Silence
Well-known member
Bij de mijne ligt daar geloof ik de batterij en tis gene hybrideZit er op die plek geen subwoofer?
Of is dat enkel bij bepaalde keuzes van geluidsinstallaties? Dat dacht dit standaard was bij de GTI.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij de mijne ligt daar geloof ik de batterij en tis gene hybrideZit er op die plek geen subwoofer?
Of is dat enkel bij bepaalde keuzes van geluidsinstallaties? Dat dacht dit standaard was bij de GTI.
Mijn batterij zit ook onder de laadbomen. Puur voor gewichtsverdeling.Bij de mijne ligt daar geloof ik de batterij en tis gene hybride
Wat onzin is. Ja banden van 2018 zijn niet meer nieuw, maar dat weet je als je online koopt voor een prikje.Ik had banden besteld bij banden-online.
Blijken dat banden van 2018 te zijn.. Bandencentrale zei dat dit niet goed was aangezien dat rubber hard wordt.
Of dit enkel de toplaag was (die er dan af is na enkele ritjes) of heel het rubber konden ze niet goed op antwoorden.
Geruststellend.Wat onzin is. Ja banden van 2018 zijn niet meer nieuw, maar dat weet je als je online koopt voor een prikje.
Maar die zijn nog niet verduurt hoort.
Het is zo dat rubber na verloop van tijd verduurt en dus uitdroogt en hard wordt en volledig begin te scheuren. Maar dat is niet na 3 jaar al zo groot dat die banden niet meer gebruikt kunnen worden.
Veel hangt ook af van hoe die zijn opgeslagen natuurlijk. Onder de correcte omstandigheden is er geen vuiltje aan de lucht.Wat onzin is. Ja banden van 2018 zijn niet meer nieuw, maar dat weet je als je online koopt voor een prikje.
Maar die zijn nog niet verduurt hoort.
Het is zo dat rubber na verloop van tijd verduurt en dus uitdroogt en hard wordt en volledig begin te scheuren. Maar dat is niet na 3 jaar al zo groot dat die banden niet meer gebruikt kunnen worden.
Echt? Dat is net een van de zaken die ik goed vind aan de Crossclimate's, de grip bij een nat wegdek is fenomenaal, dat komt uiteraard ook door het profiel dat heel goed water afvoert waardoor je minder snel last hebt van aquaplaning.Enige dat ik minder vond aan mijn crossclimate was remmen op nat wegdek
Lag misschien aan de ondergrond, was oudere betonbaan denk ik, maar toch eens serieus verder geschoven dan ik verwacht had bij een noodstop.Echt? Dat is net een van de zaken die ik goed vind aan de Crossclimate's, de grip bij een nat wegdek is fenomenaal, dat komt uiteraard ook door het profiel dat heel goed water afvoert waardoor je minder snel last hebt van aquaplaning.
En dat allemaal resulteert ook in een goed remvermigen bij nat.
Zal inderdaad aan de ondergrond gelegen hebben. Normaal op nat wegdek zouden deze gewoon goed moeten presteren.Lag misschien aan de ondergrond, was oudere betonbaan denk ik, maar toch eens serieus verder geschoven dan ik verwacht had bij een noodstop.
Wat onzin is. Ja banden van 2018 zijn niet meer nieuw, maar dat weet je als je online koopt voor een prikje.
Maar die zijn nog niet verduurt hoort.
Het is zo dat rubber na verloop van tijd verduurt en dus uitdroogt en hard wordt en volledig begin te scheuren. Maar dat is niet na 3 jaar al zo groot dat die banden niet meer gebruikt kunnen worden.
Ik heb nu ook scheurtjes in mijn banden maar inderdaad, de clou is voornamelijk hoe je em opslaagt.Veel hangt ook af van hoe die zijn opgeslagen natuurlijk. Onder de correcte omstandigheden is er geen vuiltje aan de lucht.
Gewoon ne keer goed mee bollen, de soepelheid gaat er nog inzitten hoor. Onder normaal gebruik gaat die band hoogstwaarschijnlijk pas problemen vertonen aan het einde van zijn leven.Geruststellend.
Kheb de banden toen ze er pas oplagen wat opgeschuurd (rotondes en bochtjes op de limiet nemen). Ik had een goei excuus
Denk dat je hem dan ook eens moet laten uitlijnen als je zo ongelijkmatige slijtage hebt?Gisteren de auto eens gewassen (was hoog nodig) omdat ik maandag op onderhoud moet.
Toen ik de voorbanden eens nakeek zag ik dat die aan de binnenkant, ongeveer 1,5 tot 2 cm meer afgesleten zijn (bijna volledige profiel weg) dan de rest van de band.
Ik wist al dat de banden dit jaar vervangen gingen moeten worden, maar dacht nog tot de zomer of het najaar te hebben als ik het profiel op de buitenkant en midden van de band bekeek (die binnenkant zie je immers niet zo makkelijk).
Ja, daar had ik ook al aan gedacht.Denk dat je hem dan ook eens moet laten uitlijnen als je zo ongelijkmatige slijtage hebt?
Niet vaak genoeg gaan bijpompen ofzo?Ja, daar had ik ook al aan gedacht.
Maar ik vind het raar dat dat nu plots zo is, ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn.
Het zijn de eerste banden, auto word volgende maand 5 jaar en heeft 57.000 km gedaan.
Bij het onderhoud vorig kaar kreeg ik al de opmerking dat de banden in het oog gehouden moesten worden, maar van die slijtage aan de binnenkant was er nog geen sprake.
Jawel, ik kan de bandendruk aflezen op de boordcomputer en als die wat zakt ga ik altijd bijpompen.Niet vaak genoeg gaan bijpompen ofzo?
Welke wagen heb je?Jawel, ik kan de bandendruk aflezen op de boordcomputer en als die wat zakt ga ik altijd bijpompen.
En bij de lage bandendruk staat de band "hol" wat voor slijtage aan binnen en buitenkant zou moeten zorgen. Nu is het dus enkel aan de binnenkant, wat eerder duid op een probleem met de uitlijning zoals jij ook al aanhaalde in je vorige reactie.
Maar de vraag is dan dus waardoor dat dat gekomen is?
Renault Megane GT GrandtourWelke wagen heb je?
Want als een wagen met wel wat camber hebt dan is dit een normaal slijtagepatroon.
Kan wel zijn dat je wat camber hebt waardoor uw banden niet gelijk slijten maar de grip in de bochten beter wordt.Renault Megane GT Grandtour