Are we alone...? Het buitenaardse leven-topic.

MV5BYzY5OGYzZjEtYmJmMi00MjhkLWFiZjktZTQwNTJiYjQzOGUyXkEyXkFqcGdeQXVyMTA4NjE0NjEy._V1_.jpg

Doet me hieraan denken D
Ufo’s in de vorm van een hakenkruis 🤣
 
Hopla, de volgende:

''Retired Rear Admiral Tim Gallaudet was just interviewed by Ross Coulthart on NewsNation's "Elizabeth Vargas Reports" program.''

Een 'rear admiral' zowaar...komt zowat overeen met een 2 sterren generaal in het reguliere leger. Opmerkelijke uitspraken.
Waarom komt dit soort verhalen/intervieuws ook enkel uit de VS? Precies of zij zijn de enige met militaire whistleblowers. Ik kan mij geen high-profile whistleblower cases herinneren die niet uit de VS komen.
 
Militaire getuigen over merkwaardige UAP fenomenen heb je met hopen. Van het VK tot Peru tot Iran... Bedoel je dan militairen die een UAP hebben gezien? Of (ex-) militairen die beweren dat ze weten wat er zich achter de schermen aan het afspelen is?
Als, als, heel dat verhaal waar is dan kan ik aannemen dat de VS de grootleverancier is van deze verhalen. Niet alleen is het een groot land, een militaire supermacht met heel wat geld die zoiets op poten kan zetten (Grusch verklaarde dat heel wat overheidsgeld gaat naar spookprojecten die het daglicht niet mogen zien. Dat bekomen ze oa door geld door te sluizen dat bedoeld was voor andere projecten die 'over'gefinancieerd waren). . Maar het is ook een westers/democratisch land met andere waarden dan gesloten instellingen zoals in Rusland en China.

Buiten een verdwaald geval zoals enkele jaren geleden een Canadese ex-minister (Hellyer) of iemand uit de Israelische top (https://www.nbcnews.com/news/weird-...-extraterrestrials-exist-trump-knows-n1250333) zal je weinig niet-Noord-Amerikaanse verhalen vinden. Met 'verhalen' bedoel ik dan Ă©Ă©n of ander geheim project dat UAP's onderzoekt, crash-retrievalprogramma's, reverse engineerings...etc.
 
Eshed said cooperation agreements had been signed between species, including an "underground base in the depths of Mars" where there are American astronauts and alien representatives.
"There is an agreement between the U.S. government and the aliens. They signed a contract with us to do experiments here,"

Uiteraard zijn er enkel Amerikaanse astronauten in die basis en blijkbaar gebruiken de aliens hetzelfde 'concept' als wij; contracten ondertekenen ter verbintenis van een belofte. Zou dat dan ook met pen en papier zijn? :unsure:

Militaire getuigen over merkwaardige UAP fenomenen heb je met hopen. Van het VK tot Peru tot Iran... Bedoel je dan militairen die een UAP hebben gezien? Of (ex-) militairen die beweren dat ze weten wat er zich achter de schermen aan het afspelen is?
Verhalen en artikels in het algemeen. Ik ben zelf niet bezig met zo'n zaken op te zoeken maar als ik iets tegenkom, zijnde via hier of at random op internet, heeft het altijd wel een link met de VS. Althans, dat is mijn indruk.
 
Waarom zou een veel geavanceerder ras naar hier komen om contracten te ondertekenen en respect te hebben voor de president etc..

Als ge als mens weet dat er een veel geavanceerder ras hier wat komt rondneuzen zijt ge toch niet heel erg op hun gemak of ze hun woord wel zullen houden denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Waarom komt dit soort verhalen/intervieuws ook enkel uit de VS? Precies of zij zijn de enige met militaire whistleblowers. Ik kan mij geen high-profile whistleblower cases herinneren die niet uit de VS komen.

Hoogste militaire uitgaven (dus er valt aan te verdienen)
Een land waar het wat acceptabeler is om voor je mening uit te komen
Engelstalig.
Meer politieke steun om er geld aan te geven.
Amerikaanse media en politici zien er "winst" in.
De UAP-verhalen heeft geleid naar het chinese ballonen-programma dus in een bepaalde zin, is er een positieve feedback hierop.
...


In Rusland/China wordt zoiemand gearresteerd voor imagoschade.
Andere landen gaan geen geld uitgeven aan zoiets dus waarom zo'n claims maken. (Europa, Israël,...)
Streng religieuze landen gaan niet openstaan voor zo'n claims van hun exsoldaten :p. (Ik denk dat niet-menselijke intelligentie als godslastering wordt aanzien.)
Getuigenissen uit Centraal/Zuid-amerika of afrika gaan nooit overkomen als betrouwbaar dus iedeereen negeert dat. Want iedereen denkt direct dat de politiek mist aan het opspuiten is om de nieuwsberichtgeving te manipuleren. Zie Mexico als prachtig recent voorbeeld.
 
