BeyondMars
Active member
Veel te klein, alles op een zakdoek. Speelt totaal niet aangenaam.
Ik heb het gevoel dat ze voor maximaal clusterfuck gehalte gaan in de beta.
Geen van de mappen kan mij echt overtuigen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel te klein, alles op een zakdoek. Speelt totaal niet aangenaam.
Dit zijn toch de small conquest maps dan hopelijk? Want Brooklyn is bv ongelofelijk close combat, de vlaggen staan bijna op elkaar.
Idem. Dat is ook de laatste die ik moet doen. 20 keer server zoeken voor ik eens aan de juiste kant zit. VreselijkBen bezig aan de laatste challenge, 15 sectoren in rush veroveren. Man man, je moet al aan de attack kant terecht komen, en dat is niet heel makkelijk om te voltooien.
Blijven proberen, maar is mijn gamemode toch niet
Idem. Dat is ook de laatste die ik moet doen. 20 keer server zoeken voor ik eens aan de juiste kant zit. Vreselijk
.Ben bezig aan de laatste challenge, 15 sectoren in rush veroveren. Man man, je moet al aan de attack kant terecht komen, en dat is niet heel makkelijk om te voltooien.
Idem. Dat is ook de laatste die ik moet doen. 20 keer server zoeken voor ik eens aan de juiste kant zit. Vreselijk
Ben bezig aan de laatste challenge, 15 sectoren in rush veroveren. Man man, je moet al aan de attack kant terecht komen, en dat is niet heel makkelijk om te voltooien.
Voor skins en charms en dergelijke niet. Maar aan deze hangt een weapon pack. Dat is de enige reden waarom ik deze nog wil. De ander challenges zijn automatisch gekomen zonder er specifiek voor te spelen.Maar waarom spelen jullie dat dan?? Als je het niet leuk vind speel dan toch gewoon een andere mode? Geven jullie écht ne fuck om die challenges?
Ik begin rond 160-200fps en na 2 potten is het 35 FPS. Maakt niet uit of ik alles op Ultra flikker of Low.Hoe doen jullie systemen het?
Hier is de 7600x continue 100 procent belast. Pc maakt wel wat geluid nu ook al heb ik een noctua cooler. Continue 73 graden volle belastting (wat wel ok is, maar prefereer stil systeem).
Hou pn hart vast voor de grote mappen