Auto Autonieuws

Goh, een Regerra maakt (imo) een verschrikkelijk geluid met die one-gear. Daar maken uiteindelijk weinig mensen zich druk in he, ik denk niet dat er veel neen zouden zeggen moesten ze er 1 onder hun kont krijgen.
Nogthans die sounds dat uit een high torque-heavy duty manual gearbox komt kan mij als technieker toch extra bekoren bovenop het motorgeluid.
 
Laatst bewerkt:
Geluid dat moet ik u geven. Maar gewicht lijkt me van ondergeschikt belang. Een 488 weegt 1410kg, een Lotus evija 1680kg. Gooi daar dan nog een grotere batterij in en je zit nog altijd op “maar 1800kg”.
En uiteindeljk als dat even snel of sneller naar de 100 gaat, even goed of beter door een bocht gaat en even snel of sneller kan remmen dan zie ik ook niet in waarom extra gewicht een nadeel zou zijn.
Gewicht speelt uiteraard een rol als het op exotics aankomt, zeker als men ermee op circuit gaat rijden!
Meer gewicht zal meer werken worden in de bochten + de remmen zien meer af en zullen rapper overhitten.
 
Een Aventador SVJ met Gintani uitlaat. Dat zijn wel zaken die gemist zullen worden.

Maar bon, de V10's en V12's vanuit de F1 worden ook gemist natuurlijk :love:


Edit: ik ga gebanned worden wegens porno te posten denk ik :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Een Aventador SVJ met Gintani uitlaat. Dat zijn wel zaken die gemist zullen worden.

Maar bon, de V10's en V12's vanuit de F1 worden ook gemist natuurlijk :love:


Edit: ik ga gebanned worden wegens porno te posten denk ik :unsure:
De V benzinemotor is toch 1 van de mooiste zaken man-made.
Het gemis zal groot zijn.
 
Leuk nieuws. Al vind ik het raar dat ze de MR2 boven de Supra positioneren? Ik heb altijd het gevoel gehad dat die daar onder zat qua segment.

In elk geval is Toyota wel héél goed bezig
 
Had men mij wijsgemaakt dat het de facelift van de Honda NSX was, ik was ermee weg. Wat ik niet slecht bedoel, beide wagens zien er prachtig uit.
 
Had men mij wijsgemaakt dat het de facelift van de Honda NSX was, ik was ermee weg. Wat ik niet slecht bedoel, beide wagens zien er prachtig uit.
Ik vermoed dat die render gebasseerd is op de Lotus Emira.
1.2022-Toyota-MR2-Render-1001-565.jpg

vs

DSC07090.jpg
 
Vette bakken vind ik dat, maar toch zou het nooit in mij opkomen om zoiets te kopen (als ik het budget had)
 
Dat is imo toch wel de uberporsche. Wel een pak te duur. Basisprijs met enkel een mooie kleur: 156574€
En dan komen de opties ... Een samenvatting van de duurste:
Magnesium velgen: 16238€
Weissach package: 17254€
Keramische remmen: 8639€
Bodyform stoelen: 2928€ (wat eigenlijk nog mee valt)

Ik vind het wel zot dat ze er de motor van de GT3 in steken, dat wil eigenlijk al bijna zeggen dat de GT3 RS een nog geupgrade motor gaat krijgen...
 
Dat is imo toch wel de uberporsche. Wel een pak te duur. Basisprijs met enkel een mooie kleur: 156574€
En dan komen de opties ... Een samenvatting van de duurste:
Magnesium velgen: 16238€
Weissach package: 17254€
Keramische remmen: 8639€
Bodyform stoelen: 2928€ (wat eigenlijk nog mee valt)

Ik vind het wel zot dat ze er de motor van de GT3 in steken, dat wil eigenlijk al bijna zeggen dat de GT3 RS een nog geupgrade motor gaat krijgen...
Ja wtf als ge echt los gaat zit ge op €200k

Da's gewoon van de pot gerukt.

Maar die motor man, wat een pareltje.
 
Die auto rijdt ook wel een stuk beter dan de 911 door z'n middenmotor.
Porsche heeft dit altijd willen tegengaan door de 911 de betere motorisaties te geven.
 
Die auto rijdt ook wel een stuk beter dan de 911 door z'n middenmotor.
Porsche heeft dit altijd willen tegengaan door de 911 de betere motorisaties te geven.
Ik vermoed dat ge hier een stevige "denk ik" bij gaat moeten plaatsen :p
Ik ken persoonlijk weinig mensen die zowel met een 911 GT3 als een Cayman GT4 gereden gaan hebben :D
 
Ik vermoed dat ge hier een stevige "denk ik" bij gaat moeten plaatsen :p
Ik ken persoonlijk weinig mensen die zowel met een 911 GT3 als een Cayman GT4 gereden gaan hebben :D
Ik ken er wel die met 911 en Cayman op het circuit gereden hebben en online vind je daar ook wel ervaringen over.
En ze zijn het er wel unaniem over eens dat de Cayman door z'n middenmotor echt wel beter rijdt.
 
Ik vermoed dat ge hier een stevige "denk ik" bij gaat moeten plaatsen :p
Ik ken persoonlijk weinig mensen die zowel met een 911 GT3 als een Cayman GT4 gereden gaan hebben :D
Een magazine of iemand waarbij wagens hun beroep is ongetwijfeld wel.
Als je die specs ziet dan lijkt het mij toch duidelijk dat het close gaat zijn welke het beste rijdt.
 
Terug
Bovenaan