Waarom zou een veel geavanceerder ras naar hier komen om contracten te ondertekenen en respect te hebben voor de president etc..

Als ge als mens weet dat er een veel geavanceerder ras hier wat komt rondneuzen zijt ge toch niet heel erg op hun gemak of ze hun woord wel zullen houden denk ik.
Waarom zou een super intelligent ras dat zo geavanceerd is dat het tot de aarde kan reizen iets inzitten met ons als 'mens'? :support:

Ik vermoed dat als ooit aliens tot hier geraken dat
Of te wel
- They dont give a fuck. Wij zijn dan minderwaardige dieren voor die aliens.
- Ze komen naar hier om ons te serveren als middagmaal / avondeten --> Om op te eten aldus
- ..

Ik zit er alvast niet op te wachten. Dat gaat zoals als de serie V zijn maar dan met een 'niet zo gelukkig einde'.
 
Waarom zou een super intelligent ras dat zo geavanceerd is dat het tot de aarde kan reizen iets inzitten met ons als 'mens'? :support:

Ik vermoed dat als ooit aliens tot hier geraken dat
Of te wel
- They dont give a fuck. Wij zijn dan minderwaardige dieren voor die aliens.
- Ze komen naar hier om ons te serveren als middagmaal / avondeten --> Om op te eten aldus
- ..

Ik zit er alvast niet op te wachten. Dat gaat zoals als de serie V zijn maar dan met een 'niet zo gelukkig einde'.
Ja je herhaalt mijn vraag...
Ik denk niet dat ze ons komen opeten...
waarom altijd die knuffel smiley trouwens :thinking:
 
Ja je herhaalt mijn vraag...
Ik denk niet dat ze ons komen opeten...
waarom altijd die knuffel smiley trouwens :thinking:
Dat is toch geen knuffel smiley? Ja de afbeelding lijkt op een knuffel maar eigenlijk is de smiley iets helemaal anders.
Ik begrijp de verwarring en ik begrijp ook wel dat op beyondgaming dit gebruikt wordt als knuffel smiley.
Maar ga er maar eens met uw muis over :D Daar staat helemaal niet het woordje 'hug' of zo.

Op beyondgaming staat daar het woordje 'support'. Op facebook bijvoorbeeld staat er 'Care'.
Voor mij persoonlijk is dat eerder een 'ik trek het mij aan' smiley.
 
Die smiley is toch als troost bedoeld, "kom hier da'k u ne knuffel geef". Snap niet echt wat je daarmee bedoelt.
Het was jij die de vraag stelde / het zich afvroeg he. Ik bedoel met die smiley duidelijk iets anders dan jij. Dus telkens je nu die smiley ziet staan weet je nu wat ik er mee bedoel (wat nu niet / nooit was). Meer moet je hier toch niet achter zoeken? Mis ik iets? Als we elkaar door zo'n smiley niet begrijpen dan is dat toch niet goed? Of wel? lol ..

Opmerking: En neen ik heb die smiley echt NOOIT als troost aanzien. Dat is misschien mijn fout ja maar als ik dat NIET in die smiley zie en op al die maanden zegt niemand dit tegen mij. Hoe kan ik dat dan weten? :tongue:

En neen dat jij en iedereen hier het evident / logisch vinden dat dit een 'troost' smiley is wil nog niet zeggen dat ik dat evident / logisch vind. Dat is het nu net. Doordat mensen er vanuit gaan dat iets de logica zelve is ontstaan er misverstanden he. Nu gaat het over iets stom. Maar zo gebeuren er hier toch regelmatig (niet alleen bij / met mij. Dit is een algemeen probleem) ook uit de hand gelopen ruzies omwille van "evidentie / logica". :)

Die smiley is toch als troost bedoeld, "kom hier da'k u ne knuffel geef". Snap niet echt wat je daarmee bedoelt.
Vanaf nu gebruik ik het als 'Troost' Smiley. Daarmee is het probleem opgelost. :D Ik heb daar géén problemen mee hoor.
 
Laatst bewerkt:
Mannekes mannekes. Ge zult nog tijd genoeg hebben om elkaar te knuffelen als we oplijnen in het buitenaards moederschip om Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n geprobed te worden.
 
Laatst bewerkt:
Hier staat Reddit toch wel even van op:

De 'jellyfish' UFO. Enkel zichtbaar in 'thermal', niet in IR:

Wat ik altijd zo raar vind is dat die "schepen/verkenningsprobes" zo klein zijn? Dat betekent dan toch die wezens, als ze erin zitten, Ă©norm klein zijn? Het moeten hier geen schepen van 500 meter zijn of groter maar ergens lijkt mij dat altijd realistischer (indien we niet spreken met gevouwen ruimtes a la Tardis).

