Auto Autonieuws

Zouden ze hem hier überhaupt verkopen?
Voor zover ik begrepen heb, gaan ze Corvette terug officieel in Europa verkopen.

Geen idee wat Corona+chiptekorten als effect op die plannen gehad hebben.
 
Voor zover ik begrepen heb, gaan ze Corvette terug officieel in Europa verkopen.

Geen idee wat Corona+chiptekorten als effect op die plannen gehad hebben.
Maar zou er effectief ook iemand interesse in hebben? :p
 
Dat design, die prestaties en die prijs? Ik denk dat er wel meer kandidaatkopers gaan zijn dan je zou verwachten.
Goh, mensen die zoveel taksen ervoor over hebben, hebben meestal ook budget om wel wat keuze te hebben he. Je zit daar met een 911 die toch wel vrij stevig in de markt staat he.

Maar de Corvette is sneller, goedkoper en qua looks vind ik hem zeker ook niet mis...
 
Goh, mensen die zoveel taksen ervoor over hebben, hebben meestal ook budget om wel wat keuze te hebben he. Je zit daar met een 911 die toch wel vrij stevig in de markt staat he.

Maar de Corvette is sneller, goedkoper en qua looks vind ik hem zeker ook niet mis...
Maar naast de 911, wat is er dan nog? Niet iedereen is fan van Porsche. Ik ben zelf Porsche fan, maar als alternatief zou ik zeker wel eens gaan loeren bij Corvette (voor dat budget dan toch).
Ik weet wel niet hoe het met de taksen zit, als die belachelijk hoog zijn tov de alternatieven, ja dan is die auto al meteen afgeschreven als optie.
 
Maar naast de 911, wat is er dan nog? Niet iedereen is fan van Porsche. Ik ben zelf Porsche fan, maar als alternatief zou ik zeker wel eens gaan loeren bij Corvette (voor dat budget dan toch).
Ik weet wel niet hoe het met de taksen zit, als die belachelijk hoog zijn tov de alternatieven, ja dan is die auto al meteen afgeschreven als optie.
M2CS, M4, AMG GT, R8, ... Er is nu wel iets te vinden in dat segment :p. Maar een 5,5l V8 die niet specifiek gebouwd wordt om aan EU-regelgeving te voldoen, de kans dat die fiscaal nog mee valt is klein
 
R8 is volgens mij ook discontinued, nee?
Ik zou niet weten waarom.

Maar is een R8 niet ineens al een heel stuk duurder dan zo een Corvette? Een R8 start op meer dan 200k, de Corvette kost 109k.
Toch wel nog een groot verschil :p
 
Ik zou niet weten waarom.

Maar is een R8 niet ineens al een heel stuk duurder dan zo een Corvette? Een R8 start op meer dan 200k, de Corvette kost 109k.
Toch wel nog een groot verschil :p
Wegens besparingen gaan ze de R8 en TT uitfaseren jammergenoeg.
Ik dacht dat de reden was om volop in te zetten op elektrisch.

Gisteren nog een R8 gezien. Toch echt zalige bakken.
 
Ik zou niet weten waarom.

Maar is een R8 niet ineens al een heel stuk duurder dan zo een Corvette? Een R8 start op meer dan 200k, de Corvette kost 109k.
Toch wel nog een groot verschil :p
Blijkbaar zit een R8 ondertussen inderdaad op 215k€ (er is ook enkel nog de V10 Performance). Vroeger had je de V8 en die zat aan +- dezelfde prijs als een 911 normaal. En die Corvette kost rond de 100k€ in Europa
 
Wegens besparingen gaan ze de R8 en TT uitfaseren jammergenoeg.
Ik dacht dat de reden was om volop in te zetten op elektrisch.

Gisteren nog een R8 gezien. Toch echt zalige bakken.
Ze hebben net nog een nieuw type R8 uitgebracht. R8 V10 Performance RWD
 
Terug
Bovenaan