Nieuw Darkside album in de lente. 🥳 https://pitchfork.com/news/darkside-announce-new-album-spiral-share-new-song-liberty-bell-listen/
Nieuwe single. Klinkt 'luchtiger' imo.
SPECIAAAL VOOR U KOONUTZal ik hier het uptempo en meer bleepy/distorted geluid vertegenwoordigen. (NIKS BLIEP IN UW NRS NAHRTENT! KHEB ZE ALLE 3 BELUISTERD)
Maar geen vrees, ook ik kijk neer en ben best racistisch naar het Like Mike Mitri Vegas volk. De simpelaren met hun blazerige foormuziek.
Bon, gezien de maand begin ik alvast met deze gouwe oude van Meneer Funk.(197bleeps in deze! Kheb ze geteld.)
![]()
January, by Venetian Snares
from the album Winter In The Belly Of A Snakevenetiansnares.bandcamp.com
Sorry, dat wordt een ban.NIEUW JAAR, NIEUWE THREAD.
't Is de schuld van uw Kerstmuziekthread die leidt mij zodanig af dat ik niet verder kijk.
Sorry.![]()
Is een volledige zwerm bliepjes en bloepjes voldoende om het goed te maken?Sorry, dat wordt een ban.
Neen, ik ben teleurgesteld en had meer verwacht van iemand als jij.Is een volledige zwerm bliepjes en bloepjes voldoende om het goed te maken?
Meer verwachten van iemand als ik haha wie is hier dan eigenlijk de dommerikNeen, ik ben teleurgesteld en had meer verwacht van iemand als jij.
Zonder de 2de single te posten ofwa?Yeule ziet er wel interessant uit.
Four Tet x Madlib hype intensifying
Track list is uit, waaronder: 12. ‘Two for 2 -For Dilla’ 🥳