Gewoon een scheetje wind laten.Zo een windstoot op juiste moment kan wonderen doen![]()
1 cm verder !Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een scheetje wind laten.Zo een windstoot op juiste moment kan wonderen doen![]()
1 cm verder !

In het hoogspringen zal ze wel wat verliezen tov haar PR. Die hoogtes die ze enkele jaren geleden haalde, lukken niet meer door rugproblemen. Ik verwacht niet dat ze over 1m98 gaat springen (Haar hoogte tijdens haar huidig PR op de 7-kamp).En Nafi meteen PR bij de horden (Noor ook goed gestart, honderdste sneller)

Dacht dat je discus net verder vloog bij tegenwindHoe zit dat nu met het enigma Milanov. Had die in 2015 toevallig wind mee bij zijn zilveren worp ITT zijn tegenstanders ofzo? Ik kan niet begrijpen dat iemand die ooit zilver pakte, gewoon niet meer in een finale geraakt.

Het was wel heel raar dat hij twee keer drinken mist, en de derde keer zelfs nog moet gebaren dat ze eindelijk eens die fles willen aangeven. De bond krijgt de laatste tijd wel meer en meer kritiek van amateurisme, maar dit is toch wel erg. Allee, niet dat hij daarmee zou gewonnen hebben, en dat weet hij waarschijnlijk ook. Maar als je niet met die twijfel zit door de gemiste drank, kun je misschien net wel meeglippen met Tola en wordt het dan misschien zilver.Abdi brons op het WK.
Journalist: En ben je tevreden?
Abdi: Neen ik kwam naar hier voor meer, hiermee kan ik NIET tevreden zijn.
Dat is tenminste een atleet, ... iemand die gaat voor het allerhoogste
Dat mogen wel meer Belgen eens zeggen ipv te snel tevreden te zijn.
Bernouille principe, juist!.maar de vraag blijft aanwezig. Op je 25 ben je toch nooit top, en die top heeft precies ook maar 18m geduurdDacht dat je discus net verder vloog bij tegenwind![]()
Altijd spannend tot het einde, maar ze ligt voorlopig voor op het schema voor een Europees record. Zou me sterk lijken mocht Vetter daar dan plots nog over zou gaan in het afsluitend nummer.Komt wel goed verspringen is ze beter, speer normaal sterk aan elkaar gewaagd en qua 800m zijn ze ook sterk aan elkaar gewaagd (licht voordeel aan Thiam zelfs).
Ik hoop bij Vidts op een sterke dag twee, verspringen bv pr is verbreken dan is een medaille niet onmogelijk.
Tja mss eens gewoon al die zever verbieden en terug met normale schoenen iedereen laten lopenHet was wel heel raar dat hij twee keer drinken mist, en de derde keer zelfs nog moet gebaren dat ze eindelijk eens die fles willen aangeven. De bond krijgt de laatste tijd wel meer en meer kritiek van amateurisme, maar dit is toch wel erg. Allee, niet dat hij daarmee zou gewonnen hebben, en dat weet hij waarschijnlijk ook. Maar als je niet met die twijfel zit door de gemiste drank, kun je misschien net wel meeglippen met Tola en wordt het dan misschien zilver.
Abdi Nageeye ook met een raar verhaal... https://nos.nl/artikel/2437143-stuiterschoenen-doen-nageeye-de-das-om-bij-wk-ben-ik-soms-dom-of-zo
Die is op Alphafly's overgestapt net voor de race, en voelt zich bekocht door Nike. Liep daarvoor op Vaporfly's en zag aan de start dat iedereen op Vapors stond...
3u55 vannacht.Om hoe laat zal de 800m doorgaan?
Het is nog mogelijk lijkt meVetter dan toch meerkamp van haar leven zal zilver worden Thiam, zonde seg.![]()
Neen hoor gewoon goudVetter dan toch meerkamp van haar leven zal zilver worden Thiam, zonde seg.![]()