Nog even hierop inpikken
Hier zou ik wel nog even voorzichtig mee zijn. Van PPE wordt wel redelijk veel verwacht, en de opgegeven cijfers van de Macan laten wel wat goeds verhopen voor een A6 die qua frontaal oppervlak gunstiger zal zijn naar verbruik en dus ook range toe. Praktijktesten afwachten uiteraard, maar het verschil bij de i5 tussen opgegeven cijfers en realworld cijfers is alleszins ook best stevig. En op vlak van snelladen lijkt PPE ook dik OK?
Van wat ik ervan zie en hoor zou het mij weinig verbazen mocht PPE ervoor zorgen dat Audi ineens helemaal bij de tijd is, en dan doet het er op zich weinig toe dat J1 en MLB Evo nu niet bieden wat BMW en Mercedes bieden.
Ik wou dat ook zeggen, normaal ben je toch gevoelig aan auto's niet niet enkel voor EV zijn opgebouwd Ugar?
Een i5 blijft een 5 die ze elektrisch hebben gemaakt. De A6 wordt een platform puur voor EV?
997.1 S
Had jij die niet helemaal terug in orde gezet om er terug van te genieten? Of verwar ik jou met iemand anders?
Iets anders op het oog?