Auto Autonieuws

Ik dacht net dat ze de juiste weg gevonden hadden door gewoon e-tron als een label/extensie te beginnen gebruiken voor EV's. Q4 e-tron, Q6 e-tron, Q8 e-tron, A6 (Avant) e-tron (wel nog concept).
Dan hoefden ze enkel nog de e-tron GT te renamen naar A7 e-tron bij eerste facelift en de lineup verder uit te bouwen. Klaar, simpel, duidelijk.

En dan dit :D
Wanneer wordt uwe elektrische auto eigenlijk geleverd? :p
 
Volgens mij moeten ze toch dringend goedkope EV maken. De meeste zelfstandigen gaan reeds een EV hebben die op 4 jaar wordt afgeschreven. Dus die hebben pas interesse binnen 3-4 jaar.

En particulieren gaan geen EV kopen van 50k. Binnenkort zijn er meer dure modellen dan kandidaat kopers…
 
Volgens mij moeten ze toch dringend goedkope EV maken. De meeste zelfstandigen gaan reeds een EV hebben die op 4 jaar wordt afgeschreven. Dus die hebben pas interesse binnen 3-4 jaar.

En particulieren gaan geen EV kopen van 50k. Binnenkort zijn er meer dure modellen dan kandidaat kopers…
Alleen kosten ICE's ondertussen quasi evenveel (een Passat kost bvb 50k€). Dus die particulieren kopen sowieso geen nieuwe auto's meer dan.
 
Alleen kosten ICE's ondertussen quasi evenveel (een Passat kost bvb 50k€). Dus die particulieren kopen sowieso geen nieuwe auto's meer dan.
Als je dan toch met nummers wil gooien, controleer die dan eerst eens. Een Passat break is er 'al' aan 40k. Nog altijd veel geld voor een pover aangeklede, maar zeer ruime wagen. Het gat met EV's is nog altijd groot.
 
Als je dan toch met nummers wil gooien, controleer die dan eerst eens. Een Passat break is er 'al' aan 40k. Nog altijd veel geld voor een pover aangeklede, maar zeer ruime wagen. Het gat met EV's is nog altijd groot.
Ahja?
47970€
En... (In before) Die 2 zijn ongeveer even ruim, maar de Tesla heeft gigantisch veel meer opties.
 
Mercedes Vito 2002. Dan kan je toch zeggen dat je eentje uit die collectie gekocht hebt :p
 
Ahja?
47970€
En... (In before) Die 2 zijn ongeveer even ruim, maar de Tesla heeft gigantisch veel meer opties.
Mijn punt was dat je hier ongegrond met cijfers smijt. En een verschil van bijna 20% op de catalogusprijs is niet 'quasi evenveel'. En iedereen weet dat je bij merken zoals VW nooit de catalogusprijs betaalt.
 
Laatst bewerkt:
Mijn punt was dat je hier ongegrond met cijfers smijt. En een verschil van bijna 20% op de catalogusprijs is niet 'quasi evenveel'. En iedereen weet dat je bij merken zoals VW nooit de catalogusprijs betaalt.
Tja maar je gaat ook zelden 0,0 opties aanvinken.
 
Carwow doet een meer in-depth review van de Lotus Eletre. Is overduidelijk gesponsord, en het is de pre-prod Chinese versie in Shanghai.


Dit of de Tesla X Plaid?:unsure:
 
https://be.hardware.info/nieuws/849...noom-130-kmu-en-besturen-met-de-ogen#reacties

Not sure if serious? Van rijvak veranderen op basis van oogbewegingen? Alsof dat nu echt de meeste bewuste bewegingen zijn die je maakt? Ge zou maar eens scheel moeten kijken :p

En dan gesture control voor pinkers... Uw vingers zijn letterlijk ne centimeter verwijderd van de knop om ze op te zetten he.
BMW brengt het zelf wel iets genuanceerder: https://www.press.bmwgroup.com/glob...erience:-the-bmw-i5-in-dynamic-summer-testing

Het blijft wel een vreemd idee. Een schoon madam in de auto naast u en je knalt er los op.
 
Terug
Bovenaan