Kende Squaare Pusher enkel van naam, maar na het nr. 'Dark Steering' dat Koonut heeft gepost te hebben beluisterd , I'm in love. Zal zijn repertoire eens moeten uitspitten. :)
 
Stevige week. Onze Belgische trots Casimir heeft mogelijk al de Techno langspeler van het jaar. Wat. Een. Bom.
Zo maf dat die niet op Perc zijn label zit.

En deze Detroit compilatie die ietwat debiel geprijsd is brengt dan weer het meer warme funky sound in dat spectrum zoals alleen zij kunnen.
Bell Isle Bounce on repeat for days:love2:
 
En om de week af te sluiten, favo nieuwe naam Jouem. Heerlijk warme bubbly dub House? A what'sinaname.
Hele Mojuba label lijkt nog wel interessant.

En deze heerlijke B-more compilatie van de Netflic docu "Dark City: Beneath the Beat". Spijtig genoeg nog niet beschikbaar voor Netflix Europa?
Baltimore Club altijd al wel leuk gevonden maar buiten dat ene nummer uit The Wire en een enkele mixtape van Dj Sega etc nooit echt goed men weg in gevonden. Fans hier?
 
En om de week af te sluiten, favo nieuwe naam Jouem. Heerlijk warme bubbly dub House? A what'sinaname.
Hele Mojuba label lijkt nog wel interessant.

En deze heerlijke B-more compilatie van de Netflic docu "Dark City: Beneath the Beat". Spijtig genoeg nog niet beschikbaar voor Netflix Europa?
Baltimore Club altijd al wel leuk gevonden maar buiten dat ene nummer uit The Wire en een enkele mixtape van Dj Sega etc nooit echt goed men weg in gevonden. Fans hier?
Mojuba Records is supernice. Heel mooie fysieke releases ook.

De Convextion lp van een paar jaar geleden is vant beste wat de afgelopen 10 jaar is uitgebracht.
 
FlyLo heeft een soundtrack gemaakt voor een Samurai Champloo achtige reeks op Netflix.

hier alvast een voorsmaakje

 
Andy Stott is ook weer van de partij :love:

Wat is de mening over de laatste Andy Stott hier? Ik vind het wel weer een dik album, maar ik zou hem ergens ook eens graag volledig zien inzetten op die meer wave / post-punk achtige stijl die hij de laatste paar albums heeft achtervolgd: Faith In Strangers, New Romantic, The Beginning en Hard To Tell op zijn laatste hier...
 
Wat is de mening over de laatste Andy Stott hier? Ik vind het wel weer een dik album, maar ik zou hem ergens ook eens graag volledig zien inzetten op die meer wave / post-punk achtige stijl die hij de laatste paar albums heeft achtervolgd: Faith In Strangers, New Romantic, The Beginning en Hard To Tell op zijn laatste hier...
Weer heel goed, die mens kan weinig verkeerd doen voor mij. Ik zou wel nog eens een diepe diepe trage technoplaat van hem willen...
 
FlyLo dropt z'n OST van Yasuke morgen!
De reeks lijkt me niet echt speciaal maar van Flying Lotus muziek word ik altijd enthousiast!
 
Zijn vorige, It Should Be Us, ging toch in die richting, nee?
Yes, maar het mag donkerder en harder. :unsure:

FlyLo dropt z'n OST van Yasuke morgen!
De reeks lijkt me niet echt speciaal maar van Flying Lotus muziek word ik altijd enthousiast!
Heel benieuwd! Ik blijf er bij dat hij een LP moet maken met Denzel Curry. Ik ben nog steeds niet goed van Black Balloons Reprise.
 
C'est parti! Hopelijk is het beter dan de anime reeks, heb gisteren de eerste aflevering meegepikt en dat leek nergens op.

 
Terug
Bovenaan