OLT Rivierenhof invites Full Circle op zondag 8 augustus met onder andere Stavroz live.
Zwoele zomerbeats met live instrumenten erbij, ik ben present! :love:

 
Oa gerief da nog van de real Richard D James is geweest. :-D Heeft er ook een afx-achtige track mee gemaakt direct
 
ClxBSZ6.jpg
 
Hopelijk nog eens een dijk van een plaat, de laatste albums waren wat anoniem vond ik.
 
Hopelijk nog eens een dijk van een plaat, de laatste albums waren wat anoniem vond ik.
Van Blake? Die hadden killer tracks maar ook te veel mediocre stuff. Maar ik dacht dat dat aan mij lag omdat iedereen zeer positief is over hem.
 
+ jamie xx + fka twigs

Gaat nog een fijn najaar worden.
Damn, zalig.

Van James Blake ook je intussen ook wel ongeveer wat te verwachten natuurlijk waardoor het sowieso al moeilijker is om iets te maken dat dezelfde impact heeft als het 1e album. Maar dat geeft ook niet imo. Je hoeft niet van begin tot einde uitsluitend perfecte 10/10 releases te hebben om lovende kritiek te verdienen.
 
Van Blake? Die hadden killer tracks maar ook te veel mediocre stuff. Maar ik dacht dat dat aan mij lag omdat iedereen zeer positief is over hem.
De S/T is ne classic (die trouwens z’n tiende verjaardag viert…), Overgrown steengoed, die track met RZA :drool:. The Colour Of Anything en Assume form, kan ik me niets noemenswaardig van herinneren eigenlijk.

Misschien nog eens een kans geven.
 
De S/T is ne classic (die trouwens z’n tiende verjaardag viert…), Overgrown steengoed, die track met RZA :drool:. The Colour Of Anything en Assume form, kan ik me niets noemenswaardig van herinneren eigenlijk.

Misschien nog eens een kans geven.
Nummer met RZA is mijn meest gespeelde Blake nummer denk ik.
 
De nieuwe Darkside is er he mannekes :clap: :bow: :woohoo:
Nog meer gitaargeoriënteerd dan de vorige. Ben er nu al drie keer doorgegaan en ik vind hem opnieuw heel goed, wel niet het niveau van Psychic maar dat was ook niet te verwachten. Sowieso aanwezig bij de volgende live halte in België!
 
Nog meer gitaargeoriënteerd dan de vorige. Ben er nu al drie keer doorgegaan en ik vind hem opnieuw heel goed, wel niet het niveau van Psychic maar dat was ook niet te verwachten. Sowieso aanwezig bij de volgende live halte in België!

Zoals Pitchfork ook schreef is het 'verrassingseffect' weg, toen de eerste Darkside (onaangekondigd?) uitkwam was iedereen compleet verbaast.

De toen al legendarische Nicolas Jaar die een plaat maakt met de voor mij althans onbekende Dave Harrington was een donderslag bij heldere hemel, album werd langs alle kanten de hemel in geprezen en terecht.

Nu ontbreekt dat verrassingseffect maar hebben de heren wel een zeer puik album afgeleverd dat nauw aansluit bij Psychic maar inderdaad met iets meer Dave.

Beide albums zijn trouwens tot stand gekomen als jam-sessies dus het kan natuurlijk dat één van de twee 'dominanter' is

Laat ze maar komen in ieder geval , volgende week mijn tweede prik :woohoo:
 
Eerste twee luisterbeurten van Spiral. Moet zeggen dat ik ook nog niet helemaal mee ben maar dat komt misschien nog. Klinkt tot nu toe wel heel laidback vind ik.
 
Terug
Bovenaan