Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan je zo ineens de mist in gaan…Ze zijn sinds die 17-10 precies aan 't proberen om het zo nonchalant mogelijk weg te geven, lijkt echt helemaal nergens meer op.
het mag voor onze zenuwen niet te gemakkelijk zijn héOp deze manier blijft hun laatste wedstrijd op zondag wel spannend, anders is het zilver al zeker...
Halen hier vandaag goud en 2x brons maar inderdaad, wat een chokers zeg.Dan kunnen we ons wel ergeren aan een bepaald Nederlands forumlid dat hier af en toe wat komt gloaten, maar choken zit blijkbaar echt in ons bloed...ze zouden daar beter ook medailles voor uitdelen.
Het gaat dan ook niet enkel over vandaag hé, hockey is een goed voorbeeld bvb...maar soit, mss is dat eerder een discussie voor een ander topic.Halen hier vandaag goud en 2x brons maar inderdaad, wat een chokers zeg.
Frankrijk gewoon uitstekend basketballand, alsof dit een schande is om daartegen onder te liggen.

This didn't age well.19-1 run voor FrankrijkDit wordt niks.

Het is niet dat ik aan het opgeven ben, maar die run hadden ze enkel en alleen te danken aan hun eigen fouten, en da's jammer. En basketbal is zeker een sport van runs, maar eerst een 19-1 voor FR en nu een 18-2 voor ons is wel zotjes.Opgevers hier zeg.
Basket toch echt de sport waarin afwisselend “runs” worden gemaakt. Momentum zo van belang. En coachen en tegencoachen.
Ja, wel extremer dan normaal ja. Al kijk ik normaal nooit vrouwenbasket buiten OS of WK/EK ofzo van België.Het is niet dat ik aan het opgeven ben, maar die run hadden ze enkel en alleen te danken aan hun eigen fouten, en da's jammer. En basketbal is zeker een sport van runs, maar eerst een 19-1 voor FR en nu een 18-2 voor ons is wel zotjes.