Anale seks

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 63 27,6%
  • neen

Stemmen: 127 55,7%
  • geinteresseerd als ontvanger

Stemmen: 7 3,1%
  • geinteresseerd als gever

Stemmen: 21 9,2%
  • gedaan als ontvanger en graag again

Stemmen: 18 7,9%
  • gedaan als ontvanger en never again

Stemmen: 2 0,9%
  • gedaan als gever en graag again

Stemmen: 33 14,5%
  • gedaan als gever en never again

Stemmen: 4 1,8%

• Totaal aantal stemmers
    228
waarom? ten eerste omdat het vuil/vies is. zo lijkt het toch.
ten tweede omdat je moet voorbereid zijn. je moet toch lotion in de buurt hebben, en al zeker condooms denk ik dan?
ten derde, en misschien nog meest van doorslag gevende factor : sommige vrouwen gaan het niet graag hebben, en hun opening is gewoon too tight.

Ge zijt wel vergeten dat anale seks niet per se betekent dat de vrouw moet ontvangen. Dus zet u maar schrap (of wacht, is uw opening ook too tight? of iets anders?)

Pas op: ik kan me eigenlijk WEL inbeelden dat dit leuk moet zijn voor de man, zeker als je een vrouw hebt waarvan de vagina nogal wat wijd is. (mijn eerste vriendin had bijvoorbeeld een heel kleine vagina, zelfs gewone sex had de nodige "voorbereiding" nodig, en dat voelde voor mij wel steeds leuk en "spannend".
echter mijn huidige vriendin is 15 jaar ouder dan mijn vorige vriendin, en ik merk toch dat daar wat meer rek op zit. vandaar verlang ik wel terug naar een spannertje soms, en misschien toch eens anale seks voorstellen.)

Ik denk dat uw huidige vriendin u voor een of andere onverklaarbare reden zeer opwindend vind i.t.t. tot uw eerste vriendin (maar het kan ook wel met de spanning van eerste keren seks te maken kan hebben of de afwezigheid van enige voorspel of aandacht voor de vrouw wat niet onrealistisch lijkt wanneer het gaat over eerste relaties). Of uw vriendin heeft er eigenlijk helemaal geen zin in maar weet dat ze er niet vanondern kan en bereidt zich goed voor (er bestaat glijmiddel dat ge op voorhand moet inbrengen bv) :v.

Ik kan u anders ook wel wat droogmakende kruiden aanraden, of vragen om uw vriendin zich goed te douchen op voorhand en ze dan direct te nemen zonder enige waarschuwing/opwarming, maar voor uw vriendin is dat dan maar een pijnlijke bedoeling.

Nu goed, Het idee dat het zoveel mogelijk moet spannen (anders is er een probleem) snap ik alleszins niet.

Ge kunt 'dat probleem' ook langs de andere kant oplossen hé: draag een penis sleeve. Veel strakker voor u en meer opvulling voor haar (zonder extra ongemak). win-win dat

Oh, doet er mij nog aan denken.
Tijdje terug ook een gesprek in een busje met allemaal mannen die wedstrijden vechten. Grootste deel daarvan liet ook hun prostaat stimuleren ed.
Dat verbaasde mij ook wel omdat dat nu toch wel redelijk "stoere" mannen zijn.

Lijkt mij ook het toppunt van stoer zijn: genieten van uw lichaam en daar durven voor uitkomen. Prostaatstimulatie zou heel erg goed moeten voelen, dus kuddos voor hen 🤷‍♀️

Laatst bewerkt:
@nonneke hierboven, jij zal dat toch eens allemaal moeten komen tonen hoor met mij, theorie en praktijk lijken me momenteel moeilijk te koppelen :D
en zo'n nonneke lijkt ge nu toch ook niet te zijn hé zeg :p

Laatst bewerkt door een moderator:
@nonneke hierboven, jij zal dat toch eens allemaal moeten komen tonen hoor met mij, theorie en praktijk lijken me momenteel moeilijk te koppelen :D
Voor het juiste bedrag wil ik uw handje wel vasthouden terwijl @glashelder uw horizon verbreedt

Ge doet ook wel makkelijk aannames want er staat niets over wat ik wel of niet doe in mijn post :wtf:

Lijkt mij ook het toppunt van stoer zijn: genieten van uw lichaam en daar durven voor uitkomen. Prostaatstimulatie zou heel erg goed moeten voelen, dus kuddos voor hen 🤷‍♀️

Oh agreed se.
Enfin, ik ben ne open minded mens voor alles I guess maar het verbaasde me enigzins dat dat zo weinig taboe was onder hen. Des te beter hé, alles wat met wederzijdse toestemming gebeurt is voor mij allemaal A-OK.

Oh schiet me nog iets te binnen nu het over nonnen en seks gaat.

Es met ne kameraad en ons vriendinnen naar bokrijk geweest. Daar lopen zo allemaal figuranten en acteurs rond (priesters, houthakkers,.. en dus ook nonnen)

Op een bepaald moment was er zo ne show bezig en stond er zo een nonneke naast mij te kijken (jaar of 35 ofzo).
Ik kijk die zo aan, zij mij. Ik zeg "Hey, ik kick op maagden".

Allebei ziek gelachen.

Allee, ik wou da maar ff meegeven.

Dat er in 2022 nog altijd zoveel taboe is over anale seks... geen ingang maar een uitgang, tjongejonge. Bekrompen is dat, niet meer of minder.

