Anale seks

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 63 27,6%
  • neen

Stemmen: 127 55,7%
  • geinteresseerd als ontvanger

Stemmen: 7 3,1%
  • geinteresseerd als gever

Stemmen: 21 9,2%
  • gedaan als ontvanger en graag again

Stemmen: 18 7,9%
  • gedaan als ontvanger en never again

Stemmen: 2 0,9%
  • gedaan als gever en graag again

Stemmen: 33 14,5%
  • gedaan als gever en never again

Stemmen: 4 1,8%

• Totaal aantal stemmers
    228
Dat de anus een "erogene zone" is, da's subjectief he.
Neen. Daar is eigenlijk niets subjectief aan. Toch zeker bij mannen. Ik kan u "A Clockwork Orange" gewijs met geforceerde ogen in een straight jacket naar Schindler's List doen kijken terwijl ik uw gespannen maagdelijke anus en omliggende regio stimuleer en voor die 3u en een beetje voorbij zijn gade meerdere keren hebben gespoten op 1 van de meest miserabele films aller tijden en naderhand mogelijk opgewonden geraken van zowel Joden als Nazi's.

Nu het moet niet per se Schindler's List zijn, of eender welke film, ik wil hier maar een punt maken, het is WEL een erogene zone. Zeker als het een beetje geschoren is.

met de vriendin wel bespreekbaar; ook al een paar keer gedaan.. 'tis dat het gewoon wel wat voorbereiding enzo vergt; spontaan gebeurd dat niet alleszins bij ons.
Ik vind het wel geil uit het standpunt van "ik doe mijn goesting met u"
en zij pleziert graag..
Zij wilt ook wel graag is proberen, maar zolang ze cm-lange valse nagels heeft gaat dat niet gebeuren.

Neen. Daar is eigenlijk niets subjectief aan. Toch zeker bij mannen. Ik kan u "A Clockwork Orange" gewijs met geforceerde ogen in een straight jacket naar Schindler's List doen kijken terwijl ik uw gespannen maagdelijke anus en omliggende regio stimuleer en voor die 3u en een beetje voorbij zijn gade meerdere keren hebben gespoten op 1 van de meest miserabele films aller tijden en naderhand mogelijk opgewonden geraken van zowel Joden als Nazi's.

Nu het moet niet per se Schindler's List zijn, of eender welke film, ik wil hier maar een punt maken, het is WEL een erogene zone. Zeker als het een beetje geschoren is.
aABAzzDe_700w_0.jpg

Trump was hiervoor conceicao en daarvoor leprechaun.
S.conceiçcao7 en leprechaun 3 voor de volledigheid.

apple? nooit aan mij besteed geweest. that ain't me. ooit eens een ipod gekocht voor 189 euro en na 3 weken was die kapot. nooit komt hier iets van appel nog binnen !!

en nee , heb die niet in mijn hol gestoken , waardoor kapot lol :D

ooit , in a distant time, far far away, toen ik aan Ket verslaafd was, en nasaal snuiven er gewoon niets meer van voelde door de jarenlange verslaving,
toch es ket in mijn anus gepropt. en aangezien daar enorm veel bloedvaatjes aanwezig zijn, voelde dit wel terug like heaven. bam meteen terug high in the sky. :D dus ik kan beamen dat die streek zeer "gevoelig " is :D

dus zo zie je maar, ik heb ook al ervaring qua anaal, maar dan niet op sexueel gebied :D

toch es ket in mijn anus gepropt. en aangezien daar enorm veel bloedvaatjes aanwezig zijn, voelde dit wel terug like heaven. bam meteen terug high in the sky. :D dus ik kan beamen dat die streek zeer "gevoelig " is :D

dus zo zie je maar, ik heb ook al ervaring qua anaal, maar dan niet op sexueel gebied :D
"Ket" is een ander woord voor "man" in mijn boek ... :unsure:

Keertje of 2 bij een ex gedaan en is nu niet dak Da mis.
Moest men vrouw opeens afkomen Da ze Da wil proberen zal ik ook geen nee zeggen; ben nogal vrij open in Da soort dingen.

