Battlefield 6

Vind die van vorig weekend wel beter. Maar amuseer me geweldig. We hebben daarstraks met 3 gespeeld en dan is dat toch nog wel plezanter. Heb vandaag een 6-tal uur gespeeld denk ik.

In plaats van op de 32” 4k monitor heb ik nu op de 49” met resolutie 5120x1440 monitor gespeeld op Ultra setting (60Hz) en met headset. Nog wel een andere beleving… Morgen eens op 75Hz proberen, dat zou die ook moeten kunnen en dan 150fps proberen te halen door dlss aan te zetten, bleef vandaag rond de 100-105 steken.

Goede game met veel potentieel maar:

Wil vooral de grote maps beleven, teveel kleine maps momenteel

Main menu vind ik niet zo goed

Shotguns OP

M433 raar wapen, rare weapon sway moeilijke recoil control

Snelle granaat throw ook ni zo voor te vinden

Ga minstens wachten tot de release en dan zien hoe het ontvangen wordt.

Gisteren ook tot 1h gespeeld ofzo. Blijf het toch goed vinden. Maar vind het minder en minder een typisch BF spel. Het gaat wel heel snel en hectisch (mss de leeftijd) en alles is wat op elkaar gepropt. Je hebt amper rustpauzes.

Als je met 3-4 samen pushed naar een punt en dat verdedigd krijg je echt wel wat gedaan en is het heel leuk. Ben aan de laatste challenge (300x spotten met scout) bezig. Blijkt dat ook te gaan met een AR, dat ging de 2 laatste potjes dus al vlotter.

Map grootte lijkt me 3 - 3 - 3 verdeeld te zijn.

small
  • Empire State (playable in Beta, infantry only)
  • Manhattan Bridge (infantry + attack heli)
  • Saints Quarter (infantry only)
medium
  • Siege of Cairo (playable in Beta)
  • Iberian Offensive (playable in Beta)
  • Liberation Peak (playable in Beta)
large(r)
  • New Sobek City
  • Mirak Valley
  • Operation Firestorm

Laatst bewerkt:
Ik denk dat mijn zicht niet zo goed meer als vroeger want ik wordt precies veel sneller gedood dan anders.
Straks nog wat spelen, tot nu toe kon het me wel niet overtuigen.

Ben bezig aan de laatste challenge, 15 sectoren in rush veroveren. Man man, je moet al aan de attack kant terecht komen, en dat is niet heel makkelijk om te voltooien.
Blijven proberen, maar is mijn gamemode toch niet

Ben bezig aan de laatste challenge, 15 sectoren in rush veroveren. Man man, je moet al aan de attack kant terecht komen, en dat is niet heel makkelijk om te voltooien.
Idem. Dat is ook de laatste die ik moet doen. 20 keer server zoeken voor ik eens aan de juiste kant zit. Vreselijk

Idem. Dat is ook de laatste die ik moet doen. 20 keer server zoeken voor ik eens aan de juiste kant zit. Vreselijk

Zelfde verhaal hier.

Eerst dacht ik nog van oké, volgend rondje zal ik dan wel in het aanvallend team zitten, maar blijkbaar hebben we ergens in de afgelopen 10 jaar - dat ik geen online shooters meer speel - beslist dat een goed werkend systeem van 2 rondjes op dezelfde map waar je eerst aan de ene kant en daarna aan de andere kant speelt, niet meer goed genoeg is. Neenee, nu moeten we iedere keer van map veranderen (en ook van spelers blijkbaar, want je zou eens vrienden kunnen maken ingamen) Waarna je terug in een schijnbaar willekeurig team wordt gezet. Zo kwam ik 6x na elkaar in het verdedigend team uit gisteren.

Deze avond had ik meer geluk en kwam ik 5x na elkaar in het aanvallend team. Enkel door mijn eigen domme fout 5x Liberation Peak in Breakthrough. Had dat nog aangevinkt staan in de zoekfilters. Laat ons zeggen dat dit geen gemakkelijke map is als aanvallend team...

Los van het feit of BF6 Beta nu goed of slecht is,
heb ik toch een zeer diepe haat gekregen tegenover matchmaking.

PS: Breakthrough lijkt mij gemakkelijker om die 15 te halen dan Rush

Maar waarom spelen jullie dat dan?? Als je het niet leuk vind speel dan toch gewoon een andere mode? Geven jullie écht ne fuck om die challenges?

Hoe doen jullie systemen het?

Hier is de 7600x continue 100 procent belast. Pc maakt wel wat geluid nu ook al heb ik een noctua cooler. Continue 73 graden volle belastting (wat wel ok is, maar prefereer stil systeem).

Hou pn hart vast voor de grote mappen

Maar waarom spelen jullie dat dan?? Als je het niet leuk vind speel dan toch gewoon een andere mode? Geven jullie écht ne fuck om die challenges?
Voor skins en charms en dergelijke niet. Maar aan deze hangt een weapon pack. Dat is de enige reden waarom ik deze nog wil. De ander challenges zijn automatisch gekomen zonder er specifiek voor te spelen.

Hoe doen jullie systemen het?

Hier is de 7600x continue 100 procent belast. Pc maakt wel wat geluid nu ook al heb ik een noctua cooler. Continue 73 graden volle belastting (wat wel ok is, maar prefereer stil systeem).

Hou pn hart vast voor de grote mappen
Ik begin rond 160-200fps en na 2 potten is het 35 FPS. Maakt niet uit of ik alles op Ultra flikker of Low.

CPU krijgt zware klappen, heb nochtans een Intel Core Ultra 9 285HX, RTX 5080 mobile, 64GB RAM en alles op een SSD. Duidelijk iets dat niet geod gaat. Die CPU zou in ieder geval niet zo mogen geblast worden.

Tis een beta he, performance moet nog ferm getweaked worden.

Maar dat van @Marsu lijkt wel op een memory leak.

Andere driver proberen voor GPU kan helpen
If you're on nvidia driver 580, try reverting drivers back to 577, that fixed it for me.

Vond op reddit van een mogelijke memory leak of 100% CPU usage topics. Is nu toch wachten op de release vanaf morgen, tenzij je in BF labs zit.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan