Google Phone Android - Apps synchroniseren op meerdere apparaten

Slyke

Well-known member

Op mijn Android smartphone zie ik in Google Play Store effectief mijn andere Android device staan, zoals in het artikel beschreven.
Nochtans gebruik ik op de devices niet dezelfde Google account.

Hoe kunnen die elkaar zien?
Doordat ze op hetzelfde wifi netwerk zitten?

Ik wou eigenlijk liever dat er geen enkele link was tussen de twee en dat ze strikt gescheiden blijven van elkaar.

Hoe kan ik die van elkaar ontkoppelen?

Heb er zelf niks voor gedaan, opeens zagen die elkaar.
 
beetje offtopic , maar als privacy uw grootste zorg is dan zit je bij google/android wel aan het compleet verkeerde adres :p.

apple verzamelt enkele KB aan data van jou per uur. bij google spreken we over MB. op papier niet veel beter maar in de praktijk weet je teminste dat ze er langer over doen en minder diep graven.

op wifi kan. als ze zien dat die dagelijks hetzelfde public ip krijgen, maar kan ook ergens een betaalmiddel zijn dat gelinkt is?
 
Laatst bewerkt:
beetje offtopic , maar als privacy uw grootste zorg is dan zit je bij google/android wel aan het compleet verkeerde adres :p.
Niet zo zeer voor privacy, maar gewoon omdat ik graag twee devices had die strikt van elkaar gescheiden zijn.

En misschien ook doordat ik graag het gevoel heb dat ik weet wat achterliggend gebeurt. Maar momenteel zie ik nergens de instelling met de gekoppelde apparaten.
 
Terug
Bovenaan