Battlefield 6

37Hxogj.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik vond hem juist wel lachen door die steek naar CoD.

En het staat er ook, live action trailer. Er zijn verschillende andere trailers waar wel gameplay te zien is, ook waren er laatst 2 gratis beta weekends waar je de game zelf kon testen, en hebben verschillende content creators al toegang gehad tot de volledige multiplayer en de campaign waar je uren gameplay van kan bekijken op youtube.
Idd, top. En Smashing pumpkins deuntje eronder en met Paddy 🥊:music:

Ik heb nog nooit zitten wachten op een BF game maar dees kijk ik nu wel naar uit.
Beta stond me aan en met borderlands zo goed als achter de rug zijn de vingers al wat opgewarmd.

Laatst bewerkt:
Als oude gamer die al lang geen shooters online meer gespeeld heeft, maar de open beta goed vond meevallen en het dus van plan ben te kopen (al zit ik nog diep in silksong....).

Wat doen de season passes exact? Zijn dat tijdelijke maps die in roulatie komen of blijvende? Als je die niet koopt (want dat ben ik eigenlijk niet van plan), kan je die dan weren uit je map roulatie? Volgens mij wel, want je kan toch niet zelf kiezen.

Als oude gamer die al lang geen shooters online meer gespeeld heeft, maar de open beta goed vond meevallen en het dus van plan ben te kopen (al zit ik nog diep in silksong....).

Wat doen de season passes exact? Zijn dat tijdelijke maps die in roulatie komen of blijvende? Als je die niet koopt (want dat ben ik eigenlijk niet van plan), kan je die dan weren uit je map roulatie? Volgens mij wel, want je kan toch niet zelf kiezen.
Seasons (met de maps enzo) zijn nog iets anders, dat is voor iedereen. Battlepass is gewoon een betalend stukje met levels waar je cosmetics vrijspeelt, wat credits, etc.

Seasons (met de maps enzo) zijn nog iets anders, dat is voor iedereen. Battlepass is gewoon een betalend stukje met levels waar je cosmetics vrijspeelt, wat credits, etc.

Wat een battle pass is weet ik van de gasten met hunne fortnite, maar die content is wel blijvend.
Het ging specifiek om de seasonpass. Is dat blijvende content, of zoals de naam doet vermoeden, tijdelijk?

Wat een battle pass is weet ik van de gasten met hunne fortnite, maar die content is wel blijvend.
Het ging specifiek om de seasonpass. Is dat blijvende content, of zoals de naam doet vermoeden, tijdelijk?
Normaal gezien is dat tijdelijk, tenzij ze er voor kiezen om de content in de game te laten maar lijkt me niet. Dat is zoals de verschillende chapters in Fortnite.

Volgens mij is er geen season pass? Season 1 is voor iedereen toegankelijk en die maps, wapens, voertuigen etc blijven later ook in het spel. De winter offensive event is tijdelijk maar ook gratis te spelen, en de seasonal battle pass (met cosmetics) is tijdelijk en betalend.

Ik ga mij een maandje EA Play Pro aanschaffen en zien of ik er daarna nog steeds interesse in heb. Voorlopig geen vrienden die het ook gaan spelen, dus dan vind ik het moeilijker geïnvesteerd te blijven in multiplayer games.

BF en COD zijn altijd 2 verschillende games geweest en met heel die hype rond hoe goed BF6 is en de vele kritiek rond BO7 heb ik toch de schrik dat veel COD spelers en COD streamers naar BF6 gaan komen en het spel of hoe het spel moet gespeeld worden gaan kapot maken.

Hopelijk kunnen ze toch iets beginnen tegen die cheaters, want das echt niet normaal.
Ik heb gehoord dat ze extreem veel cheaters gebanned hebben in de open beta...

Hopelijk kunnen ze toch iets beginnen tegen die cheaters, want das echt niet normaal.
Ik heb gehoord dat ze extreem veel cheaters gebanned hebben in de open beta...

Het mooie is dat ze in principe door die secure boot die cheaters ook zouden kunnen preventief hardware bannen voor de final release maar veronderstel dat ze eerste een kopie vd game willen verkopen. :laugh:

Ik heb het alvast gekocht. Het is mijn eerste game sinds lang (ik kan het mij zelfs niet herinneren wanneer dat was) die ik aan full retail price heb gekocht. Veel plezier gehad aan de beta en sindsdien ook BF2042 zitten spelen met een vriend.

Terug
Bovenaan