Peruviaanse deephouse op Ninja Tune. Krijgt veel lovende kritieken. Moet zeggen dat het toch het zonnetje doorheen de grijze wolken laat schijnen
 
Is er een manier om te zien waar je zat in 'n thread? Ben al m'n tabs kwijtgeraakt en is wel een zoektochtje :/
 
Een naam uit de oude doos, ik ben ze wat uit het oog verloren maar ze zijn terug en niemand minder dan Lander Gyselinck on the drums dus ja dat moet wel goed zijn…


Herkent er trouwens iemand de sample van Galiyon, ik denk dat Madlib die ook al eens gebruikt heeft maar kan het niet terug vinden.
 
Laatst bewerkt:
Een naam uit de oude doos, ik ben ze wat uit het oog verloren maar ze zijn terug en niemand minder dan Lander Gyselinck on the drums dus ja dat moet wel goed zijn…


Herkent er trouwens iemand de sample van Galiyon, ik denk dat Madlib die ook al eens gebruikt heeft maar kan het niet terug vinden.
Madlib geen idee, maar ik herkende het wel van deze SPREEJ x LEFTO
 
Madlib geen idee, maar ik herkende het wel van deze SPREEJ x LEFTO
Potverdorie je hebt gelijk, ik zit hier al de hele avond als een bezetene door de discografie van Madlib te gaan. Niet dat dat een straf is natuurlijk.

Maar ik ben nog altijd niet overtuigd dat lefto de enige is die deze gebruikt, ik ga toch nog even sample diggen :biglaugh:
 
Eentje met een interessante naam, toch weeral van 2018 geleden dat we nog een full album gehad hebben van Martyn.

 

Nieuwe Dijf Sanders, hier keek ik al even naar uit. Over 2 weken in het Wintercircus, Gent!

Echt fijn zijn serie aan albums geïnspireerd op zijn reizen naar Java, Nepal en nu dus Georgië. Niet authentiek, maar wel met veel respect voor het bronmateriaal
 

Nieuwe Dijf Sanders, hier keek ik al even naar uit. Over 2 weken in het Wintercircus, Gent!

Echt fijn zijn serie aan albums geïnspireerd op zijn reizen naar Java, Nepal en nu dus Georgië. Niet authentiek, maar wel met veel respect voor het bronmateriaal
Los van het feit dat hij bijna eens tegen me reed in Gentbrugge is Dijf Sanders een toppertje. :unsure:

Ik zal de show helaas missen maar het zal ongetwijfeld weer steengoed zijn.
 
Excuses voor de spam, maar ik ben ondertussen iets verder in de wekelijkse release roundup en een nieuwe Moritz von Oswald op Tresor verdient ook een shoutout. Check vooral de zich uitstekend ontwikkelende openingstrack als je even tijd en goesting hebt in tragere ambient.
 
Laatst bewerkt:
Excuses voor de spam, maar ik ben ondertussen iets verder in de wekelijkse release roundup en een nieuwe Moritz von Oswald op Tresor verdient ook een shoutout. Check vooral de uitstekend zich ontwikkelende openingstrack als je even tijd en goesting hebt in tragere ambient.
Spam maar voort. :p
Die openingstrack is idd zeer mooi.
 
Spam maar voort. :p
U vraagt wij draaien!

Opperbaas Sam Shackleton ook nieuw werk:
En Illian Tape-baas Dario Zenker heeft paar weken terug een nieuwe solo-LP gedropt :
Damn, 2023 is echt wel on fire. Dat eindejaarslijstje maken gaat nog wat tijd en moeite kosten.
 
Terug
Bovenaan