waarom? ten eerste omdat het vuil/vies is. zo lijkt het toch.
ten tweede omdat je moet voorbereid zijn. je moet toch lotion in de buurt hebben, en al zeker condooms denk ik dan?
ten derde, en misschien nog meest van doorslag gevende factor : sommige vrouwen gaan het niet graag hebben, en hun opening is gewoon too tight.
Ge zijt wel vergeten dat anale seks niet per se betekent dat de vrouw moet ontvangen. Dus zet u maar schrap (of wacht, is uw opening ook too tight? of iets anders?)
Pas op: ik kan me eigenlijk WEL inbeelden dat dit leuk moet zijn voor de man, zeker als je een vrouw hebt waarvan de vagina nogal wat wijd is. (mijn eerste vriendin had bijvoorbeeld een heel kleine vagina, zelfs gewone sex had de nodige "voorbereiding" nodig, en dat voelde voor mij wel steeds leuk en "spannend".
echter mijn huidige vriendin is 15 jaar ouder dan mijn vorige vriendin, en ik merk toch dat daar wat meer rek op zit. vandaar verlang ik wel terug naar een spannertje soms, en misschien toch eens anale seks voorstellen.)
Ik denk dat uw huidige vriendin u voor een of andere onverklaarbare reden zeer opwindend vind i.t.t. tot uw eerste vriendin (maar het kan ook wel met de spanning van eerste keren seks te maken kan hebben of de afwezigheid van enige voorspel of aandacht voor de vrouw wat niet onrealistisch lijkt wanneer het gaat over eerste relaties). Of uw vriendin heeft er eigenlijk helemaal geen zin in maar weet dat ze er niet vanondern kan en bereidt zich goed voor (er bestaat glijmiddel dat ge op voorhand moet inbrengen bv) :v.
Ik kan u anders ook wel wat droogmakende kruiden aanraden, of vragen om uw vriendin zich goed te douchen op voorhand en ze dan direct te nemen zonder enige waarschuwing/opwarming, maar voor uw vriendin is dat dan maar een pijnlijke bedoeling.
Nu goed, Het idee dat het zoveel mogelijk moet spannen (anders is er een probleem) snap ik alleszins niet.
Ge kunt 'dat probleem' ook langs de andere kant oplossen hé: draag een penis sleeve. Veel strakker voor u en meer opvulling voor haar (zonder extra ongemak). win-win dat
Oh, doet er mij nog aan denken.
Tijdje terug ook een gesprek in een busje met allemaal mannen die wedstrijden vechten. Grootste deel daarvan liet ook hun prostaat stimuleren ed.
Dat verbaasde mij ook wel omdat dat nu toch wel redelijk "stoere" mannen zijn.
Lijkt mij ook het toppunt van stoer zijn: genieten van uw lichaam en daar durven voor uitkomen. Prostaatstimulatie zou heel erg goed moeten voelen, dus kuddos voor hen

Laatst bewerkt:

.