Film Barbie

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
sIv51g4.jpg


Official synopsis: "Barbie lives in Barbie Land and then a story happens."


Greta Gerwig directing, cast:
1ZG0zDq.png


 
Laatst bewerkt:
Die teaser is al vast vrij insane in all the best possible ways! :love2:


EDIT; deze fotos van enige tijd terug mogen hier natuurlijk ook niet ontbreken.

YD14YGA.jpg
MGLcMjL.jpg


Gerwig ook achter de camera volledig in the vibe with pink headphones and all! 😆
 
Laatst bewerkt:
Zelfs met de teaser die uit is, heb ik nog altijd moeite om mezelf te overtuigen dat 'Greta Gerwig's Barbie, co-written by Noah Baumbach' geen uit de hand gelopen SNL skit is. Dit is toch de vreemdste combo van creatief talent en bronmateriaal sinds Bob Hoskins, John Leguizamo en Dennis Hopper zichzelf lam moesten zuipen om Super Mario Bros. te kunnen opnemen.

Zelfs de release datum is speciaal! Je kan op de openingsdag eerst naar Oppenheimer gaan kijken en vervolgens meteen bij Barbie binnen stappen. Ik kijk oprecht er naar uit wtf dit gaat worden. Toch al moeten gniffelen met die teaser.

En nu vraag ik me af wat nog andere bizarre combinaties zouden zijn.
 
Fw_GtM3WwAAKWEE


"and Ken" :ROFLMAO:

Ben benieuwd naar de film, maar de aantrekking voor mij ligt toch in het feit van de herkenbaarheid van de Barbies, de kledij, het haar, de plastic huizen, ... Pure nostalgie.
 
Aah, ik heb zo genoten van de film. Heerlijk om eventjes volledig op te gaan in die Barbielandsfeer. :love2: Had aanvankelijk wat twijfels over Gosling als Ken, maar hij kon me overtuigen.

edit: zelfs Google is vandaag helemaal in Barbiesfeer als je de cast of film opzoekt.
 
Echt wel crazy hoe een Barbie-film -godbetert- blijkbaar zo fantastisch is dat hij overal rave reviews krijgt. Wel vraag ik me af of iemand die totaal niets heeft met Barbie/Ken ook wel van deze film zou genieten.
 
Echt wel crazy hoe een Barbie-film -godbetert- blijkbaar zo fantastisch is dat hij overal rave reviews krijgt. Wel vraag ik me af of iemand die totaal niets heeft met Barbie/Ken ook wel van deze film zou genieten.
Echt zot hé, wie had gedacht dat een goede regisseur, goede schrijvers, en goede acteurs ook een goede film zou kunnen opleveren :tongue:.
 
Echt zot hé, wie had gedacht dat een goede regisseur, goede schrijvers, en goede acteurs ook een goede film zou kunnen opleveren :tongue:.

Eerlijk gezegd heb ik Barbie totaal niet gevolgd, en Gosling en Robbie zijn ook zeker niet mijn favoriete acteurs :p. En qua regie en scenario wist ik er al helemaal niets over :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ik denk dat Greta Gerwig en de tongue in cheek aanpak werken om recensies warm voor de film te maken. Ik ben blij dat deze "alternatieve" film er is, er zijn andere gedrochten zoals GI Joe die van de merchandising een slechte film produceren waar recensenten zelfs niet de moeite nemen om hem (serieus) te bekijken.
 
 
Hopelijk leidt het positivisme rond deze film tot meer bizarre combinaties van hypercommerciële IP en hoog aangeschreven, weinig voor de hand liggende filmmakers.

Ari Aster's Furby
David Cronenberg's Play-Doh
Bong Joon-Ho's Tamagotchi
Christopher Nolan's Rubik's Cube
  • Terrence Malick brings you ... "The View Master". Delve deep into a world of unbelievable images, loosely interconnected by a philosophical plot which you define completely yourself.
  • Experience David Lynch's Rubik's Cube ... Experience the descent into madness of our protagonist, obsessed with this device. You will know there is a solution, but you'll never know what or why.
  • Wes Anderson brings you Play Mobil ... because hey, it's the same visual style anyway 🤷‍♂️.
  • Adam Mckay brings you Silly Putty ... see 2,5 hours of gooey Will Ferrell improvisation.




Dit is fun om over te brainstormen :laugh::laugh::laugh:
 
Hopelijk leidt het positivisme rond deze film tot meer bizarre combinaties van hypercommerciële IP en hoog aangeschreven, weinig voor de hand liggende filmmakers.

Ari Aster's Furby
David Cronenberg's Play-Doh
Bong Joon-Ho's Tamagotchi
Christopher Nolan's Rubik's Cube
Ari Aster's Furby is sowieso de meest fucked up horrorfilm ooit.
 
  • Wes Anderson brings you Play Mobil ... because hey, it's the same visual style anyway 🤷‍♂️.

Ik moest eigenlijk bij het horen van een Barbie movie onmiddellijk denken aan de rampzalige Playmobil movie van enkele jaren geleden. Anderzijds heeft The LEGO Movie destijds ook al getoond dat je best een leuke film kunt maken gebaseerd op speelgoed.

Anyway, om verder te brainstormen:
* M. Night Shyamalan's Five Stones
* David Lynch's Operation Game
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan