Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga me er niet over uitspreken wat al dan niet evolutionair nodig is, maar ik vond de redenering gewoon nogal scheef. Niet al dat we graag doen moet een of andere diepere reden hebben in de natuur of evolutie, terwijl je het zo leek te verkopen.Nee, alle gekheid op een stokje maar 43 procent van de mannen en 37 procent van de vrouwen heeft er al mee geëxperimenteerd. Puur die cijfers zijn toch opmerkelijk? Buiten de lijntjes kleuren is niet per definitie vies of bah in mijn ogen. Al die 'feel-good' neveneffecten (homoseksualiteit, fetisjen) van voortplanting zijn intrigerend want ze zijn een (geestelijke) evolutie van onze oerdriften. Geen idee of we daardoor anatomisch veranderen. Het vrouwelijk orgasme is ook niet (meer) evolutionair nodig maar toch is het er -gelukkig- nog.
Functioneel heeft dat wel zijn nut: Bij het vrouwelijk orgasme gaat de baarmoederhals zich verplaatsen naar de plaats waar de ejaculatie zich normaal opstapelt bovenaan de vagina en zich zo ‘in het ejaculaat doppen'. Op die manier worden de zaadcelletjes gemakkelijker opgenomen naar de baarmoeder. (en dus meer kans op bevruchting neem ik aan)Nee, alle gekheid op een stokje maar 43 procent van de mannen en 37 procent van de vrouwen heeft er al mee geëxperimenteerd. Puur die cijfers zijn toch opmerkelijk? Buiten de lijntjes kleuren is niet per definitie vies of bah in mijn ogen. Al die 'feel-good' neveneffecten (homoseksualiteit, fetisjen) van voortplanting zijn intrigerend want ze zijn een (geestelijke) evolutie van onze oerdriften. Geen idee of we daardoor anatomisch veranderen. Het vrouwelijk orgasme is ook niet (meer) evolutionair nodig maar toch is het er -gelukkig- nog.
Maar dat veronderstelt wel dat de man in staat is zijn vrouwelijke partner te bevredigen ...Functioneel heeft dat wel zijn nut: Bij het vrouwelijk orgasme gaat de baarmoederhals zich verplaatsen naar de plaats waar de ejaculatie zich normaal opstapelt bovenaan de vagina en zich zo ‘in het ejaculaat doppen'. Op die manier worden de zaadcelletjes gemakkelijker opgenomen naar de baarmoeder. (en dus meer kans op bevruchting neem ik aan)

Ja ik neem aan dat dat geen essentieel mechanisme is.Maar dat veronderstelt wel dat de man in staat is zijn vrouwelijke partner te bevredigen ...![]()
.
.=>Kijk eens aan.
Wij luisteren...
Douche is enkel goed voor anale sex. Ge hebt sowieso glijmiddel nodig en ge staat in principe toch al in een lopende wc wat goed is voor wanneer ge wa flakes en knollen eruit rijdt, spoelt dat ineens allemaal mooi weg.
zich te laten fisten door zijn partner. Tja, erogene zone zeker, tot het pijn begon te doen. Geperforeerde darm als gevolg. Ge kunt darmen spijtig genoeg niet eindoloos aan elkaar naaien. Die jongeman zit nu met een colostoma tot het eind van zijn dagen.
BUT ON THE OTHER HAND, daarmee is zijn uitgang nu levenslang vrij om als ingang gebruikt te worden! 't Is maar hoe ge 't bekijkt natuurlijk.
Ge vindt de uitspraak "geen ingang maar een uitgang" 'bekrompen'? Het enige dat ge vergeet is dat een vagina anatomisch een reproductieve functie heeft, terwijl een anus, tja... anatomisch een uitgang is. Dat gij dat bekrompen vindt, da's uw eigen fetish. De rest zijn gewoon feiten.
Dat de anus een "erogene zone" is, da's subjectief he. Voor u, maar voor mij niet. Beetje een vreemde uitspraak, op het vernederende af. Enfin, wat er in ieders slaapkamer gebeurt is perfect privé. Maar een ander bekrompen noemen omdat ze geen penis in hun anus willen, bwa.
Maar allez, om ludiek af te sluiten, en om aan te tonen dat anatomische functies wel degelijk belangrijk zijn: vorig jaar op spoed een homoseksuele jongeman mogen ontvangen die het ook opwindend vond om zich te laten fisten door zijn partner. Tja, erogene zone zeker, tot het pijn begon te doen. Geperforeerde darm als gevolg. Ge kunt darmen spijtig genoeg niet eindoloos aan elkaar naaien. Die jongeman zit nu met een colostoma tot het eind van zijn dagen.
BUT ON THE OTHER HAND, daarmee is zijn uitgang nu levenslang vrij om als ingang gebruikt te worden! 't Is maar hoe ge 't bekijkt natuurlijk.
Nu is mijn vrouw er niet voor te vinden, als de sterren goed staan, dan mag het soms wel eens, maar het is niets speciaal als beide partijen er niet van genieten.
Jammer dat het hier weer naar een zwamniveau is gezakt, het is nochtans een uitstekend onderwerp om te bespreken via een (anoniem) forum, met de vriendengroep op restaurant is het toch niet meteen een courant gespreksonderwerp.
kinxton is hier al geweest en apple was gewoon trump volgens mij. Zoveel appels lopen er niet rond (komaan @Lint met die GIF).Vroeger hadden we kinxton voor de geweldige topics, nu TRUMP. Nu nog kinxton en die ene met z'n nickname wat apple bevatte en dan is 't good old 9lives...
Ontopic: Nope, wel DP met dus een vibrator; de vibrator in de kont en ik de andere ingang. M'n ex sprak van 't meest overweldigende orgasme ever dus voor de mannen...
Trump was hiervoor conceicao en daarvoor leprechaun.kinxton is hier al geweest en apple was gewoon trump volgens mij. Zoveel appels lopen er niet rond (komaan @Lint met die GIF).
Volgens mij is hij op 9lives nog eens apple geweest voor een of andere reden, een ban ofzo. Anders lopen er zo nog rond zeg. Ik zou het hem vragen maar ik kreeg enkele weken een trotse PM dat hij mij op de ignorelist had gezet dusjaTrump was hiervoor conceicao en daarvoor leprechaun.

jij lucky bastardVolgens mij is hij op 9lives nog eens apple geweest voor een of andere reden, een ban ofzo. Anders lopen er zo nog rond zeg. Ik zou het hem vragen maar ik kreeg enkele weken een trotse PM dat hij mij op de ignorelist had gezet dusja![]()
Mijn gifs zijn gereserveerd voor een speciaal type humor van puberaal kaka pipi niveau. Ik vrees dat uw niveau gewoon te hoog is beste man.kinxton is hier al geweest en apple was gewoon trump volgens mij. Zoveel appels lopen er niet rond (komaan @Lint met die GIF).
)