Yes tis een goeike! Heb het wel nog niet allemaal verteerd, want het is een lang album geworden. Iets meer ambient en d&b invloed nog, i.v.m. Compro.
 
Wat moet ik hier van denken :wtf:
Fun dansnummer? Sinds die feature met de Ragga Twins is Sonny meer dan A-ok in my book. Zelfs dat Bieber nummer met Diplo, nice.

Maar als het wat meer hardcore en underground moet zijn, nieuwe Basic Channel is uit!
Title track is een dikke bom :love2:
 
Laatst bewerkt:
Fun dansnummer? Sinds die feature met de Ragga Twins is Sonny meer dan A-ok in my book. Zelfs dat Bieber nummer met Diplo, nice.

Maar als het wat meer hardcore en underground moet zijn, nieuwe Basic Channel is uit!
Title track is een dikke bom :love2:

Tgoh ik heb niets tegen Skrillex hoor, al ben ik wel blij dat de 'kettingzaag dubstep' hype voorbij is maar vond het gewoon een zeer flauw nummer voor in samenwerking met Four Tet te zijn. 😬

Album klinkt precies wel goed, eens snel doorgeskipt.
 
Fun dansnummer? Sinds die feature met de Ragga Twins is Sonny meer dan A-ok in my book. Zelfs dat Bieber nummer met Diplo, nice.

Maar als het wat meer hardcore en underground moet zijn, nieuwe Basic Channel is uit!
Title track is een dikke bom :love2:

Dang it. Niet dat die Basic Rhythm slecht klinkt maar met die Basic Channel had je me wel valse hoop gegeven :confused2:.
 
OOOomph oude gewoonte zeg, mijn excuses! Hieronder wat Dub infused Techno en Footwork ritmes :p


En ook nooit echt into "kettingzaagdubstep" geweest maar wel respect voor wat die uiteindelijk heeft gepresteerd en hoe die toch is blijven groeien. Niet veel namen uit dat moment die nu nog echt actief zijn denk ik?
 


Geen streaming voor deze, mijn pakketje uit Japan is toegekomen afgelopen week. 😍 Naar Dj Sprinkles luisteren vereist uiteraard om u te verdiepen in haar politiek, maar de muziek blijft ook op zichzelf staan en is echt supergoede house.
 
Bwah elk z'n meug maar groei vind ik het toch niet.. Vrij generisch, had toch meer verwacht al zeker met Four Tet erbij
 
The following items are on the way to you: Squarepusher: Feed Me Weird Things (25th Anniversary Edition)

Met wat geluk is het hier vrijdag. Gans weekend Squarepusher knallen dan :woohoo:.
 

Fantastische nieuwe single van Kelsey Lu met onder meer Yves Tumor, Moses Boyd én Actress.

De remix van actress is :drool:
 
Terug
Bovenaan