Atletiek

Lijkt wel alsof die Bolingo goud heeft gepakt. Amper een woord over de winnares of de top3.
Ik snap dat je fan kan zijn van atleten uit eigen land. Paulino liep echter naar goud in een mooi PR en Kaczmarek liep naar zilver na een knappe inhaalrace. Als je dan als commentator meer dan de helft van de tijd overenthousiast zit te roepen over iemand die in 5de positie een vlakke race loopt en vier tienden van haar PR blijft waardoor je de twee belangrijkste verhaallijnen van de race mist, is dat echt uitermate storend. Het toppunt is dan nog dat Naert in z'n blinde focus niet eens zag dat Bolingo voor Klaver was gefinisht terwijl dat (op tv iig) wel duidelijk was als je naar alle banen keek ipv enkel naar baan 2.
 
Ik snap dat je fan kan zijn van atleten uit eigen land. Paulino liep echter naar goud in een mooi PR en Kaczmarek liep naar zilver na een knappe inhaalrace. Als je dan als commentator meer dan de helft van de tijd overenthousiast zit te roepen over iemand die in 5de positie een vlakke race loopt en vier tienden van haar PR blijft waardoor je de twee belangrijkste verhaallijnen van de race mist, is dat echt uitermate storend. Het toppunt is dan nog dat Naert in z'n blinde focus niet eens zag dat Bolingo voor Klaver was gefinisht terwijl dat (op tv iig) wel duidelijk was als je naar alle banen keek ipv enkel naar baan 2.

elandogen , ik bedoel arendsogen heb jij !
0.001 seconden met het blote oog kunnen zien.
 
elandogen , ik bedoel arendsogen heb jij !
0.001 seconden met het blote oog kunnen zien.
Los daarvan is die Naert wel een knuppel, hoe vaak die iets niet gezien heeft of anders gezien heeft, of namen door elkaar zit te smijten. Die mens is daarvoor betaald, dan zou je toch mogen verwachten dat dat commentaar een toegevoegde waarde heeft...
 
Los daarvan is die Naert wel een knuppel, hoe vaak die iets niet gezien heeft of anders gezien heeft, of namen door elkaar zit te smijten. Die mens is daarvoor betaald, dan zou je toch mogen verwachten dat dat commentaar een toegevoegde waarde heeft...
Vind het beter dan vroeger, mss door Berings :unsure:
 
Ja, ben ook wel fan van Berings op vlak van kennis. Die weet over quasi elke discipline meer zinnigs te zeggen dan de meeste commentatoren die ik al gehoord heb.
 
Power!

Je trekt op uw armen en je duwt op uw benen.

Moet wel zeggen dat er sinds gisteren ook een nieuwe definitie is van 'op uw kop vallen': 'op uw bol vallen'
Ah Voila. Femke Bol heeft duidelijk een normaal bovenlichaam. Niets gespierd. De andere vrouwen zijn precies bodybuilders.

En op de 400m horden pakt ze goud.
 
Om dat verschil te voelen moet je die inspanning inderdaad eens proberen. Zoals zoveel doet tv die sporten echt geen eer aan. Gisteren op de 5000m leken ze te joggen terwijl die 3:00/km lopen.

Kleine ergernis in de loopnummers: de tijden die los door elkaar worden gebruikt op de piste. Soms praat men over rondetijd, soms over totaaltijd en soms over tempo (minder), maar als leek is dat echt verwarrend.
 
Timothy "de onderhoudstechnieker" Hermans

Finale op een WK !
Toch de max .
Hij had in mei een echte uitschieter (87 meter), maar hij laat hier (alweer) zien dat 80 meter toch goed te doen is voor hem.
De omstandigheden waren trouwens 'slecht'.

En daarmee haal je dus finales ;) En met zijn vorm van dit jaar is die finale ook gewoon terecht he.
 
Dat hink-stap-springen ziet er zo pijnlijk uit, lang zullen die carrières niet duren vermoed ik.
 
Terug
Bovenaan