Auto Autonieuws

En dan tweede vraag. R of S? S heeft 600 km WLTP maar R gaat naar 100 in 2.95.
Als geld geen rol zou spelen, de R (omdat ik ondertussen ervaring heb met een EV en 400km range is voldoende...)
Als geld wel een rol zou spelen, waarschijnlijk de basisversie :p Het prijsverschil is 25400€ en de S lijkt vooral nutteloze opties bij te krijgen imo...
 
Als geld geen rol zou spelen, de R (omdat ik ondertussen ervaring heb met een EV en 400km range is voldoende...)
Als geld wel een rol zou spelen, waarschijnlijk de basisversie :p Het prijsverschil is 25400€ en de S lijkt vooral nutteloze opties bij te krijgen imo...
Dit neem ik mee binnen een 4 jaar. Ervan uit gaande dat de real world ervaring goed is en er niets leukers afkomt :coolbrows:
 
Ik lees het:

Ik ben benieuwd. Een sedan is ook meer gestroomlijnder. De iX3 houden en dan deze ernaast :love:
Van wat er nu bekend is, vind ik eerder de MG Cyberster eentje om dat mee te doen. Ziet er imo super uit, heeft alles in huis om een fun-auto te zijn (handling-gewijs zullen we nog moeten afwachten). En gezien het MG is, valt de prijs misschien ook nog relatief mee...
 

Enerzijds, fantastische machine.
Anderzijds: dat dak sluit volgens mij de cabine helemaal niet af? Aan de achterkant is dat toch gewoon open?
 

Enerzijds, fantastische machine.
Anderzijds: dat dak sluit volgens mij de cabine helemaal niet af? Aan de achterkant is dat toch gewoon open?
Is geen dak maar meer een awning, heel bizar en toch absoluut niet handig. Wie wilt dr nu zon systeem hebben?
 
Is geen dak maar meer een awning, heel bizar en toch absoluut niet handig. Wie wilt dr nu zon systeem hebben?
Historisch zijn die Spyders bedacht voor California waar het bijna altijd zonnig is, en dan is dat nog te begrijpen. De normale Spyder heeft ook een (semi-manueel) dak dat volledig af sluit. Maar hier denk ik inderdaad dat het een "afdakje" is, wat de bruikbaarheid echt enorm naar beneden haalt.
En als je dan hoort dat het "16kg minder weegt dan het dak van een Boxster" wat dus een volledig elektrisch dak is waarbij je het gevoel hebt om in een coupé te zitten als het dak omhoog is... Geef mij die 16kg extra dan maar.
 
Tja, het is de RS versie natuurlijk: alles in teken van prestaties. Als je een "gewoon" cabrio-dak wil, kies je de non-rs.
Voor de rest wel een ultieme droomwagen...
 
En een prijskaartje van 177k. Dat is toch echt wel heel stevig.
168k, en ik vind dat heel redelijk meevallen. Dat is 100k meer dan een instapper
Komt qua auto ongeveer overeen met een GT3 en die start op 205k.
En het prijsverschil tussen een instap 911 en een GT3RS is 130k.

Los van het feit dat het veel geld is, is het relatief gezien het koopje bij Porsche.
 
Ik ben totaal geen fan van de nieuwe 5. Em is hoog ... waarschijnlijk om alle batterijen kwijt te spelen. Achterkant mist karakter en die lelijke Mercedes CLS bananenlijn zit er ook in als ge em bekijkt van op zij.
 
Als je eronder het artikel bekijkt van hoe de nieuwe M2 er uit ziet 🤮

Wat is me dat?? Een e30 m3 is nog mooier
 
Idd een E30 is idd supermooi,dat was ook mn punt😊
Het lijkt v de zijkant bekeken dat de M2 er wat op lijkt maar dat is niet geslaagd
 
Terug
Bovenaan