Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor ons is het om 17u 4pm voor UKRelease is trouwens op 3 augustus om 16 uur.
Ze hebben een kaart met de uren gepost op twitter. Voor GMT+1 hebben ze toepasselijk Gent genomen in plaats van het gebruikelijke Parijs.
Voor ons is het om 17u 4pm voor UK
Waarom zou je divinity of deze zelfs spelen als je de hele story en dialogen gaat skippen? Dat is imo toch veruit het sterkste punt van deze games. Maar ieder zijn ding natuurlijk.mja, met Larian is dat nog niet gezegd
divine divinity 2 heb ik ook nogal gerushed (aka geen dialoog gelezen en overal doorklikken) en op console ook 80u nodig gehad om te finishen.
dus deze zal wel rond zoiets draaien.
of ik het ga spelen is iets anders, heb ik eigenlijk geen tijd meer voor (hoewel ik al 170u in d4 heb gestoken )
Spel aangeschaft op aanraden van een vriend die een grote fan is.
Nu wist ik al dat het gebaseerd is op Dungeons & Dragons en dat dit een tabletop RPG is waar er de voorbije decennia's er massa's andere games op gebaseerd zijn, waaronder deze. Ook de film Honor Among Thieves bekeken, beviel me uitstekend, kon het makkelijk volgen en was grappig en zeer entertainend.
Anders dan dat weet ik eigenlijk niks over dit spel, is het vergelijkbaar met de RP-servers van World of Warcraft, minus het MMO-aspect? Of is het eerder zoals Skyrim maar diepere uitwerking in de classes/races en verhaal?
En met hoeveel man kun je dit in co-op spelen?
Inderdaad, je keuzes maken een verschil.Ah, een beetje zoals Mass Effect dan waar je keuzes ook een verschil maken? Alleen hier maakt het nog meer impact dan?
De replayability is wel fantastisch, da's iets wat ik zeer belangrijk vind. Dat de combat turn-based is vind ik dan weer wat minder maar ik kan er mee leven. Heb al zat turn-based games gespeeld die ik heel goed vond.
Fallout New Vegas heeft 1,113,652,592,640,000 verschillende eindes als je alle mogelijke combinaties van de epiloogbeelden berekent. Zulke getallen zijn waardeloos als je niet weet wat erachter is. Elk pietlullig detail dat verandert kan het aantal eindes weer x2 doen.Inderdaad, je keuzes maken een verschil.
Ze hadden gezegd dat er 17.000 variaties zijn voor het einde.
Natuurlijk zijn daar kleine verschillen bij door een kleine keuze hier en daar maar daar zullen sowieso wel genoeg verschillende eindes bij zitten die enorm verschillend zijn van elkaar.
De originele Baldurs Gate spellen hadden ook geen verschillende eindes., behalve één keuze op het einde van Throne Of Baal. Ik vind het gek dat verschillende eindes hebben zo'n fixatie geworden is van RPG's, gezien dat vroeger totaal niet zo was. Morrowind, Gothic, Baldurs Gate, Diablo: Allemaal top klassieke RPG's zonder verschillende eindes.
Ik ben totaal geen D&D speler, maar hoe ik dat lees is dat de 'tabletop'-ervaring naar digitale omgeving brengen toch eerder te maken heeft met het spelen van een rol. Een dungeonmaster bereidt een campagne voor om een gevaarlijke vijand ergens in een kerker te verslaan, en de fun van de tabletop ervaring zit er in dat je je eigen rolletje speelt en er een leuk avontuur van maakt. Niet zozeer dat je ervoor kiest om het hoofddoel totaal te negeren en je eigen ding te gaan doen, want dan is al de voorbereiding van de dungeon master voor niets geweest. Kan leuk zijn om zo complete improvisatie te doen, maar het lijkt me een frustrerende ervaring voor de dungeon master als dat de norm bij D&D zou zijn.Als ik de game-play even buiten beschouwing houdt, zijn mijn favoriete RPGs de gene waar u keuzes effect hebben op het verhaal. Dus dat ik zelf als speler de agency krijg om het verhaal te beïnvloeden. Dit hoeft geen 17.000 eindes te zijn. De hoeveelheid echter, toont wel Ana dat je agency hebt. Natuurlijk is het wel belangrijk dat het verhaal ook goed in elkaar zit.
Het zou erg zijn dat een spel gebaseerd op 5e D&D ruleset geen agency geeft in het verhaal. Waarom een D&D campaign transformeren naar een spel als je de grootste aantrekkingskracht van D&D eruit haalt?
Een goede DM kan zijn party terug subtiel in de juiste richting sturen. Als je met mensen speelt die keuzes kunnen maken, moet je daar natuurlijk ook een beetje op anticiperen en desnoods zelf manieren vinden om ervoor te zorgen dat spelers niet te ver afdwalen. Dit is natuurlijk heel erg moeilijk om te vertalen naar een game aangezien je daar nog steeds (technische en monetaire) limieten hebt. Terwijl een tabletop campaign gelimiteerd is door uw eigen creativiteit en verbeelding.Kan leuk zijn om zo complete improvisatie te doen, maar het lijkt me een frustrerende ervaring voor de dungeon master als dat de norm bij D&D zou zijn.
Review embargo is morgen pas samen met de launch. Reviewers hebben ook pas zondag hun keys gekregen dus ik verwacht niet heel veel reviews maar eerder in-progress reviews.Ik hoop dat er vandaag review zijn?Kwestie dat de tijd tot morgen dan weer wat sneller voorbij gaat
Denk dat ik ofwel als druid ga starten of als een Sorcerer.
Druid wegens het met dieren praten. Vond dat geweldig in DOS2