Baldur's Gate 3

RPG PC PS5 XBOX Baldur's Gate 3

Ah jammer :D dan maar proberen om nog 24u te slapen ofzo :unsure:
Als ze zondag pas hun review codes hebben gekregen dan zal het inderdaad in-progress worden. :p
 
Ik wou toch ook al dat het morgen deze tijd was. :)

Ik ben me aan bezighouden met wat youtubes te zien.
Deze kerel heeft een aantal filmpjes gemaakt rond stats, classen, races, companions etc
Duidelijk en helder uitgelegd, handig voor zowel nieuwe spelers of als refresh.

Dit is er eentje ivm de stats:

 
Ik wou toch ook al dat het morgen deze tijd was. :)

Ik ben me aan bezighouden met wat youtubes te zien.
Deze kerel heeft een aantal filmpjes gemaakt rond stats, classen, races, companions etc
Duidelijk en helder uitgelegd, handig voor zowel nieuwe spelers of als refresh.

Dit is er eentje ivm de stats:

Ik ga er zo onwetend mogelijk ingaan :)
Misschien enkel een D&D rulebook ergens strikken

 
Ik ga toch ook eerst eens gewoon puur op gevoel spelen, en mij niet bezig houden met beste keuzes en combinaties en whatnot. Misschien enkel een beetje basis info om toch niet helemaal verloren te lopen
 
Ik hoop dat ik door de character creation en het introgebied ga geraken. Ik denk dat ik bij Original Sin 2 minstens 30 uur nodig heb gehad om eindelijk een combinatie te vinden waarmee ik kon vertrekken :laugh:.
 
Mijn bedoeling met de youtube link was NIET om een speel guide te linken.
Zijn eerder van die 10 things i wish i knew earlier...
D&D rule book downloaden zoals ik hier al las vind ik persoonlijk al wat extremer en totaal overbodig voor een spel zoals dit :)

1 van de zaken die ze daar dan bijvoorbeeld in aangeven, is dat initiative in gevechten altijd via DEX verloopt.
Dat zijn zaken die ik persoonlijk toch wel graag zou weten als ik dit soort game voor de eerste maal speel.

En veel te vroeg wakker hier, nog een lange dag te gaan :biglaugh:

 
Laatst bewerkt:
Alleen jammer dat ze grave domain er niet is voor cleric. Anders had ik men char kunnen maken dat ik ook speel in D&D.
 
Hier is het ook bezig met downloaden. :D
Toch op gelet dat het de 122GB download was en niet de early access 72GB :D

11.4MB/s momenteel dus over 2u30 kunnen we er hopelijk echt aan beginnen
 
Terug
Bovenaan