Baldur's Gate 3

RPG PC PS5 XBOX Baldur's Gate 3

Hier begonnen om 17u maar nog anderhalf uur te gaan, geen speedy internet helaas. Nuja, ik ben niet gehaast, verder dan character creator geraak ik waarschijnlijk toch niet vandaag :)
 
Begin hier mijn karakter te maken... Even benieuwd naar die genitals opties :unsure:
Awel, ik had het moeten verwachten maar ik had het toch niet verwacht. :help: :laugh:

Snel maar weer de kledij aangezet voordat mijn vrouw vragen gaat stellen wat ik aan spelen ben.
 
Niet moeten wachten op download, Nvidia Geforce now Ultimate :)

Dlc content precies wel wat bugged, in mijn voordeel.
Die kan je dus ophalen in je campfire tijdens een long rest, uit een kist.
Maar ik had daar twee kisten en heb al mijn dlc dubbel gehad :)
2x dat mask of the shapeshifter, 2x al die camp supplies etc..
En idem met de twitch drop, dat heb ik ook allemaal dubbel gehad.
 
Werken gaan blows...

Was wat moe. heb mij even in de zetel gezet om 18h, toen ik thuis kwam. fast forward 6 uur later.. schiet ik ineens wakker. Was zelfs te moe om de installatie al op te zetten.

Old man Renegade hier...
 
Net 2 uurtjes gespeeld en ik ben echt blij dat ik morgen een dagje vrij heb om te spelen.
De sfeer zit direct goed en ik kijk er echt naar uit om verder op ontdekking te gaan en te zien wat ik allemaal ga tegenkomen.
Ik had wel wat moeite met een class te kiezen 😅.
 
Pffft geen makkelijke spelleke. Toch een paar opnieuw moeten proberen bij een van die gevechten.

Heb het me wel makkelijk gemaakt bij character creation gewoon voor die cleric gegaan ziet er leuke class uit beetje van alles.
 
Nog altijd 400k+ spelers toen ik ging slapen rond 02h00am onze tijd.
En nu nog altijd 300k+.

Niet slecht voor dit genre van spel :)

Effe boodschappen gaan doen en letssss goooo!
 
Zalig spel.
Precies ook redelijk wat veranderd in act 1 tegenover de alpha :).
En ook nieuwe party members tegen gekomen die ik in de alpha nooit heb gezien.

Speelt ook heerlijk met een controller!
Enige minpuntje dat ik voorlopig heb is dat de text in uw log en andere menu's soms moeilijk te lezen is op een 4k tv.
Hopelijk voegen ze nog een optie toe om dit te scalen.

Maar buiten dit muggenziften is dit voor mij zowiezo de goty (buiten misschien Starfield :))
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd hoe het gaat spelen op PS5 maar inderdaad als de controller support al in orde is op pc zal het op console ook wel in orde zijn.

Nog een maandje wachten en dus nog wegblijven van dingen op youtube.
 
Terug
Bovenaan