Zelf ontvangen nog niet gebeurd maar zou er eventueel wel voor openstaan als de vrouw Da wilt.

Ben ik nu openminded? Vies? Tkan me allemaal ni schelen wat een ander denkt 🤪

mooi zo, we gaan toch richting 1/3 die al anaal heeft probeerd.
en dat op een "nerd" forum, sorry dat ik het zo forumuleer. maar min of meer zijn dit toch allemaal computer mannekes (ibp vrouwkes) hier? ik ken niemand van mijn close friends (non compu peepz) die hier op zou zitten.

straffe results :o

Al gegeven, wat wel leuk was, in het begin wat 'moeilijker' voor haar maar met tijd te nemen en vaginaal te stimuleren had ze 1 van haar hevigste orgasmes bereikt. (Volgens hare uitleg en mijn oren).

Ook al paar keer haar vingers anaal mogen ontvangen en ik moet toegeven, dit is ook wel leuk. Ik ga wel anders dan paar vingers anaal toelaten.

mooi zo, we gaan toch richting 1/3 die al anaal heeft probeerd.
en dat op een "nerd" forum, sorry dat ik het zo forumuleer. maar min of meer zijn dit toch allemaal computer mannekes (ibp vrouwkes) hier? ik ken niemand van mijn close friends (non compu peepz) die hier op zou zitten.

straffe results :o
Ibp?...

En er scheelt toch serieus iets met u ze. Dat er hier een oververtegenwoordiging is van een bepaalde laag van de samenleving (middenklasse en hoger dus) sure. Maar beweren dat het hier vol nerds zit is nogal achterhaald (zowel in uw visie over dit forum als uw visie over nerds). Maar goed

(En bestaat dat nog: non compu peepz? Ze zitten allemaal met een computer in hun broekzak)

Nu als ge wou weten wie het al geprobeerd heeft, dan hebt ge uw poll wel verkeerd opgesteld. Al weet ik nog altijd niet waarom ge überhaupt ene hebt opgestart. Wilt ge uw vriendin overtuigen? Wilt ge uzelf overtuigen?

Ibp?...

En er scheelt toch serieus iets met u ze. Dat er hier een oververtegenwoordiging is van een bepaalde laag van de samenleving (middenklasse en hoger dus) sure. Maar beweren dat het hier vol nerds zit is nogal achterhaald (zowel in uw visie over dit forum als uw visie over nerds). Maar goed

(En bestaat dat nog: non compu peepz? Ze zitten allemaal met een computer in hun broekzak)

Nu als ge wou weten wie het al geprobeerd heeft, dan hebt ge uw poll wel verkeerd opgesteld. Al weet ik nog altijd niet waarom ge überhaupt ene hebt opgestart. Wilt ge uw vriendin overtuigen? Wilt ge uzelf overtuigen?
Ibp is in beperkte mate

Niet veel nerds? Ok toegeven ik reken mezelf ook niet als nerd.
Maar dit forum is en blijft ontstaan uit een game community. Daar zijn toch vele leden in vertegenwoordigd? Games.telenet. Be...

Gelukkig niet allemaal!

Niet erg tactvol voor een psychologe.

Dat is nu al de tweede keer in korte tijd dat ik iets soortgelijk voor de voeten geworpen krijg :thinking:

Sinds wanneer definieert een opleiding of een beroep een persoon en betekent dat dat die persoon zich continu volgens de regels van die opleiding of beroep moet gedragen? (Ik maak hier een uitzondering voor mensen die hun persoonlijkheid/job als een soort 'brand' uitgewerkt hebben).

Nu:
1) TRUMP is geen cliënt van mij. Ik geef hem geen therapie dus ik ben hem geen confidentialiteit verschuldigd (ook geen tact maar dat zijt ge ook niet per se uw cliënten verschuldigd)
2) ik ben geen klinisch psycholoog van opleiding dus al uw ideeën en stereotiepen over hoe ik mij zou moeten gedragen als psychologe moogt ge ook... In uw gat steken :v

Terug
Bovenaan