Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoofdartikel op HLN met zelfs een live-tracker...Gertje doet het toch maar weer![]()

Veel geld betaald denk ik, Bart kan ze wel gebruikenGertje doet het toch maar weer![]()

En dan ook nog eens dat hij uitgerekend zélf het verhaal wilt gaan vertellen over de impact die grensoverschrijdend gedrag heeft op vrouwen. Dat is toch exact waar de documentaire die hij heeft proberen tegen te houden voor dient?Hoeveel keer kun je "7 jaar" zeggen.
"vrouwelijke rechters"
"Ik heb nooit een directe nee gekregen"
"We hebben afgezien"
"Tess" "tess" "tess" flikkeren maar onder de bus
Triestige plant. Ik heb niet de indruk dat hij het nu al snapt. "Ik had geen machtsrelatie"
Viking127 met zijne carapils![]()
Ze hebben hier zelfs een emoticon voor zulke interviews:En dan ook nog eens dat hij uitgerekend zélf het verhaal wilt gaan vertellen over de impact die grensoverschrijdend gedrag heeft op vrouwen. Dat is toch exact waar de documentaire die hij heeft proberen tegen te houden voor dient?
Nee. BDP wilt iets nieuws. Een frisse wind laten waaien. Een nieuw perspectief bieden, iets dat hij zelf kan dirigeren. Iets waarmee hij zelf aan zijn verhaal een draai kan geven zodat het op de een of andere manier stichtend zou zijn voor televisiekijkend Vlaanderen.

En dan ook nog eens dat hij uitgerekend zélf het verhaal wilt gaan vertellen over de impact die grensoverschrijdend gedrag heeft op vrouwen. Dat is toch exact waar de documentaire die hij heeft proberen tegen te houden voor dient?
Dat is niet hetgeen hij zei voor alle duidelijkheid
Wat hij zei is dat hij graag iets wou doen met de inzichten die hij verworven heeft en dat op de VRT. Maar dat hij wel graag had dat de documentaire aangepast zou worden om de onwaarheden eruit te halen.
Wat ik overigens ook niet zo gek vindt dat de documentaire ook maar een eenzijdig verhaal brengt en er ook zaken zijn ingeslopen die niet 100% kloppen met de werkelijkheid.
Dat zonder afbreuk te doen van de feiten die erin zitten die wel waar zijn.
Er is weinig mis met zijn verhaal die hij bracht. Hij benadrukt de fouten die hij heeft gemaakt, hoe hij blind was voor wat hij deed en wat er gaande was.
Hij kadert de situatie waarin hij zich bevond en de aanloop naar de rechtszaak en de nasleep.
Hij belicht ook de consequenties die hij en zijn gezin eraan overgehouden hebben. Daarmee zegt hij ook niks verkeerd, onrechtstreeks zegt hij ook dat voor een deel het terecht is. Maar dat er ook een stuk bijzit dat niet terecht is.
Hij reikt ook de hand naar de slachtoffers en dat lijkt mij ook gewoon oprecht. Maar de dingen die hij deed kan hij niet meer ongedaan maken.
Er is in feite geen enkele reden waarom die man na 7 jaar nog altijd elke kans moet ontnomen worden. Hij is veroordeeld heeft zijn straf gehad, is dat ergens dan ook niet voldoende?
Moet de maatschappij hem blijven cancelen? Of moeten we hem de kans geven zich terug te integreren en hem terug kansen te geven?
En hij moet ook stoppen met de kranten te kopen en alle bagger op social media te lezen. Niets zo bevredigend dan jouw Facebook en Instagram account te verwijderen!Als ik bdp was, had ik Vlaanderen (zelfs België) toch gewoon verlaten. Kerel zal altijd dat stigma krijgen zolang em hier in Vlaanderen rondloopt.
Ik heb de documentaire ook niet gezien.
Als die dat deden onder gepercipieerde druk en uit angst om hun baas (en een invloedrijke producer/scenarist in een kleine wereld) niet tegen de kar te rijden, dan hebben die wel recht van spreken.En ik blijk bij mijn stelling dat de vrouwen die met BDP naar bed gingen, geen recht van spreken hebben.
Zelf nog los daarvan. Het is toch niet omdat je met iemand naar bed bent geweest, dat je een bepaalde 'verplichting' hebt naar die persoon toe? Een persoon moet toch altijd vrij kunnen zijn om een (seks)relatie eenzijdig te beëindigen, zonder daarna nog last te hebben van een opdringerige tegenpartij die van geen ophouden weet.Als die dat deden onder gepercipieerde druk en uit angst om hun baas (en een invloedrijke producer/scenarist in een kleine wereld) niet tegen de kar te rijden, dan hebben die wel recht van spreken.
Misschien net daarom?En hoe kan je nu een briljante, hilarische, vlijmscherpe reeks als Het geslacht De Pauw maken als je in de realiteit exact die zielige, narcistische mediafiguur bent die je zelf als parodie neerzet. Dat snap ik nog altijd niet.