Unpro
Active member
Battlefield 6 Post-Launch 2025 - Season 1 Roadmap Preview
Prepare for Battlefield 6’s first major update with free maps, weapons and more content in Season 1, launching on October 28
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, top. En Smashing pumpkins deuntje eronder en met PaddyIk vond hem juist wel lachen door die steek naar CoD.
En het staat er ook, live action trailer. Er zijn verschillende andere trailers waar wel gameplay te zien is, ook waren er laatst 2 gratis beta weekends waar je de game zelf kon testen, en hebben verschillende content creators al toegang gehad tot de volledige multiplayer en de campaign waar je uren gameplay van kan bekijken op youtube.

NeeIs de meerprijs voor de Phantom Edition het waard?
Seasons (met de maps enzo) zijn nog iets anders, dat is voor iedereen. Battlepass is gewoon een betalend stukje met levels waar je cosmetics vrijspeelt, wat credits, etc.Als oude gamer die al lang geen shooters online meer gespeeld heeft, maar de open beta goed vond meevallen en het dus van plan ben te kopen (al zit ik nog diep in silksong....).
Wat doen de season passes exact? Zijn dat tijdelijke maps die in roulatie komen of blijvende? Als je die niet koopt (want dat ben ik eigenlijk niet van plan), kan je die dan weren uit je map roulatie? Volgens mij wel, want je kan toch niet zelf kiezen.
Seasons (met de maps enzo) zijn nog iets anders, dat is voor iedereen. Battlepass is gewoon een betalend stukje met levels waar je cosmetics vrijspeelt, wat credits, etc.
Normaal gezien is dat tijdelijk, tenzij ze er voor kiezen om de content in de game te laten maar lijkt me niet. Dat is zoals de verschillende chapters in Fortnite.Wat een battle pass is weet ik van de gasten met hunne fortnite, maar die content is wel blijvend.
Het ging specifiek om de seasonpass. Is dat blijvende content, of zoals de naam doet vermoeden, tijdelijk?
mss is het een goed teken dat ze er zodanig aan verslaafd zijn en geen tijd hebben om een review te schrijvenGeen reviews voor release? Hopelijk geen slecht teken
.Volgens mij is er geen season pass? Season 1 is voor iedereen toegankelijk en die maps, wapens, voertuigen etc blijven later ook in het spel. De winter offensive event is tijdelijk maar ook gratis te spelen, en de seasonal battle pass (met cosmetics) is tijdelijk en betalend.Wat een battle pass is weet ik van de gasten met hunne fortnite, maar die content is wel blijvend.
Het ging specifiek om de seasonpass. Is dat blijvende content, of zoals de naam doet vermoeden, tijdelijk?
Hopelijk kunnen ze toch iets beginnen tegen die cheaters, want das echt niet normaal.
Ik heb gehoord dat ze extreem veel cheaters gebanned hebben in de open beta...