Ze hadden wel zwart plaklood mogen gebruiken.Vorige week mijn velgen van de vorige auto verkocht en gisteren andere gekocht voor mijn winterbanden.
Liggen Michelin pilot alpin op
Bekijk bijlage 6136
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hadden wel zwart plaklood mogen gebruiken.Vorige week mijn velgen van de vorige auto verkocht en gisteren andere gekocht voor mijn winterbanden.
Liggen Michelin pilot alpin op
Bekijk bijlage 6136
Daar ga ik mij niet meer mee bezighouden, zo 20"ers wisselen en stockeren is gene cadeauZitten er hier eigenlijk nog liefhebbers of mannen? Het lijkt wel alsof iedereen zijn wielen laat wisselen en er zelfs nog voor betaalt ook.

Daar is toch niks van kunnen aan?Drie kwartier is dan nog op 't gemak waarschijnlijk.
Eigenlijk zot hoe weinig mensen dat nog zelf kunnen. Dat "mobiliteit" op dit forum al jaren dood is qua sfeer zal er niet los van staan.
Ik vermoed dat het punt nu net is dat als iemand met een platte band naast de weg staat, en een reservewiel heeft, dat ie daar tegenwoordig vaak zal staan alsof zich eens aan zijn achterhoofd krabben het enige is wat ie kan. En dan maar gewoon Touring bellen in plaats van snel zelf dat wiel te vervangen.Daar is toch niks van kunnen aan?
Als het gewoon een volledige set wisselen is dan is dat bouten los, wiel eraf, wiel erop en bouten vast.
Als het op de velg wisselen is dan is het iets anders.
Ik doe u dat op 20 minuten met een krikske, maar wat dat met de sfeer op het moboliteitsforum te maken heeft is mij wel een raadsel. Misschien dat de gemiddelde leeftijd nu wel hoger ligt hier waardoor er minder tijd wordt gemaakt voor zoiets. Ik heb ook eigenlijk geen deftige plaats voor dat te doen, mijn inrit is bergop.Drie kwartier is dan nog op 't gemak waarschijnlijk.
Eigenlijk zot hoe weinig mensen dat nog zelf kunnen. Dat "mobiliteit" op dit forum al jaren dood is qua sfeer zal er niet los van staan.

Veel mensen hebben zelfs geen reservewiel meer. Laat staan een krikIk vermoed dat het punt nu net is dat als iemand met een platte band naast de weg staat, en een reservewiel heeft, dat ie daar tegenwoordig vaak zal staan alsof zich eens aan zijn achterhoofd krabben het enige is wat ie kan. En dan maar gewoon Touring bellen in plaats van snel zelf dat wiel te vervangen.
Het zal ook eerder te maken hebben met de schrik iets verkeerd te doen, dan effectief het niet kunnen los- en vastdraaien van bouten. Al is het natuurlijk ook handig om te weten dat je niet zomaar overal een krik mag zetten, en dat je best de bouten al lost (niet volledig uiteraard) als de auto nog op de grond staat.

Bij mij is het net hetzelfde. Heb geen plaats om die velgen te stockeren en geen plaats om die te wisselen (op straat ga ik dat niet doen).Meh, te lui om het zelf te doen
Vroeger met mijn S3 deed ik het nog zelf en lag de set altijd in mijn garage. Nu laat ik het doen en liggen ze droog opgeslagen bij de bandencentrale.
In die van mij zat standaard een krik, maar geen band.Veel mensen hebben zelfs geen reservewiel meer. Laat staan een krik
En vaak als uw wagen dat heeft dan is de krik zo gemaakt dat hij enkel op de juiste punten past.
Bouten lossen op de grond heb je snel door![]()

Ik heb maandag mijn winterbanden zelf gestoken..Zitten er hier eigenlijk nog liefhebbers of mannen? Het lijkt wel alsof iedereen zijn wielen laat wisselen en er zelfs nog voor betaalt ook.

Ook vrij nutteloos danIn die van mij zat standaard een krik, maar geen band.
Wel band bijgekocht dan, want die schuimbus gebruik ik liever niet.
't is optioneel geloof ik. In de GTI steekt effectief een 19" reservewiel. Da's dan wel zo een heel smalleke.Ook vrij nutteloos dan
Ik kan in mijn wagen zelfs geen reservewiel kwijt, vele nieuwe wagens denk ik zelfs niet.
Dat is een achteruitgang maar goed, voor die enkele keer dat je het eens nodig hebt.
Zit er op die plek geen subwoofer?'t is optioneel geloof ik. In de GTI steekt effectief een 19" reservewiel. Da's dan wel zo een heel smalleke.
Da's bij de Dynaudio optie, heb ik niet.Zit er op die plek geen subwoofer?
Of is dat enkel bij bepaalde keuzes van geluidsinstallaties? Dat dacht dit standaard was bij de GTI.
Bij mij ook enkel een krik.Ook vrij nutteloos dan
Ik kan in mijn wagen zelfs geen reservewiel kwijt, vele nieuwe wagens denk ik zelfs niet.
Dat is een achteruitgang maar goed, voor die enkele keer dat je het eens nodig hebt.
Bij sommige auto's hebben ze dat wel mooi opgelost, daar zit die subwoofer in de holte van het reservewiel.'t is optioneel geloof ik. In de GTI steekt effectief een 19" reservewiel. Da's dan wel zo een heel smalleke.
Ik doe dat ook altijd zelf.Zitten er hier eigenlijk nog liefhebbers of mannen? Het lijkt wel alsof iedereen zijn wielen laat wisselen en er zelfs nog voor betaalt ook.