Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Wat een gemekker hier. :lol:
Sure, het was niet goed, maar die verschroeiende defense van Frankrijk hebben we toch nog niet veel gezien denk ik. Defensieve rebounds blijft precies wel een werkpunt?

Alles kan nog!

This didn't age well. :unsure:
Was eigenlijk een beetje met opzet gedaan om het te proberen jinxen :laugh: 't Is nog wel niet gedaan natuurlijk.

Vandegoor weer zwak commentaar aan 't geven pff, haalt toch een deel van de beleving uit de partij vind ik. Ging daarnet zelfs de mist in bij de shot clock violation :unsure:

Wow, die eerste 5 min van de 2nd q zagen er echt wel slecht uit. Zoveel balverlies niet normaal.

En nu toch op voorsprong halverwege. De Fransen zijn echt te pakken. Als ze op voorsprong staan, krijgen ze echt vleugels door het publiek, maar bij een achterstand lijken ze evengoed te choken.

Ok, die comeback was broodnodig ! Want ik vond ze vanaf het begin al niet scherp en goed genoeg ogen. Ik mis dat felle wat ze bij de vorige match hadden. Enfin, serieus tandje bij en 'kapot maken' die handel.

Ok, die comeback was broodnodig ! Want ik vond ze vanaf het begin al niet scherp en goed genoeg ogen. Ik mis dat felle wat ze bij de vorige match hadden. Enfin, serieus tandje bij en 'kapot maken' die handel.
Inderdaad, meer intensiteit godverdomme! Ik zal ondertussen nog wel een zakske chips openen in mijne zetel. :coolbrows:

Was eigenlijk een beetje met opzet gedaan om het te proberen jinxen :laugh: 't Is nog wel niet gedaan natuurlijk.

Vandegoor weer zwak commentaar aan 't geven pff, haalt toch een deel van de beleving uit de partij vind ik. Ging daarnet zelfs de mist in bij de shot clock violation :unsure:
Gelukkig ben je er nog om te jinxen of we hadden helemaal geen kans. :unsure:

HBO is op dat vlak gelukkig een pak beter met Eurosport, vrij neutrale commentaar en meestal correct.

De cats moeten wel stoppen met die nagelbijters van wedstrijden, mijn hart kan dat niet meer aan.

Rustig, het kan zeker nog keren. :)

Valt me op dat de Fransen weer geregeld missen en de gigantische druk niet constant (meer) kunnen aanhouden (logisch).

Geef diejen bal gewoon elke possession aan Meeseman.

Toeme Massey mist daar 2 open layups en durft dan de volgende keer ze helemaal vrijstaat onder de ring nie eens meer zelf proberen.

Terug
Bovenaan