Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Veel boegeroep van de Serviërs bij Australisch balbezit. Boegeroep tijdens vrijworpen is zo erg nog niet. Voor de rest was de sfeer zeer respectvol naar Japan toe. Ze kregen evenzeer een staande ovatie toen ze af het veld liepen.

Vandegoor die nog altijd niet doorheeft dat die tweede 'driepunter' van Vanloo er geen was :laugh:

Vanloo zie ik trouwens wel graag spelen. Die pass daarstraks :drool:

Vandegoor die nog altijd niet doorheeft dat die tweede 'driepunter' van Vanloo er geen was :laugh:

Vanloo zie ik trouwens wel graag spelen. Die pass daarstraks :drool:
Ik moet zeggen dat ik vorige wedstrijden in de zaal ook wel eens mis was. Volgens mij ligt dat aan witte lijnen op een licht veld. (Kan toch niet dat ik gewoon slecht kijk. :unsure: )

Zijn het andere ringen dan in Lille? Die ting elke keer is irritant.

Die Amerikaanse doet ons dood. Blijft gigantisch belachelijk dat men zomaar Amerikaanse spelers mag kopen.
Op bepaald moment kochten de oliestaten ook kenianen etc en toen was er regel ingevoerd dat je minimaal 4j de nationaliteit moest hebben
Weet niet of dat nog zo is?

Kwam thuis van loopje en we stonden 5 punten voor
Na stretchen en kijken stonden we achter
Gaan douchen en we staan terug voor

Dus zal tv maar afzetten :unsure:

Blijf toch belachelijk dat je inderdaad gewoon een Amerikaanse kan laten meedoen. Alé zit daar nu een bankzitter alles te vertalen voor haar bij de time-out. Komt toch niet serieus over dit.

Blijf toch belachelijk dat je inderdaad gewoon een Amerikaanse kan laten meedoen. Alé zit daar nu een bankzitter alles te vertalen voor haar bij de time-out. Komt toch niet serieus over dit.
Hoezo kan dat eigenlijk? :unsure:

Ik vond het al vreemd dat ik niks over een eventuele Spaanse ouder vond en ze heeft ook niet eens in Spanje gespeeld.

Ik vond het al vreemd dat ik niks over een eventuele Spaanse ouder vond en ze heeft ook niet eens in Spanje gespeeld.

Ik weet de details absoluut niet en ik ken de Spaanse wetgeving niet, maar ik neem dat het niet zo moeilijk is om iemand te naturaliseren als je het echt wilt. Er was blijkbaar in Spanje zelf ook wel wat kritiek op voor het toernooi.

Heb het net even opgezocht:

Not for the United States, the country so deep in women’s talent that the Americans could fill a starting unit from their bench. Gustafson made her Olympic debut Sunday scoring a team-high 29 points to help Spain, the world’s fourth-ranked team, rally and beat China 90-89 in overtime to open women’s group play.

“It’s overwhelming,” a jubilant Gustafson said.

With countries allowed to add a naturalized citizen to their Olympic rosters, Spain reached out to Gustafson’s agent after seeing her play in Europe. Asked if she wanted a passport, Gustafson said yes.

Redelijk belachelijk dus inderdaad. Zou toch een bepaalde regel moeten inzitten dat je minsten x aantal tijd genaturaliseerd moet zijn of ten minste x aantal wedstrijden al gespeeld moet hebben.

Heb het net even opgezocht:

Not for the United States, the country so deep in women’s talent that the Americans could fill a starting unit from their bench. Gustafson made her Olympic debut Sunday scoring a team-high 29 points to help Spain, the world’s fourth-ranked team, rally and beat China 90-89 in overtime to open women’s group play.

“It’s overwhelming,” a jubilant Gustafson said.

With countries allowed to add a naturalized citizen to their Olympic rosters, Spain reached out to Gustafson’s agent after seeing her play in Europe. Asked if she wanted a passport, Gustafson said yes.

Redelijk belachelijk dus inderdaad. Zou toch een bepaalde regel moeten inzitten dat je minsten x aantal tijd genaturaliseerd moet zijn of ten minste x aantal wedstrijden al gespeeld moet hebben.
Dus je kan zomaar een passpoort krijgen als het land in kwestie het zelf aan je komt vragen? :unsure:

Dit kan toch onmogelijk nog verkeerd lopen ? Hoe zou Spanje 18 punten inhalen in 1 kwart, terwijl ze in het 2de en 3de kwart zelfs niet eens 18 punten gescoord hebben...

Terug
Bovenaan