Mijn vriendin heeft ze allemaal op dvd. Guilty pleasure, zeg maar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en opnieuw: flirterig gedrag als leidinggevende is NIET onnodig of overroepen.Maar opnieuw, ik zeg duidelijk dat het anders is wanneer de aard van de berichten echt zijn zoals die ene die hier werd gepost.
Jullie lijken daarvan te maken dat ik sowieso deze procedure tegen BDP onnodig en overroepen vind, en dus minimaliseer. Maar ik heb het duidelijk over het verschil tussen flirterig gedrag en zwaar overschrijdend gedrag.
ik heb nergens gezegd dat beide even zwaarwegend zijn.stungunner zei:Waarmee ik ook niet wil zeggen dat flirterig gedrag ok is wanneer het ongewenst en aanhoudend is, en dat daar zeer zeker actie moet tegenover staan, met ontslag tot gevolg indien dat een mogelijkheid is. Maar vind jij pakweg 10 sms'en in de zin van "Hey, je hebt die presentatie goed gedaan, en je zag er goed uit ook" even erg en zwaarwegend voor een rechtbank als "OMG, ik wil je neuken, je bent zo smoking hot"? Net daarom, de aard, vorm en frequentie van de sms'en, in beide richtingen, zijn voor mij allesbepalend in deze zaak. En dat zal het ook zijn bij een zaak voor de arbeidsrechtbank tussen een werknemer en een leidinggevende.
Tuurlijk mag hij dat weigeren. Maar jij zegt: "Persoonlijk zou ik gewoon de blokkeer functie gebruiken op m'n gsm in plaats van er zo'n mediacircus van te maken, maar kom."stungunner zei:En ja, ik weet dat het parket zelf de zaak is gestart (wat vroeger dacht ik niet kon, toen was stalking toch een klachtmisdrijf dacht ik?), maar het is natuurlijk wel BDP zijn goed recht om een minnelijke schikking niet te aanvaarden. Of dat slim was en de beste optie, dat zal deze zaak nu hopelijk uitwijzen.
en opnieuw: flirterig gedrag als leidinggevende is NIET onnodig
Maar echt hé, dat is hier nu al de 3de keer dat iemand dingen zit uit te vinden die ik helemaal niet heb geschreven.Maar jij zegt: "Persoonlijk zou ik gewoon de blokkeer functie gebruiken op m'n gsm in plaats van er zo'n mediacircus van te maken, maar kom."
oops, sorry, had het op de verkeerde persoonMaar echt hé, dat is hier nu al de 3de keer dat iemand dingen zit uit te vinden die ik helemaal niet heb geschreven.
Toont voor mij nog maar eens hoe hier soms discussie wordt gevoerd, heel erg biased, met een oordeel reeds klaar van hier tot in Tokio omdat er ergens een zin of post niet in het kraam past.
Jammer.

lolinteressant standpunt.

