Ik denk dat in een 'standaardrelatie' het ook altijd een goed uitgangspunt is om niets te doen wat je zélf ook niet graag zou hebben.
Lijkt me een goed startpunt, ja.
Je kunt er allemaal excuses rond draaien en weet ik veel wat. De lijn binair trekken, lijkt me nogal obvious en eenduidig.
Waarom zou je wel mogen flirten en/of kussen, maar niet poepen ? Ik ken geen enkele vent of vrouw die ouder is dan, let's say, 25 die niet de intentie heeft om te poepen eens ze beginnen te flirten en eventueel tot gefriemel of kussen komen. Er is toch niemand die met een vrouw prutst en als ze zegt 'steek hem er maar in', zou zeggen 'ah nee, ik wou enkel wat over je tetjes wrijven'. Je mag je hand opsteken, ik ken geen enkele.
Dus waarom het moeilijk maken en ergens een lijn trekken verder dan 0cm ?
Er is voor mij 0,0 verschil tussen 100x over en weer sturen 'ik wil je voelen' en 'aan de tetjes prutsen' of whatever of er gewoon mee poepen. Dat laatste is gewoon een logisch gevolg van al het voorgaande. Een emmer loopt niet over van de laatste druppel maar evengoed alle druppels ervoor. Trek de grens op de eerste druppel, niet op de laatste.
Tenzij je het echt niet kunt laten, fair enough. Maar wees dan eerlijk in de relatie.
Ik heb in mijn relatie al paar keer gedacht 'lekker wijf, zou ik wel eens willen krikken'. Maar bij die gedachte stopt het. Die thuis is toch lekkerder anyway en die wil ik ook wel eens krikken. Maar vanaf je de stap neemt om af te spreken en berichten te sturen achter de rug om van de madam thuis, weet je toch dat je niet goed bezig bent. Zo moeilijk is het toch allemaal niet ? Niet ?
Wat zou de bedoeling zijn van 'oh, je bent zo lekker' of 'oh, wat heb je aan' of 'gaan we eens iets drinken'? Het doel is niet om het samen over de lange-termijn doelen van Donald Trump te hebben, he. Vraag me dan altijd af als ik die verhalen hoor van vent/vrouw die in het geniep afspreekt en dan is het 'het was de bedoeling niet om je te kwetsen' en 'zo was het niet bedoeld' en 'er is niks gebeurd'. Maar wat was exact de bedoeling dan?