marcel
Well-known member
dus als 13 mensen zeggen dat je bij hun ingebroken hebt, en je hebt maar bij 5 ingebroken, ben je geen inbreker?Nee he, 5/13 is nog niet eens de helft. Zo werkt het nu eenmaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus als 13 mensen zeggen dat je bij hun ingebroken hebt, en je hebt maar bij 5 ingebroken, ben je geen inbreker?Nee he, 5/13 is nog niet eens de helft. Zo werkt het nu eenmaal.
Voor je je hier druk in maakt, wil ik even zeggen dat ik vermoed dat de zin van @StevenFM sarcastisch was.dus als 13 mensen zeggen dat je bij hun ingebroken hebt, en je hebt maar bij 5 ingebroken, ben je geen inbreker?
Jammer genoeg zal dit enkel in de hoogste regionen een impact hebben. In de amateur en semi-professionele wereld zal dit weinig of niets teweegbrengen vrees ik.acteurs-, kunst- en BV wereld op dat gebied anders aan toegaat in de toekomst.
Gezien niemand anders van zijn of haar sokkel is gevallen sinds De Pauw, durf ik zelfs dat te betwijfelen.Jammer genoeg zal dit enkel in de hoogste regionen een impact hebben. In de amateur en semi-professionele wereld zal dit weinig of niets teweegbrengen vrees ik.
Nee inderdaad. Buiten wat ‘lacherig’ gedoe over #metoo en nog wat ander gewauwel over ‘dat het allemaal niet zo erg zal zijn’ is er weinig van te merken op elk niveau.Gezien niemand anders van zijn of haar sokkel is gevallen sinds De Pauw, durf ik zelfs dat te betwijfelen.
het waarom is niet moeilijk hoor.Zeker niet de bedoeling deze thread te kapen, maar het proces tegen Jan Fabre is ondertussen ook ingeleid.
Heel wat minder rond te doen (het waarom begrijp ik niet) en wat je ervan leest duidt eerder in een nog ergere richting vind ik, of moet zeker niet onderdoen voor BDP.
![]()
Zaak tegen kunstenaar Jan Fabre dinsdag ingeleid: sprake van 12 slachtoffers
Voor de correctionele rechtbank van Antwerpen wordt dinsdag de zaak ingeleid tegen Jan Fabre. De kunstenaar en theatermaker wordt geweld, pesterijen of ongewenst seksueel gedrag op het werk verweten, alsook aanranding van de eerbaarheid van een persoon. Er is sprake van twaalf slachtoffers, die...m.nieuwsblad.be
Zelfs in de hoogste regionen heeft dit weinig tot geen impact.Jammer genoeg zal dit enkel in de hoogste regionen een impact hebben. In de amateur en semi-professionele wereld zal dit weinig of niets teweegbrengen vrees ik.
Beetje zoals jij nu zelf gedaan hebt?Het verbaast me toch dat hij schuldig is bevonden. Ik ben ergens wel benieuwd op welke feiten het vonnis zich beriep, maar ik veronderstel dat we dat nooit te weten zullen komen.
Ik heb me wel doorheen het proces geërgerd aan die talrijke beweringen en opinies, die nu nog steeds verschijnen, dat als BDP dit of dat had gedaan het nooit tot een proces was gekomen of dat x en y nooit een proces wilden. Wat een hoop schijnheilig gezanik was dat.

Doe ik dat dan? Je burgerlijke partij stellen is nog steeds een vrije keuze, dus neem je verantwoordelijkheid op.Beetje zoals jij nu zelf gedaan hebt?![]()
Dat kan je niet concluderen. Het is niet omdat het juridisch niet bewezen kon worden vanwege het niet bewaard zijn ervan, dat de sms'en nooit verstuurd zijn en de aanklachten op niets gebaseerd waren.2) De klacht(en) van 62% van de dames werden ongegrond / niet bewezen geacht. Dit geeft voor ook wel eens een objectief zicht op de overdreven heksenjacht die nu toch al een aantal jaar aan de gang is (metoo, blm, woke, gender, ....). Is dit een kleine overwinning voor de blanke man die voor velen de bron van alle kwaad is? Misschien is het allemaal niet zo erg dat men ons wil doen geloven?
Met die insteek kan je dan ook gaan speculeren dat voor de 5 zaken waarvoor hij wél veroordeeld werd, mogelijk ook onschuldig is maar het spijtig genoeg niet kon bewijzen dat de dames hem geile sms'kes terugstuurden.Dat kan je niet concluderen. Het is niet omdat het juridisch niet bewezen kon worden vanwege het niet bewaard zijn ervan, dat de sms'en nooit verstuurd zijn en de aanklachten op niets gebaseerd waren.
Dus als ik hier jou nu beschuldig van seksuele intimidatie/verkrachtingen, maar geen fluit bewijs kan aanvoeren voor die beschuldigingen kan je toch best schuldig zijn? Is het dat nu wat je wilt zeggen?Dat kan je niet concluderen. Het is niet omdat het juridisch niet bewezen kon worden vanwege het niet bewaard zijn ervan, dat de sms'en nooit verstuurd zijn en de aanklachten op niets gebaseerd waren.
Wat weten we goed genoeg? Dat in punt 1) het gerecht enkel gelijk kan hebben en bij punt 2) mogelijk fout?Neen, en dat weten jullie beiden goed genoeg.