Auto Autonieuws

De foto's van die rode 5 versie zijn nog cava maar dat lelijke grijs dat je nu op veel wagens ziet is toch echt spuuglelijk imo.
Doet het lijnenspel helemaal geen eer aan.
Scheelt iets met de achterlichten vind ik.
Zal wel wennen zoals met zoveel auto's die ik initieel brak vond.
 
Ik vind die lengte nu eigenlijk wel zot. 5 meter voor een 5 serie. Die trend van steeds grotere auto's lijkt maar niet te stoppen.
 
Zijn die achterlichten niet ongeveer dezelfde als op de nieuwe X5?
Dat dacht ik ook. En ja het trekt er sterk op, het verschil is dat de X een X vormt: https://images.wapcar.my/file1/d8354b98e9b34c939a1e3f019740b92b_750x420.jpg

Die diffuser is idd wat vreemd. Ik denk als je die zwarte stukken waar de reflectoren in zitten in koetskleur wrapt, het beter tot zijn recht komt. Maar kan ook zijn dat ik het wel gewoon wordt. Ik ben nu wel benieuwd naar de touring.
 
Laatst bewerkt:
Net eens geconfigureerd. i50 40e full option zit net onder de 100k. Dat is dus goedkoper dan de 520d xdrive touring.
 
Ja, een 5 serie is nooit goedkoop geweest he. Zeker niet de vergelijkbare motorisatie. Al is de vergelijking op basis van pk's oneerlijk in principe.

10j geleden viel ik al van mijn stoel toen ik hoorde wat de 5 van mijn pa kostte. :unsure:
 
Voldoende goedkopere alternatieven? Ik snap het probleem niet?

En meer praktische alternatieven. Ik vond de afmetingen van de vorige 5-reeks al de limiet voor veel parkeerplaatsen, ondergrondse parkings, etc. en nu doen ze daar nog eens 14 cm bij.

Wel verrassend dat de draaicirkel van de i5 iets kleiner zou zijn dan van de i4, toch 1 praktisch voordeel :p
 
En meer praktische alternatieven. Ik vond de afmetingen van de vorige 5-reeks al de limiet voor veel parkeerplaatsen, ondergrondse parkings, etc. en nu doen ze daar nog eens 14 cm bij.

Wel verrassend dat de draaicirkel van de i5 iets kleiner zou zijn dan van de i4, toch 1 praktisch voordeel :p
rear wheel steering he...
 
Tja. Fabrikanten bij elkaar zien is leuk, maar dat is anno 2023 zo wat het enigste voordeel dat dit event nog bracht.
 
M4... 150k... Het is 91k, zo moeilijk is dat nu toch niet op te zoeken?
Correctie nu nog 10K😚
 
M4... 150k... Het is 91k, zo moeilijk is dat nu toch niet op te zoeken?
Even mezelf quoten:
Dan zie je dit filmpje:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20...obs17aKPb7ipew0HkKQjyXqQxWbEVEuBu7P1PD8DgQ_bo

En zie ik daar toch wel een enkele uitlaat zeker. Dat is dus helemaal geen M4 maar een 420 ofzo.
 
Hier is de elektrische Volvo EX30

ex30_1.jpg


  • Volvo EX30 Single Motor: 272 pk/343 Nm, van 0-100 km/u in 5,7 sec, batterij van 51 kWh en rijbereik van 344 km
  • Volvo EX30 Single Motor Extended Range: 272 pk/343 Nm, van 0-100 km/u in 5,2 sec, batterij van 69 kWh en rijbereik van 480 km
  • Volvo EX30 Twin Motor Performance: 428 pk/543 Nm, van 0-100 km/u in 3,6 sec, batterij van 69 kWh) en rijbereik van 460 km

Zou beginnen vanaf 36.795 euro. Ongetwijfeld een verkoopskanon.
 
Hier is de elektrische Volvo EX30

ex30_1.jpg




Zou beginnen vanaf 36.795 euro. Ongetwijfeld een verkoopskanon.
Damn ik ben momenteel op zoek naar een niet al te grote elektrische wagen en deze spreekt me op het eerste zicht enorm aan. Vinkt heel veel vakjes aan van waar ik naar op zoek ben. Enige nadeel is dat ik dan nog minstens een half jaar zou moeten wachten... Maar dat is momenteel bij de meeste merken sowieso het geval.
 
Terug
Bovenaan