De anus is een extreem erogene zone + bij mannen is er ook nog een gevoelige prostaat. Allemaal toeval zeker?
Ge vindt de uitspraak "geen ingang maar een uitgang" 'bekrompen'? Het enige dat ge vergeet is dat een vagina anatomisch een reproductieve functie heeft, terwijl een anus, tja... anatomisch een uitgang is. Dat gij dat bekrompen vindt, da's uw eigen fetish. De rest zijn gewoon feiten.

Dat de anus een "erogene zone" is, da's subjectief he. Voor u, maar voor mij niet. Beetje een vreemde uitspraak, op het vernederende af. Enfin, wat er in ieders slaapkamer gebeurt is perfect privé. Maar een ander bekrompen noemen omdat ze geen penis in hun anus willen, bwa.

Maar allez, om ludiek af te sluiten, en om aan te tonen dat anatomische functies wel degelijk belangrijk zijn: vorig jaar op spoed een homoseksuele jongeman mogen ontvangen die het ook opwindend vond om zich te laten fisten door zijn partner. Tja, erogene zone zeker, tot het pijn begon te doen. Geperforeerde darm als gevolg. Ge kunt darmen spijtig genoeg niet eindoloos aan elkaar naaien. Die jongeman zit nu met een colostoma tot het eind van zijn dagen.

BUT ON THE OTHER HAND, daarmee is zijn uitgang nu levenslang vrij om als ingang gebruikt te worden! 't Is maar hoe ge 't bekijkt natuurlijk.

Lang geleden toen ik nog een tiener was, had ik een Date met de toenmalige vriendin. En aangezien mijn ouders weg waren, ging deze bij mij thuis door 😉
Na wat gefoefel zei ze dat het de dagen van de maand waren maar dat ze gerust wel eens anaal wou proberen.
In die tijd (jaren 90) kon je daar nog niet zoveel over vinden dus we hebben het dan maar geprobeerd zonder glijmiddel en zo. Die 5 secondes die ik er in zat, voelde best wel aangenaam en lekker spannend aan, aan haar geroep en getier te horen was het voor haar iets Te spannend. 😜
De dag erna ging ik ze gaan opwachten na 't school en ze had een kussen moeten meebrengen omdat ze anders niet kon neer zitten 😁.

Altijd al het wat langer willen proberen maar niet iedereen staat daar voor open. 😉

Qua verhalen uit de spoed blijft 1 van mijn nicht wel hangen.
Ze was van wacht en opeens kwam de pastoor binnen voor een 'probleem'. Hij was zichzelf aan het bevredigen met een dildo toen opeens de telefoon rinkelde. Dus hij stond op om de telefoon op te nemen maar aangezien het gesprek nogal lang duurde, heeft hij zich dan na een paar minuten neer gezet. Hij was wel die dildo vergeten uit te halen en opeens zat die te diep om er zelf nog aan te kunnen 😂

Mogelijk hebben we @kay-gell zijn expertise nodig voor deze anale fratsen. Voor zover ik weet heeft "uw kak intrekken" een volstrekt figuurlijk betekenis. Maar hey, je hebt nu eenmaal mensen met unieke talenten.
de drollen van kay gell er terug in krijgen zal wel makkelijk gaan aangezien je die er gewoon terug kan in gieten met een glas.

Ge vindt de uitspraak "geen ingang maar een uitgang" 'bekrompen'? Het enige dat ge vergeet is dat een vagina anatomisch een reproductieve functie heeft, terwijl een anus, tja... anatomisch een uitgang is. Dat gij dat bekrompen vindt, da's uw eigen fetish. De rest zijn gewoon feiten.

Dat de anus een "erogene zone" is, da's subjectief he. Voor u, maar voor mij niet. Beetje een vreemde uitspraak, op het vernederende af. Enfin, wat er in ieders slaapkamer gebeurt is perfect privé. Maar een ander bekrompen noemen omdat ze geen penis in hun anus willen, bwa.

Maar allez, om ludiek af te sluiten, en om aan te tonen dat anatomische functies wel degelijk belangrijk zijn: vorig jaar op spoed een homoseksuele jongeman mogen ontvangen die het ook opwindend vond om zich te laten fisten door zijn partner. Tja, erogene zone zeker, tot het pijn begon te doen. Geperforeerde darm als gevolg. Ge kunt darmen spijtig genoeg niet eindoloos aan elkaar naaien. Die jongeman zit nu met een colostoma tot het eind van zijn dagen.

BUT ON THE OTHER HAND, daarmee is zijn uitgang nu levenslang vrij om als ingang gebruikt te worden! 't Is maar hoe ge 't bekijkt natuurlijk.
Zoals met veel: overdaad schaadt

Een vinger die sluiks naar binnen gaat om je daar wat te prikkelen is nog iets helemaal anders als een volledige vuist. Grenzen aftasten is spannend maar sommige grenzen moet echt niet overschrijden natuurlijk :)

Niet mijn ding. En het vraagt ook wel wat voorbereiding: deftig proper maken zodat er geen verrassingen tevoorschijn komen tijdens de daad..

Ieder z'n ding maar het is niet het mijne.

“Ja” gestemd want gedaan met sommige vroegere partners. Ik herinner me vooral veel gepruts de eerste pogingen.
Behalve het verhaal met de ex die kickte op in haar slaap “verrast” te worden, geen specifieke anekdotes over.

Terug
Bovenaan