Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IGN geeft het een 5/10. En akkoord, zoiets koop je dan om vooral MP te spelen, maar dat konden ze niet waarheidsgetrouw reviewen.Thoh pu is altijd wat sceptisch... tweakers en ign zeggen oke singeplayer. Maar zo een game moet je nooit voor de singleplayer kopen.
Haha idem, toevallig een vrijdag thuis en tis maar online om 17uJammer dat het spel pas online gaat om 17u. Ben ik eens toevallig thuis op een vrijdag.

Mensen met fysieke kopie wel ja. Ik speel op pcIk kon gisteren avond al spelen hoor. Enkel singeplayer nog niet speelbaar
.PS StoreIk kon gisteren avond al spelen hoor. Enkel singeplayer nog niet speelbaar
Hetzelfde hier, status = order received.heb hem gepreorderd via amazon maar nog geen track en trace code ontvangen, nog iemand?
Mensen met fysieke kopie wel ja. Ik speel op pc.

Heb deze morgen nog contact opgenomen met Amazon klantendienst.Hetzelfde hier, status = order received.

ik had hetzelfde met ea fc 26.Heb deze morgen nog contact opgenomen met Amazon klantendienst.
Die wist mij te vertellen dat er een technische fout gebeurd is in het magazijn.
De verwachte leverdatum werd 22/11. Hij zei wel dat hij melding kon maken naar magazijn en dat het spel misschien toch eerder verstuurd kon worden zonder garanties. Vriendelijk bedankt en order laten annuleren, geld krijg ik terug binnen 3-5 werkdagen.
Ondertussen al laten ophalen in Coolblue
heb dag verlof genomen maandag om te kunnen spelen en morgen kan ik die niet halen dusja![]()
Ik heb mijn pre order geannuleerd en deze ochtend opnieuw besteld aangezien er bijstond: morgen geleverd. Ik heb ondertussen een tracking nummer gekregen met verwachte levering voor morgen.Heb deze morgen nog contact opgenomen met Amazon klantendienst.
Die wist mij te vertellen dat er een technische fout gebeurd is in het magazijn.
De verwachte leverdatum werd 22/11. Hij zei wel dat hij melding kon maken naar magazijn en dat het spel misschien toch eerder verstuurd kon worden zonder garanties. Vriendelijk bedankt en order laten annuleren, geld krijg ik terug binnen 3-5 werkdagen.
Ondertussen al laten ophalen in Coolblue
heb dag verlof genomen maandag om te kunnen spelen en morgen kan ik die niet halen dusja![]()