindelijk mee gedaan want hij kon die twee niet combineren.

Zit em een maand later in Hasselt op restaurant met nog een ander. Hij kon het toch niet laten.

2 weken dan een nieuw hoogtepunt. Was em op date in Brussel met uiteraard nog een ander, komt em zijn vriendin tegen.
Drama op straat, politie erbij en is em zijn spullen moeten gaan halen onder begeleiding. Hij werkt in Brussel dus kan nu elke dag van Limburg pendelen.

Enfin, ik vergeet denk ik nog de helft. Maar hoe die zijn verslaving aan vrouwen zijn leven (en dat van al die anderen) overhoop gooit is toch hallucinant. Ik dacht met het ouder worden dat het zou minderen, maar hij is er ondertussen 42 en het mindert gewoon niet. Hij ligt goed in de markt, maar toch het kan wel allemaal heel wat deftiger.

Voor de rest fijne mens wel se, maar zijn liefdenslevenssage kunde ne boek over schrijven volgens mij.
Hier verschiet ik wel van, ik had u principiëler verwacht wetende wat uw mening over de vrije liefde is.

Mijn beste vriend heeft 1 keer in mijn bijzijn met iemand anders gekust terwijl hij in een (gesloten) relatie zat. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij één week de tijd had om het aan zijn vriendin op te biechten of ik zou het doen. Die relatie is uiteindelijk kort daarna gestrand, hij haalt zo'n stoten niet meer uit en de vriendschap is blijven duren. Ik heb geen goesting om (regelmatig) iemands misstappen geheim te houden en het met de mantel der liefde te bedekken omdat het toevallig nen toffe pé is.

Hier verschiet ik wel van, ik had u principiëler verwacht wetende wat uw mening over de vrije liefde is.

Mijn beste vriend heeft 1 keer in mijn bijzijn met iemand anders gekust terwijl hij in een (gesloten) relatie zat. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij één week de tijd had om het aan zijn vriendin op te biechten of ik zou het doen. Die relatie is uiteindelijk kort daarna gestrand, hij haalt zo'n stoten niet meer uit en de vriendschap is blijven duren. Ik heb geen goesting om (regelmatig) iemands misstappen geheim te houden en het met de mantel der liefde te bedekken omdat het toevallig nen toffe pé is.

Toch nog wel een verschil tussen niet liegen als je er achter gevraagd wordt, en pro actief gaan snitchen.

Bros before hos man, komaan.

Terug
Bovenaan