Battlefield 6

Het ambetante is de open class. Je kiest recon en ruilt de sniper in voor een LMG en autospot staat ook aan…
Ja idd ik vond dat ook een groot nadeel, bijna iedereen liep zo als recon rond in de beta, er was wel een aparte playlist voor het closed weapons systeem maar ik vind dat het andersom zou moeten zijn. Closed weapons was normaal altijd de standaard in BF.

Ja idd ik vond dat ook een groot nadeel, bijna iedereen liep zo als recon rond in de beta, er was wel een aparte playlist voor het closed weapons systeem maar ik vind dat het andersom zou moeten zijn. Closed weapons was normaal altijd de standaard in BF.

Heb dat ook gedaan en dan bij de moeilijk in te nemen point alles opgeblazen met explosives. Verdedig dat maar eens zonder protectie 🤣

l
Hopelijk beter dan cod
afwachten want 0 vertrouwen in deze studio. Er waren wel goede punten in de beta maar ook zeer zeker negatieve punten. Los van diegene die het zowieso geslaagd vinden omdat ze terug een shooter hebben met de naam BF, ben ik niet overtuigd nog dat dit ‘het’ zal worden. Eerder mixed feelings en zal wel ok zijn om plezier te hebben als liefhebber.

Wat voor een triestige zielloze gameplay verbergende trailer was me dat. Sinds een paar jaar misschien met Space Marine II als uitzondering, AAA games zijn cooked.
Ik vond hem juist wel lachen door die steek naar CoD.

En het staat er ook, live action trailer. Er zijn verschillende andere trailers waar wel gameplay te zien is, ook waren er laatst 2 gratis beta weekends waar je de game zelf kon testen, en hebben verschillende content creators al toegang gehad tot de volledige multiplayer en de campaign waar je uren gameplay van kan bekijken op youtube.

l

afwachten want 0 vertrouwen in deze studio. Er waren wel goede punten in de beta maar ook zeer zeker negatieve punten. Los van diegene die het zowieso geslaagd vinden omdat ze terug een shooter hebben met de naam BF, ben ik niet overtuigd nog dat dit ‘het’ zal worden. Eerder mixed feelings en zal wel ok zijn om plezier te hebben als liefhebber.

Ze hebben wel al wat verandert tov de beta. Zo is de shotgun generfd (was wel nodig), is het spot systeem nietmeer zo hyper en zijn de reflecties van de sniper wat gedempt (al vind ik snipers kut, het was veel te fel). Ze luisteren naar de feedback, laten we hopen dat er een goede game uitkomt.

EA Play is een abonnement dacht ik, ik koop liever gewoon het spel eenmalig aan. Wel straf dat dit spel van 2016 nog zo duur is.

Ik ben een leek in die historiek, dus BF 1 zit tussen BF4 en BF5? vanwaar die rare cijfers 😊

EA Play is een abonnement dacht ik, ik koop liever gewoon het spel eenmalig aan. Wel straf dat dit spel van 2016 nog zo duur is.

Ik ben een leek in die historiek, dus BF 1 zit tussen BF4 en BF5? vanwaar die rare cijfers 😊
BF1 was een beetje een ommezwaai naar vroegere tijden (WO1) ipv moderne shooters.
Misschien daardoor.

Wel een aanrader trouwens, wat een topspel :love: . De sfeer zat helemaal goed daar.

BF1 was een beetje een ommezwaai naar vroegere tijden (WO1) ipv moderne shooters.
Misschien daardoor.

Wel een aanrader trouwens, wat een topspel :love: . De sfeer zat helemaal goed daar.
Al vond ik de gamespeed echt veel te hoog voor battlefield. Was echt hun eerste stap om meer een COD gevoel in de game te steken, gelukkig lijken ze daar nu van weg te stappen :)

Door alle heisa zin gekregen in Battlefield 1, maar die kost nog steeds €40 op Steam?
Vreemd ja, de autumn sale is dan ook nog bezig op steam, normaal staan de BF games dan altijd voor een paar euro te koop. Je kan wel heel goedkoop een cdkey kopen maar dat is dan voor de EA launcher en niet voor steam.

Terug
Bovenaan