Deze hadden we ook nog niet, schande!

Zoals elders aangegeven ben ikzelf vooral te vinden voor het betere downtempo en psybient werk.
Tomorrowland mainstage-rommel hoeft niet voor mij, maar bon het is een vrije wereld dus toch welgekomen, zelfs als Dimitri Vegas & Like Mike uw muzikale helden zijn.

Enkele schijven om de thread te starten:

Bliep bliep haha subwoofer go brrrrr

CHOO CHOO

Afsluiten doen we met een topper van Belgische bodem
 
NIEUW JAAR, NIEUWE THREAD.

't Is de schuld van uw Kerstmuziekthread die leidt mij zodanig af dat ik niet verder kijk.

Sorry. :(
 
Zal ik hier het uptempo en meer bleepy/distorted geluid vertegenwoordigen. (NIKS BLIEP IN UW NRS NAHRTENT! KHEB ZE ALLE 3 BELUISTERD)
Maar geen vrees, ook ik kijk neer en ben best racistisch naar het Like Mike Mitri Vegas volk. De simpelaren met hun blazerige foormuziek.

Bon, gezien de maand begin ik alvast met deze gouwe oude van Meneer Funk.(197bleeps in deze! Kheb ze geteld.)
 
Zal ik hier het uptempo en meer bleepy/distorted geluid vertegenwoordigen. (NIKS BLIEP IN UW NRS NAHRTENT! KHEB ZE ALLE 3 BELUISTERD)
Maar geen vrees, ook ik kijk neer en ben best racistisch naar het Like Mike Mitri Vegas volk. De simpelaren met hun blazerige foormuziek.

Bon, gezien de maand begin ik alvast met deze gouwe oude van Meneer Funk.(197bleeps in deze! Kheb ze geteld.)
SPECIAAAL VOOR U KOONUT

Ps ook wel fan van Venetian Snares.

 

glitch en experimenteel, niet zuiver elektronisch en wellicht een van de meest depressieve nummers die ik ooit al gehoord heb, misschien zelfs de meest depressieve. Eigenlijk echt een gestoord nummer. Eigenlijk geeft ze me het gevoel dat ze de 27 club gaat joinen, als ze die nog haalt...
 
Yeule ziet er wel interessant uit.

Four Tet x Madlib hype intensifying

Track list is uit, waaronder: 12. ‘Two for 2 -For Dilla’ 🥳
 
Terug
Bovenaan