Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb even snel een iX1 samengesteld, full option (behalve eDrive 20 ipv 30, wat nog steeds 204pk is) kom ik op €63k

Ik denk dat een iX1 en iX3 met dezelfde uitrusting ongeveer hetzelfde kosten. Maar een iX1 heeft een (aanzienlijk) betere aandrijving he.Toch vreemde prijszetting als een iX3, die eigenlijk kaal al zo goed als full option is, op 72k zit?
Er waren nog opties verstopt blijkbaar, ik geraak zelfs aan 74.200 nu. Daar zitten dan ook wel opties bij waar je helemaal kunt twijfelen over het nut, zoals een interieurcamera, IconicSounds Electric, AC laden aan 22kw, en heel wat toeters en bellen die zeker niet iedereen nodig heeft.Ik kom op 70K voor de 20![]()
Er waren nog opties verstopt blijkbaar, ik geraak zelfs aan 74.200 nu. Daar zitten dan ook wel opties bij waar je helemaal kunt twijfelen over het nut, zoals een interieurcamera, IconicSounds Electric, AC laden aan 22kw, en heel wat toeters en bellen die zeker niet iedereen nodig heeft.
Maar toegegeven, het kan aanzienlijk duurder dan ik dacht.
Ik denk dat een iX1 en iX3 met dezelfde uitrusting ongeveer hetzelfde kosten. Maar een iX1 heeft een (aanzienlijk) betere aandrijving he.
Je moet gewoon redeneren dat dat een 2e hands auto is zoals elke andere. En zou je momenteel een 318i als 2e hands auto nemen...?Net antwoord gehad ivm overname huidige wagen. Kan de lease incl. onderhoudscontract overnemen van de bmw 3 voor rond de 700 excl. Eind 2025 zou ik hem dan eventueel kunnen overnemen.
Met de feedback die ik hier al gehad heb lijkt me dat toch niet meer zo interessant, buiten het feit dat we dan wel 2 auto’s hebben natuurlijk.
Ik heb er zelf achter gevraagd wat het zou kosten, gewoon zodat ik een overzicht heb van alle opties. Tot nog toe hebben ze zelf niet gepusht.Je moet gewoon redeneren dat dat een 2e hands auto is zoals elke andere. En zou je momenteel een 318i als 2e hands auto nemen...?
Ze spelen in op uw gemoed dat het "uw" auto is etc, en ze gaan u proberen te overhalen dat het zo handig is etc, maar ze bieden dit énkel aan omdat het een kostenbesparing is als die auto weg is he.
Welkom in de echte wereld en wat het betekent om Freelancer te zijn: niemand gaat voor u kunnen uitmaken wat de "juiste" keuze is.Ik heb er zelf achter gevraagd wat het zou kosten, gewoon zodat ik een overzicht heb van alle opties. Tot nog toe hebben ze zelf niet gepusht.
Dit mag je gerust uitbreiden naar "zelfstandige" maar voor de rest 1000procent akkoord.Welkom in de echte wereld en wat het betekent om Freelancer te zijn: niemand gaat voor u kunnen uitmaken wat de "juiste" keuze is.
Wat "juist" is voor de eene, is hallucinant voor de ander.
Heb je al eens gepolst bij de garage dat je een nieuwe koopt en in tussentijd een aanloopwagen krijgt?Ik heb er zelf achter gevraagd wat het zou kosten, gewoon zodat ik een overzicht heb van alle opties. Tot nog toe hebben ze zelf niet gepusht.
Nog niet, moet ik misschien wel eens doen. Maar nieuwe bestellen zal zoiezo niet voor onmiddellijk zijn, eerst wat kapitaal vergaren.Heb je al eens gepolst bij de garage dat je een nieuwe koopt en in tussentijd een aanloopwagen krijgt?
Zo heb ik het gedaan. Ik heb 0 eigen kapitaal nodig tot die geleverd wordt. Dus tegen dat die geleverd wordt heb ik genoeg kapitaal voor het voorschot van de renting te betalen.Maar nieuwe bestellen zal zoiezo niet voor onmiddellijk zijn, eerst wat kapitaal vergaren.
Je moet niet het voorschot betalen bij bestelling?Zo heb ik het gedaan. Ik heb 0 eigen kapitaal nodig tot die geleverd wordt. Dus tegen dat die geleverd wordt heb ik genoeg kapitaal voor het voorschot van de renting te betalen.
Misschien voor de garage, maar niet voor renting en leasing.Je moet niet het voorschot betalen bij bestelling?
Aan wie betaalt je vriendin terug? Is zij degene met de vennootschap en ze betaalt maandelijks de lening die jij haar vennootschap gegeven hebt terug?Optie 1: op de vennootschap via lening privé aan vennootschap : vriendin betaalt haar deel gewoon maandelijks terug