Strijkijzer
Redactiechef
Dus je zou zelf van werk moeten veranderen omdat iemand anders u lastigvalt?Alsof Koekentroef het enige productiehuis was in Vlaanderen...
Omgekeerde wereld lijkt me.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je zou zelf van werk moeten veranderen omdat iemand anders u lastigvalt?Alsof Koekentroef het enige productiehuis was in Vlaanderen...
Waarom zou je zelf van werk moeten veranderen? Dat is niet wat ik zei?Dus je zou zelf van werk moeten veranderen omdat iemand anders u lastigvalt?
Bedankt voor je bijdrageHup weer ene, vermoeiend
Als je als man moet samenwerken met een mannelijke baas die gewoon een eikel is, dan zoek je ook best een ander werk. In plaats van daar nog jaren bij te blijven omdat het bv toevallig een Big 4 is.Dus je zou zelf van werk moeten veranderen omdat iemand anders u lastigvalt?

aangezien koekengroef het bedrijf was waar die mensen mee werkten, moeten ze idd van werk veranderen.Waarom zou je zelf van werk moeten veranderen? Dat is niet wat ik zei?
Artistiek wereldje toch een raar wereldje.
Tijd om die subsidiestromen eens te herbekijken.
Want leven ook op belastingsgeld,
Misschien vandaar ook de decadentie.
Tijd om het eens te laten zeker na 7 jaar en de nodige afstraffing? Heeft z'n straf gehad dus, en recidiveert nog niet tot nu toe.
De VRT en de slachtoffers mogen er natuurlijk het hunne van blijven denken.
De gevolgen van de veroordeling zijn voor Bart De Pauw disproportioneel. Wij duwen iemand de maatschappelijke dood in als hij maar door de juiste mensen van de juiste feiten wordt beschuldigd
- BDP zijn vrouw is gek, ik denk zelfs nog gekker dan BDP zelf
——————

Je post roept bij mij wel een paar vragen op:De laatste aflevering vandaag heeft veel duidelijk gemaakt en is een goede afsluiter voor heel dit verhaal:
- diegene die jaren meededen hebben geen gelijk gekregen
- diegene die voor mij oprecht overkwamen (zonder te zeggen dat ze zélf ook te ver zijn gegaan - lees sex) hebben gelijk gekregen
- BDP heeft 0 schuldbesef en doet er alles aan om 12 miljoen te krijgen van de VRT
- BDP zijn vrouw is gek, ik denk zelfs nog gekker dan BDP zelf
Case closed
——————
Oh boy...Als dat maar goed komt...
![]()
Bart De Pauw geeft interview bij De tafel van Gert: “Ik heb die vrouwen nooit bewust pijn willen doen”
Tv-maker Bart De Pauw geeft vanavond een interview aan Gert Verhulst in De tafel van Gert. Het is voor het eerst in zeven jaar dat hij een interview geeft.www.standaard.be
(uiteraard zijn volste recht om een interview te geven, maar gezien de timing is het toch op eieren lopen)
Wat doet hij weer? Want dat dat houdt ook in dat hij het nog al eens deed. De controverse opzoeken is niet moeilijk, er iets mee doen is al lastiger.Gertje doet het toch maar weer![]()