Battlefield 6

Thoh pu is altijd wat sceptisch... tweakers en ign zeggen oke singeplayer. Maar zo een game moet je nooit voor de singleplayer kopen.
IGN geeft het een 5/10. En akkoord, zoiets koop je dan om vooral MP te spelen, maar dat konden ze niet waarheidsgetrouw reviewen.

Altijd Call of Duty gespeeld (enkel multiplayer)
Nooit Battlefield gespeeld.
Na het spelen van Call of Duty Black Ops 7 Beta: Ik ga deze niet kopen door dat SBMM.
Ik ga eens ne keer de Battlefield 6 kopen enkel dan voor Team Deathmatch.

Gisteren beide PC's geupdate, nvidia drivers updated, spel op steam gekocht en gepreload.
Ik denk dat we klaar zijn voor deze avond een potje te gamen met de zoon :).

Hetzelfde hier, status = order received.
Heb deze morgen nog contact opgenomen met Amazon klantendienst.
Die wist mij te vertellen dat er een technische fout gebeurd is in het magazijn.
De verwachte leverdatum werd 22/11. Hij zei wel dat hij melding kon maken naar magazijn en dat het spel misschien toch eerder verstuurd kon worden zonder garanties. Vriendelijk bedankt en order laten annuleren, geld krijg ik terug binnen 3-5 werkdagen.

Ondertussen al laten ophalen in Coolblue :)

heb dag verlof genomen maandag om te kunnen spelen en morgen kan ik die niet halen dusja :oi22:

Die wist mij te vertellen dat er een technische fout gebeurd is in het magazijn.
De verwachte leverdatum werd 22/11. Hij zei wel dat hij melding kon maken naar magazijn en dat het spel misschien toch eerder verstuurd kon worden zonder garanties. Vriendelijk bedankt en order laten annuleren, geld krijg ik terug binnen 3-5 werkdagen.

heb dag verlof genomen maandag om te kunnen spelen en morgen kan ik die niet halen dusja :oi22:
ik had hetzelfde met ea fc 26.
22/09 besteld, zaterdag (27/09) contact opgenomen met hun en ik kreeg ook datum 10/11 als levering door.
Ook geannuleerd en ergens anders besteld.

Ik kon ook opnieuw bestellen en dan ging ik het dinsdag hebben zei die persoon, maar ik vertrouwde het dan toch niet helemaal.

Ik heb mijn pre order geannuleerd en deze ochtend opnieuw besteld aangezien er bijstond: morgen geleverd. Ik heb ondertussen een tracking nummer gekregen met verwachte levering voor morgen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan