Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt dat voor iets uit hoeveel de score per kwartier is?
Bon, ik zet het af. Ik heb vandaag al veel te veel Belgisch gechoke gezien.

Was eigenlijk een beetje met opzet gedaan om het te proberen jinxenThis didn't age well.![]()
't Is nog wel niet gedaan natuurlijk.
Inderdaad, meer intensiteit godverdomme! Ik zal ondertussen nog wel een zakske chips openen in mijne zetel.Ok, die comeback was broodnodig ! Want ik vond ze vanaf het begin al niet scherp en goed genoeg ogen. Ik mis dat felle wat ze bij de vorige match hadden. Enfin, serieus tandje bij en 'kapot maken' die handel.

Gelukkig ben je er nog om te jinxen of we hadden helemaal geen kans.Was eigenlijk een beetje met opzet gedaan om het te proberen jinxen't Is nog wel niet gedaan natuurlijk.
Vandegoor weer zwak commentaar aan 't geven pff, haalt toch een deel van de beleving uit de partij vind ik. Ging daarnet zelfs de mist in bij de shot clock violation![]()

Dat is toch echt een kanon, moeilijk van de bal te zetten ook door haar gestalteGelukje van Linkskens? Was gewoon heel goed gedaan.
Vanloo staat er niet eens opWel weer veel bal verlies Vanloo geef toch gewoon die bal af in plaats van stom te dribbelen