Ja zal wel toeval zijn hé, maar is zoals gezegd al een paar keer gebeurd in deze thread. Daarom kan ik mij echt niet van de indruk ontdoen dat er mij bepaalde meningen worden toegedicht die ik echt niet heb of achter sta.oops, sorry, had het op de verkeerde persoon
lol![]()
Veel ingetrokken klachten, zelfs bij overtuigend bewijs, waarna er later toch nog een strafbaar feit volgt.Ik begrijp eigenlijk wel niet waarom dergelijke stalking geen klachtmisdrijf meer is.
Ik vermoed dat een deel van die indrukken te wijten zijn aan het feit dat dit geschreven communicatie is, terwijl er vooral in spreektaal gecommuniceerd wordt -> een heel groot stuk niet verbale nuance die wegvalt.Ja zal wel toeval zijn hé, maar is zoals gezegd al een paar keer gebeurd in deze thread. Daarom kan ik mij echt niet van de indruk ontdoen dat er mij bepaalde meningen worden toegedicht die ik echt niet heb of achter sta.
Ik begrijp eigenlijk wel niet waarom dergelijke stalking geen klachtmisdrijf meer is. Als ik het goed begrijp is er dus geen klacht van de vrouwen in kwestie maar besliste de onderzoeksrechter om er een rechtzaak van te maken. Langs de andere kant willen de vrouwen wel een soort schuldbekentenis, en als hij dat niet wil geven dan rest er natuurlijk wel enkel nog de gerechterlijke weg.
Als iemand bij mijn vriendin op het werk aan mijn vriendin haar billen moet zitten dan sta ik aan die kerel zijn bureau. Hoe dat gedrag geminimaliseerd kan worden snap ik niet.
Dat het over negen vrouwen gaat, maakt het ook gewoon negen keer zo erg, dat moet niet geminimaliseerd worden door te zeggen: nu lijkt het zwaar omdat het over negen individuele gevallen gaat.
Ik heb dat al eens gedaan. Vriendin werd door iemand van de IT-afdeling op haar billen gekletst bij het buitengaan van de lift. Dat is 2 keer voorgevallen. De tweede keer heeft ze gereageerd dat dat ongepast was etc maar ze zei zelf dat het een heel vreemd gevoel was om dat te doen, ook omdat die kerel daar precies niet van onder de indruk was.
Heb toen gezegd dat ze contact moest opnemen met HR/preventieadviseur/... Etc.
Die hebben toen een 'gesprek' aangegaan met die kerel en verder niks. Dat is toen enkele maanden goed gegaan en daarna is het nog eens voorgevallen. Ik ben de dag erna zelf tot daar gereden en bij die man in de lift gestapt. Is daarna nooit meer voorgevallen en is enkele maanden later ergens anders gaan werken. Heb die mens geen pijn gedaan ofzo maar ben toch even héél erg kortbij komen staan en hem verzocht dat nóóit nog te doen, bij niemand niet.
Ik ben geen agressief persoon, maar zo een zaken kan ik niet laten voorbijgaan.

Dat is een blijvertjeMijn vriendin heeft ze allemaal op dvd. Guilty pleasure, zeg maar.

euh, ja?En intussen blijven er nieuwe onthullingen opduiken. “Een week voordat de klacht van Maaike Cafmeyer het leven van Bart op z'n kop zette, zat ze nog bij hem thuis te tafelen”, vertelt een anonieme bron uit de entourage van de tv-maker.
![]()
Zaak Bart De Pauw: “Het was nooit Maaikes bedoeling dat Bart De Pauw ontslagen zou worden”
Drie jaar lang was de zaak in het grootste mysterie gehuld, maar vlak voor de start van het proces tegen Bart De Pauw (52) komt het hele dossier dan toch aan de oppervlakte. De negen vrouwen die klacht tegen hem indienden, hebben een naam gekregen, hun grieven een context. En intussen blijven er...www.hln.be
En opnieuw zeg je niet wat je daaraan verbindt. Telkens maar ballonnetjes, en "interessant".En intussen blijven er nieuwe onthullingen opduiken. “Een week voordat de klacht van Maaike Cafmeyer het leven van Bart op z'n kop zette, zat ze nog bij hem thuis te tafelen”, vertelt een anonieme bron uit de entourage van de tv-maker.
![]()
Zaak Bart De Pauw: “Het was nooit Maaikes bedoeling dat Bart De Pauw ontslagen zou worden”
Drie jaar lang was de zaak in het grootste mysterie gehuld, maar vlak voor de start van het proces tegen Bart De Pauw (52) komt het hele dossier dan toch aan de oppervlakte. De negen vrouwen die klacht tegen hem indienden, hebben een naam gekregen, hun grieven een context. En intussen blijven er...www.hln.be
“Kort voordat de klacht van Maaike Cafmeyer het leven van Bart op z'n kop zette, zat ze nog bij hem thuis aan tafel voor een werkvergadering”En intussen blijven er nieuwe onthullingen opduiken. “Een week voordat de klacht van Maaike Cafmeyer het leven van Bart op z'n kop zette, zat ze nog bij hem thuis te tafelen”, vertelt een anonieme bron uit de entourage van de tv-maker.
![]()