Die Jeremy Corbell. heeft wel mijn respect niet meer. Elke keer als er iets is, dan is het wel van: "something big is gonna happen soon!" En ondertussen als het zover is: "i cannot tell you because its too much.."
 
Als het werkelijk om 'buitenaardsen/interdimensionele wezens of wat-dan-ook gaat, lijkt me de kans groter dat het onbemande vliegtuigen zijn. Net omdat ze zo klein zijn.
Om niet te zeggen dat gigantisch grote toestellen wel al zouden gezien zijn door militair personeel/piloten/etc...
Op Reddit ook al de zotste dingen gelezen van 'getuigen' dat bv sommige toestellen, die op het eerste zicht heel klein lijken langs de buitenkant, bij het betreden binnenin net heel groot zijn. Soms zo groot als een voetbalstadion. Geen idee welke fysica daar voor nodig...

''The whistleblowers' lawyer Daniel Sheehan said to the Daily Mail he was told of a UFO that warped spacetime, such that it was way bigger on the inside than on the outside.

He said it had an exterior 30 feet wide but an interior the size of a football stadium – and it couldn't easily be moved.''

“They tried to hook a bulldozer to it to pull it out. And it pulled out a shape like a pie slice, almost like it was part of the way it was constructed. When it came loose a couple feet, they stopped immediately. They didn’t want to destroy the integrity of the machine. They had a guy go into it. He got in there, and it was as big as a football stadium. It was freaking him out and started making him feel nauseous, he was so disoriented because it was so gigantic inside. It was the size of a football stadium, while the outside was only about 30 feet in diameter. He staggered back out after being in there a couple of minutes, and outside it was four hours later. There was all kinds of time distortion and space distortion.”


Corbell staat graag in de aandacht. Hoe zou je zelf zijn als de UFO hetze waarschijnlijk je inkomen is.
 
Als het werkelijk om 'buitenaardsen/interdimensionele wezens of wat-dan-ook gaat, lijkt me de kans groter dat het onbemande vliegtuigen zijn. Net omdat ze zo klein zijn.
Om niet te zeggen dat gigantisch grote toestellen wel al zouden gezien zijn door militair personeel/piloten/etc...
Op Reddit ook al de zotste dingen gelezen van 'getuigen' dat bv sommige toestellen, die op het eerste zicht heel klein lijken langs de buitenkant, bij het betreden binnenin net heel groot zijn. Soms zo groot als een voetbalstadion. Geen idee welke fysica daar voor nodig...

''The whistleblowers' lawyer Daniel Sheehan said to the Daily Mail he was told of a UFO that warped spacetime, such that it was way bigger on the inside than on the outside.

He said it had an exterior 30 feet wide but an interior the size of a football stadium – and it couldn't easily be moved.''




Corbell staat graag in de aandacht. Hoe zou je zelf zijn als de UFO hetze waarschijnlijk je inkomen is.
Een vervorming van zwaartekracht kan voor een andere perceptie van volume, densiteit etc zorgen ... ?
Alsook tijd & ruimte
Ja Ă  la Tardis bedoel ik dus met buiten 1cm groot en binnen 100meter groot.
Probleem is dat 8/10 van al die zaken dat gespot wordt dan zo zijn.. We zien tegenwoordig de witte ampules van max paar meter, de drie lichtbollen (driehoekformatie), enz. en dat zijn allemaal zaken van aantal meter, kan moeilijk inleven dat die allemaal gevouwen ruimtes hebben. Dus veronderstel als het effectief zo is, wel drones/satelites/probes zullen zijn.
 
Ja Ă  la Tardis bedoel ik dus met buiten 1cm groot en binnen 100meter groot.
Probleem is dat 8/10 van al die zaken dat gespot wordt dan zo zijn.. We zien tegenwoordig de witte ampules van max paar meter, de drie lichtbollen (driehoekformatie), enz. en dat zijn allemaal zaken van aantal meter, kan moeilijk inleven dat die allemaal gevouwen ruimtes hebben. Dus veronderstel als het effectief zo is, wel drones/satelites/probes zullen zijn.
Is exact wat ik bedoel hoor.

Stel: wij zorgen nu voor een atmosferische druk als we met een capsule naar de ruimte gaan, dankzij 'technologie'. Een voor ons onbekende technologie zou kunnen zijn dat zwaartekracht gemanipuleerd kan worden, waardoor licht (visueel) , ruimte (grootte) vervormd worden.
Dan in die capsule, alles bvb gescaleerd is omdat zij in staat zijn zwaartekracht te manipuleren. :)
 
Terug
Bovenaan