Auto Autonieuws

ELEKTRISCHE BMW I5 TOURING BEVESTIGD, OOK IX2 OP KOMST​

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/elektrische-bmw-i5-touring-bevestigd-ook-ix2-op-komst/


dn4yehlb8vxs.jpg
 
Ah...zo. geheel duidelijk!
Ik snap echt niet waar die autofabrikanten mee bezig zijn. Bij Mercedes zijn ze ook serieuze kemels aan het slaan met hun typenamen.
En bij Audi zijn die blunders al echt super lang aan de gang. De term 'e-tron' bestaat er al een tijdje. Het is niet de eerste keer dat Audi er over struikelt.
Ik ben benieuwd of ze binnenkort niet weer gaan veranderen omdat ze toch nog nieuwe A5'en en A7's willen produceren (de A5 en A7 zoals we ze nu kennen, die lijken mij toch redelijk populair te zijn, dus wel raar dat ze die gaan uitfaseren).
 
Ik snap echt niet waar die autofabrikanten mee bezig zijn. Bij Mercedes zijn ze ook serieuze kemels aan het slaan met hun typenamen.
En bij Audi zijn die blunders al echt super lang aan de gang. De term 'e-tron' bestaat er al een tijdje. Het is niet de eerste keer dat Audi er over struikelt.
Ik ben benieuwd of ze binnenkort niet weer gaan veranderen omdat ze toch nog nieuwe A5'en en A7's willen produceren (de A5 en A7 zoals we ze nu kennen, die lijken mij toch redelijk populair te zijn, dus wel raar dat ze die gaan uitfaseren).
Of als er waterstofvarianten gaan komen.
Dan wordt het miss A5 e-tron voor de EV en A5 voor de waterstof variant? :p
Het blijft onbegrijpelijk dat autofabrikanten daar blijkbaar elke keer de mist in gaan. Mercedes zit vanaf hun volgend model ook in de shit, want daar was EQx altijd de elektrische SUV variant, tot de EQS kwam en daar hebben ze dan de "EQS SUV" gemaakt... Maar wat gaan ze nu doen als ze een gewone elektrische A klasse willen?
 
Ah...zo. geheel duidelijk!
Bij elke ander merk zou ik gedacht hebben dat een vroege 1-april grap is maar het gaat hier over Audi. Ze kwamen ook al in het nieuws met een bloempot op uw dashboard te plaatsen. Kan toch niet veel gekker worden dacht ik :sarcastic:
 
Man, man, man, dacht ik eerst effe dat Alfa effectief een nieuwe touring kreeg, lees ik dat het puur concept is.
 
Of als er waterstofvarianten gaan komen.
Dan wordt het miss A5 e-tron voor de EV en A5 voor de waterstof variant? :p
Het blijft onbegrijpelijk dat autofabrikanten daar blijkbaar elke keer de mist in gaan. Mercedes zit vanaf hun volgend model ook in de shit, want daar was EQx altijd de elektrische SUV variant, tot de EQS kwam en daar hebben ze dan de "EQS SUV" gemaakt... Maar wat gaan ze nu doen als ze een gewone elektrische A klasse willen?
Met die opmerking dat een 'waterstof variant' wel een EV is natuurlijk.
 
Ik snap echt niet waar die autofabrikanten mee bezig zijn. Bij Mercedes zijn ze ook serieuze kemels aan het slaan met hun typenamen.
En bij Audi zijn die blunders al echt super lang aan de gang.

Ik dacht net dat ze de juiste weg gevonden hadden door gewoon e-tron als een label/extensie te beginnen gebruiken voor EV's. Q4 e-tron, Q6 e-tron, Q8 e-tron, A6 (Avant) e-tron (wel nog concept).
Dan hoefden ze enkel nog de e-tron GT te renamen naar A7 e-tron bij eerste facelift en de lineup verder uit te bouwen. Klaar, simpel, duidelijk.

En dan dit :D
 
Ah...zo. geheel duidelijk!
Jezus, wat achterlijk. Hoe komt men daar op? Inmiddels iconische benaming niet achterlaten maar verpesten... :D

Man, man, man, dacht ik eerst effe dat Alfa effectief een nieuwe touring kreeg, lees ik dat het puur concept is.
Alfa is zelden fan geweest van verstandig bestuur en tijdig de juiste modellen uitbrengen. Af en toe staan die er plots met een bloedmooie wagen en dan laten ze dat model voor dood achter in plaats van enkele interessante varianten uit te brengen.
 
Terug
Bovenaan