Anale seks

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 63 27,6%
  • neen

Stemmen: 127 55,7%
  • geinteresseerd als ontvanger

Stemmen: 7 3,1%
  • geinteresseerd als gever

Stemmen: 21 9,2%
  • gedaan als ontvanger en graag again

Stemmen: 18 7,9%
  • gedaan als ontvanger en never again

Stemmen: 2 0,9%
  • gedaan als gever en graag again

Stemmen: 33 14,5%
  • gedaan als gever en never again

Stemmen: 4 1,8%

• Totaal aantal stemmers
    228
Jammer dat het hier weer naar een zwamniveau is gezakt, het is nochtans een uitstekend onderwerp om te bespreken via een (anoniem) forum, met de vriendengroep op restaurant is het toch niet meteen een courant gespreksonderwerp.

Nee, alle gekheid op een stokje maar 43 procent van de mannen en 37 procent van de vrouwen heeft er al mee geëxperimenteerd. Puur die cijfers zijn toch opmerkelijk? Buiten de lijntjes kleuren is niet per definitie vies of bah in mijn ogen. Al die 'feel-good' neveneffecten (homoseksualiteit, fetisjen) van voortplanting zijn intrigerend want ze zijn een (geestelijke) evolutie van onze oerdriften. Geen idee of we daardoor anatomisch veranderen. Het vrouwelijk orgasme is ook niet (meer) evolutionair nodig maar toch is het er -gelukkig- nog.
Ik ga me er niet over uitspreken wat al dan niet evolutionair nodig is, maar ik vond de redenering gewoon nogal scheef. Niet al dat we graag doen moet een of andere diepere reden hebben in de natuur of evolutie, terwijl je het zo leek te verkopen.

Nee, alle gekheid op een stokje maar 43 procent van de mannen en 37 procent van de vrouwen heeft er al mee geëxperimenteerd. Puur die cijfers zijn toch opmerkelijk? Buiten de lijntjes kleuren is niet per definitie vies of bah in mijn ogen. Al die 'feel-good' neveneffecten (homoseksualiteit, fetisjen) van voortplanting zijn intrigerend want ze zijn een (geestelijke) evolutie van onze oerdriften. Geen idee of we daardoor anatomisch veranderen. Het vrouwelijk orgasme is ook niet (meer) evolutionair nodig maar toch is het er -gelukkig- nog.
Functioneel heeft dat wel zijn nut: Bij het vrouwelijk orgasme gaat de baarmoederhals zich verplaatsen naar de plaats waar de ejaculatie zich normaal opstapelt bovenaan de vagina en zich zo ‘in het ejaculaat doppen'. Op die manier worden de zaadcelletjes gemakkelijker opgenomen naar de baarmoeder. (en dus meer kans op bevruchting neem ik aan)

Functioneel heeft dat wel zijn nut: Bij het vrouwelijk orgasme gaat de baarmoederhals zich verplaatsen naar de plaats waar de ejaculatie zich normaal opstapelt bovenaan de vagina en zich zo ‘in het ejaculaat doppen'. Op die manier worden de zaadcelletjes gemakkelijker opgenomen naar de baarmoeder. (en dus meer kans op bevruchting neem ik aan)
Maar dat veronderstelt wel dat de man in staat is zijn vrouwelijke partner te bevredigen ... :unsure:

De openingspost was niet echt van die aard dat het hier zou uitdraaien op een degelijk forum.

Echter, ik vind dit (en bij uitbreiding andere zaken rond sex) een goed onderwerp om via een forum te bespreken.

Wat anale sex betreft. Ooit gedaan met een ex en ik vind het (mijn persoonlijke mening) niet echt bijzonder. Ik sluit niet uit dat het nog 's zal gebeuren moest mijn huidige vriendin aangeven dit te willen. Zal er zelf niet achter vragen.

Wat ik wel leuk vind is om zelf gestimuleerd te worden. En dat hoeft dan echt niet elke keer als we vrijen he. De sfeer moet wat juist zitten natuurlijk. Maar dat is wel een aanrader hoor.

Amaai wat is dees allemaal :laugh:.
Ik snap de hele opzet niet van "onder vrienden kunnen we het niet bespreken hoor". Anaal is nu toch niet zo een raar onderwerp? Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen het maar gedaan moet hebben ... maar erover spreken :wtf:.

Bon mijn antwoord: Ja, paar keren met sommige vorige vriendinnen en 1 keer met huidige. Persoonlijk word ik er niet warm of koud van. Ik ben wel geen fan van de "voorbereiding" die erbij hoort.

En nu terug over naar serieuze zaken:
Kijk eens aan.🤗
Wij luisteren...
=>
Douche is enkel goed voor anale sex. Ge hebt sowieso glijmiddel nodig en ge staat in principe toch al in een lopende wc wat goed is voor wanneer ge wa flakes en knollen eruit rijdt, spoelt dat ineens allemaal mooi weg.

zich te laten fisten door zijn partner. Tja, erogene zone zeker, tot het pijn begon te doen. Geperforeerde darm als gevolg. Ge kunt darmen spijtig genoeg niet eindoloos aan elkaar naaien. Die jongeman zit nu met een colostoma tot het eind van zijn dagen.

BUT ON THE OTHER HAND, daarmee is zijn uitgang nu levenslang vrij om als ingang gebruikt te worden! 't Is maar hoe ge 't bekijkt natuurlijk.
200.gif

Ge vindt de uitspraak "geen ingang maar een uitgang" 'bekrompen'? Het enige dat ge vergeet is dat een vagina anatomisch een reproductieve functie heeft, terwijl een anus, tja... anatomisch een uitgang is. Dat gij dat bekrompen vindt, da's uw eigen fetish. De rest zijn gewoon feiten.

Dat de anus een "erogene zone" is, da's subjectief he. Voor u, maar voor mij niet. Beetje een vreemde uitspraak, op het vernederende af. Enfin, wat er in ieders slaapkamer gebeurt is perfect privé. Maar een ander bekrompen noemen omdat ze geen penis in hun anus willen, bwa.

Maar allez, om ludiek af te sluiten, en om aan te tonen dat anatomische functies wel degelijk belangrijk zijn: vorig jaar op spoed een homoseksuele jongeman mogen ontvangen die het ook opwindend vond om zich te laten fisten door zijn partner. Tja, erogene zone zeker, tot het pijn begon te doen. Geperforeerde darm als gevolg. Ge kunt darmen spijtig genoeg niet eindoloos aan elkaar naaien. Die jongeman zit nu met een colostoma tot het eind van zijn dagen.

BUT ON THE OTHER HAND, daarmee is zijn uitgang nu levenslang vrij om als ingang gebruikt te worden! 't Is maar hoe ge 't bekijkt natuurlijk.

Alst alleen nen uitgang is en geen ingang, moete ook geen suppo’s steken of rectale onderzoeken ondergaan?
Bijna vernederend?

Anale seks ontvangen als man: neen dank u, ooit eens een vriendin gehad die eens een vinger in mijn poep wou steken. Met de scene van stiffler uit road trip in mijn hoofd, dacht ik “waarom niet.”
Maar ik ervaarde niet echt iets bijzonder, na 5 min had ik het gevoel dat ik naar toilet moest….

Lang vond ik Anale sex niet opwindend, tot ik (dezelfde vriendin als hierboven) leerde kennen, en zij genoot echt van Anale sex.
Ik had nooit gedacht dat vrouwen er van konden genieten.
Dit veranderde alles.
Sindsdien vind ik het wel zeer opwindend.
Nu is mijn vrouw er niet voor te vinden, als de sterren goed staan, dan mag het soms wel eens, maar het is niets speciaal als beide partijen er niet van genieten.

Over het punt dat het vies kan zijn:
- je kan ofwel goed voorbereiden
Anale spoeling, correct eten
- of gewoon beetje voorzichtig zijn en gewoon wassen nadien of met condoom
(Als je niet klaarkomt in het condoom zelf nog gemakkelijk om uit te doen en “proper te blijven”)

En ik was zeer verbaasd hoe proper een anus wel kan zijn, in de zin van dat het niet 24/7 vol met stront zit.

Glijmiddel is idd een must, speeksel is glijmiddel btw, en een van de beste vind ik

(Gaping, fisting, … allemaal niet men ding)

Vroeger hadden we kinxton voor de geweldige topics, nu TRUMP. Nu nog kinxton en die ene met z'n nickname wat apple bevatte en dan is 't good old 9lives...

Ontopic: Nope, wel DP met dus een vibrator; de vibrator in de kont en ik de andere ingang. M'n ex sprak van 't meest overweldigende orgasme ever dus voor de mannen...

Jammer dat het hier weer naar een zwamniveau is gezakt, het is nochtans een uitstekend onderwerp om te bespreken via een (anoniem) forum, met de vriendengroep op restaurant is het toch niet meteen een courant gespreksonderwerp.

Net wel. Ik voel mij een pak comfortabeler om dergelijke zaken te bespreken met vrienden dan op een forum.
Als je er met uw vrienden niet kan over spreken, dan zijn het kameraden.

Vroeger hadden we kinxton voor de geweldige topics, nu TRUMP. Nu nog kinxton en die ene met z'n nickname wat apple bevatte en dan is 't good old 9lives...

Ontopic: Nope, wel DP met dus een vibrator; de vibrator in de kont en ik de andere ingang. M'n ex sprak van 't meest overweldigende orgasme ever dus voor de mannen...
kinxton is hier al geweest en apple was gewoon trump volgens mij. Zoveel appels lopen er niet rond (komaan @Lint met die GIF).

1 keer gedaan, maar vond er niet echt veel aan. Constant opletten omdat ze anders teveel pijn heeft.

Geef mij maar het goeie beukwerk. :unsure:

Trump was hiervoor conceicao en daarvoor leprechaun.
Volgens mij is hij op 9lives nog eens apple geweest voor een of andere reden, een ban ofzo. Anders lopen er zo nog rond zeg. Ik zou het hem vragen maar ik kreeg enkele weken een trotse PM dat hij mij op de ignorelist had gezet dusja :biglaugh:

kinxton is hier al geweest en apple was gewoon trump volgens mij. Zoveel appels lopen er niet rond (komaan @Lint met die GIF).
Mijn gifs zijn gereserveerd voor een speciaal type humor van puberaal kaka pipi niveau. Ik vrees dat uw niveau gewoon te hoog is beste man.
(daarnaast, everyone saw what you did in dit specifiek geval :unsure:)

Maar ok, omdat ge het zo lief vraagt:
200w.gif

Terug
Bovenaan